BMW xDrive Challenge revine cu o interfaţă şi un gameplay îmbunătăţit. Ca urmare a succesului pe care jocul 3D multiplayer (primul de acest fel) l-a înregistrat pe Facebook în iarna 2011/2012, BMW xDrive Challenge se întoarce în 2012 - îmbunătăţit sub toate aspectele. În sezonul 2012/2013 proiectul a fost extins şi pentru dispozitive mobile/tablete. BMW xDrive Challenge este încă o dată una dintre cele mai inovative jocuri de acest gen, însă acum se extinde şi dincolo de Facebook, pe iPad.

BMW xDrive Challenge 2012
Jocul 3D multiplayer de pe Facebook revine într-o variantă îmbunătăţită şi ia startul oficial pe 5 decembrie.
Va fi disponibil în premieră şi pentru iPad.
Prima versiunea a adunat aproximativ 150 000 de jucători care au parcus o distanţă de peste 7,25 milioane de km.

BMW xDrive Challenge revine cu o interfaţă şi un gameplay îmbunătăţit. Ca urmare a succesului pe care jocul 3D multiplayer (primul de acest fel) l-a înregistrat pe Facebook în iarna 2011/2012, BMW xDrive Challenge se întoarce în 2012 - îmbunătăţit sub toate aspectele. În sezonul 2012/2013 proiectul a fost extins şi pentru dispozitive mobile/tablete. BMW xDrive Challenge este încă o dată una dintre cele mai inovative jocuri de acest gen, însă acum se extinde şi dincolo de Facebook, pe iPad.

Prima ediţie BMW xDrive Challenge, primul simulator de condus 3D cu funcţii multyplayer pentru Facebook, a totalizat 146.065 participanţi pe o perioadă de aproximativ trei luni. Aceştia au condus într-un mediu 3D simulat după peisaje reale peste 7 284 644,64 km, ceea ce reprezintă de 182 de ori circumferinţa Pământului. Şi din punct de vedere social media jocul a fost un real succes: 213 256 de posturi şi 5 612 556 de vizualizări au fost generate pe Facebook.

Jocul este un sistem 3D de condus şi oferă posibilitatea conducerii modelelor din gama BMW X (BMW X1, BMW X1 Edition Powder Ride, BMW Concept K2 Powder Ride, BMW X3, BMW X5 şi BMW X6), Jucătorul poate descoperi, datorită acestora, tehnologia inovatoare BMW xDrive într-un mediu digital. Diferenţa principală faţă de alte jocuri online este utilizarea unui modul plug-in 3D special, Unity, cu grafică high-definition pentru Facebook şi în aplicaţia pentru iPad. O altă caracteristică este modul "multiplayer 3D în timp real", care permite jucătorului să concureze împotriva prietenilor în mai multe moduri de joc. Datorită funcţiei share, poţi împărtăşi experienţa din joc cu alţi prieteni din reţea. Astfel, jocul va fi extins în social media şi pe alte canale online.

În sezonul 2012/2013, jocul este disponibil şi pe iPad, cu funcţii speciale de control.
Anul acesta, BMW xDrive Challenge este disponibil nu numai pe Facebook, ci şi pe iPad (disponibil prin iTunes) şi permite modul asincron pentru mai mulţi jucători în timp real, pe ambele platforme. Conţinutul ambelor versiuni este identic. Versiunea pentru iPad vine însă cu funcţii de control extinse, inclusiv cu control analog al pedalelor de acceleraţie şi frână.

Datorită disponibilităţii pentru iPad, orientarea jocului va fi extinsă spre un nou public-ţintă şi va genera o audienţă şi mai mare cu privire la calităţile sistemului inteligent BMW xDrive. Jocul este accesibil pentru iPad, fără a fi necesar un profil de Facebook.

Noul BMW xDrive Challenge extinde noul joc nu numai pe platforme noi, dar va fi disponibil şi în mai multe ţări. Dacă versiunea 2011/2012 putea fi accesată prin paginile de Facebook a 10 ţări din Europa Centrală şi de Est, printre care şi România, noul joc va fi disponibil şi în ţări din Europa de Vest (precum Elveţia), dar şi în Canada.

Toate traseele din jocul BMW xDrive Challenge 2012 au fost create pe baza unor zone reale. De exemplu, BMW xDrive Village este o imagine reală a satului austriac Ötztal, creată în conformitate cu imaginile din satelit şi transformate într-un spaţiu 3D virtual prin modulul plug-in al jocului, Unity.

Punctul de pornire al jocului este aşa-numita Hub Area, unde jucătorul poate vizita numeroase standuri speciale, printre care şi o staţie de realimentare, o vopsitorie pentru schimbarea culorii exterioare sau un garaj pentru tuning cu componente şi accesorii BMW reale. În premieră este posibilă descărcarea unor cataloage de produse cu mai multe informaţii despre ofertele din "lumea reală". Jucătorul este invitat şi la magazinul de schiuri K2 - această marcă este singurul partener oficial al jocului - care oferă o conexiune directă spre site-ul K2.

Patru trasee noi şi unul bonus.
Drumul de la Hub Area oferă patru trasee diferite: BMW xDrive Village, Mountain Parcours, Golden Beach şi Frozen Lake. Toate traseele noi reprezintă provocări mari din puncte de vedere tehnic. BMW xDrive Village este creat după satul austriac Ötztal. Mountain Parcours are la bază un circuit real pentru testele BMW xDrive. Golden Beach a fost realizat după plaja Golden Horn din California care combină trasee rapide pe nisip şi săritoare peste dune, dar şi un pasaj dificil peste nisip ud, cu creştere abruptă, bolovani şi trecere peste un vad. Frozen Lake este un traseu nocturn pe un lac îngheţat de mari dimensiuni. Conducătorii vor traversa traseul cu derapaje controlate şi îşi vor îmbunătăţi condusul lateral.

Nivelul bonus este un traseu numit "Chase the Fox". Poţi ajunge aici prin colectarea monezilor Fox Hunter pe celelalte patru trasee. În acelaşi timp, acesta este singurul traseu unde este disponibil şi BMW Concept K2 Powder Ride pentru una dintre cele mai atractive competiţii din joc. După încheierea fiecăreia dintre cele trei etape, jucătorii clasaţi în Top 50 al fiecărei runde vor primi un premiu special: o replică a unei cozi de vulpe oferă accesul la preţuri şi reduceri interesante la anumite centre de schi. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.bmw.com/powderride, YouTube sau BMW TV.

Noul sezon al jocului este şi mai "social".
Una dintre noutăţile importante din cadrul BMW xDrive Challenge pentru sezonul 2012/2013 este că jucătorii pot trimite provocări directe prietenilor în modul multiplayer. În acelaşi timp, jucători individuali au posibilitatea de a vedea evoluţia prietenilor în joc prin utilizarea funcţiei "Friend notification".

BMW xDrive Challenge 2012 v-a începe pe 5 decembrie 2012 şi va fi activ până în martie 2013. Îl poţi găsi pe paginile Facebook ale mărcii BMW din mai multe ţări, printre care şi România, dar poate fi descărcat pentru iPad prin iTunes. Participarea în BMW xDrive Challenge este gratuită pentru toţi jucătorii.

Cerinţe tehnice minime:
Sistem de operare MS Windows XP sau mai nou, OSX 10.5 sau mai nou
Procesor: Intel Core 2 sau mai nou (Intel Atom nu este recomandat)
Browser: Chrome, Firefox 3.5 sau mai nou, Safari, Internet Explorer 7 sau mai nou
Memorie: 1 GB RAM
Grafică: DirectX 9 SM2.x sau mai nou (seria Intel GMA500 nu este recomandată)

Cerinţe tehnice recomandate:
PC/Mac:
Sistem de operare MS Windows 7 sau OSX 10.6
Procesor: Dual Intel Core 2 cu frecvenţă de minimum 2GHz
Memorie: 1 GB RAM
Grafică: DirectX 10 SM4.0 Discrete
Pentru a juca pe computer este necesară deţinerea unui profil Facebook valid şi descărcarea modulului plug-in Unity.
iPad:
New iPad cu ecran Retina
Dual-core A6X cu grafică quad-core
Dacă se utilizează iPad pentru joc, nu trebuie să ai profil Facebook activ; totuşi, posibilitatea de a participa la anumite competiţii din cadrul jocului este limitată.

Sursa: BMW Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

1 comentarii

  1. Ce de trucuri magice face marketingul din zilele de astazi, nici nu iti vine sa creezi practic, insa nu ai ce face decat sa te minunazi si sa crezi ca tot ce este in imagine nu este mai superior decat in realitate.
    Insa na, speranta moare ultima, nu si masina desigur:).

    RăspundețiȘtergere