BMW Group a avut creşteri pe toate continentele în luna noiembrie şi a înregistrat o nouă lună cu recorduri ale vânzărilor. Cu un total de 170.932 de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce (anul trecut: 138.954) livrate clienţilor în lumea întreagă, vânzările au fost cu 23,0% mai mari decât în aceeaşi lună a anului anterior.

Noul Seria 3 Toruing
Livrările BMW Group în noiembrie au crescut la nivel mondial cu 23,0%.
Cea mai bună lună noiembrie din istorie: au fost livrate 170.932 de automobile BMW Group.
Robertson: Se poate stabili un record al vânzărilor pentru întregul an.
Noiembrie a fost cea mai bună lună pentru BMW în România, în acest an.

BMW Group a avut creşteri pe toate continentele în luna noiembrie şi a înregistrat o nouă lună cu recorduri ale vânzărilor. Cu un total de 170.932 de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce (anul trecut: 138.954) livrate clienţilor în lumea întreagă, vânzările au fost cu 23,0% mai mari decât în aceeaşi lună a anului anterior. De asemenea, au fost cele mai bune prime 11 luni din istoria companiei, vânzările înregistrând o creştere de 10,1% în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2011. Un total de 1.664.088 automobile BMW Group au fost livrate în primele 11 luni ale anului (2011: 1.510.857), cu puţin sub întregul volum de maşini vândute în întregul an 2011 (1,668,982).

Ian Robertson, membru al Consiliului Director BMW AG şi director de vânzări şi marketing pentru marca BMW: "Portofoliul atractiv de produse continuă să înregistreze o cerere importantă pretutindeni pe mapamond şi am înregistrat încă o lună-record ca vânzări. Succesul modelelor noastre dovedeşte forţa mărcilor noastre premium şi faptul că noi construim automobilele pe care le vor oamenii. Luna trecută am înregistrat creşteri importante pe multe dintre pieţe şi vrem să continuăm această tendinţă. Ca urmare, recordul de vânzări pentru 2012 devine tot mai realizabil şi vom fi şi de această dată cel mai important constructor auto premium din lume".

Vânzările mărcii BMW la nivel mondial au crescut cu 26,4% în noiembrie, la 145.452 automobile (anul trecut: 115.106). Vânzările modelului BMW X3 au rămas la un nivel ridicat, cu 14.653 de unităţi livrate în ultima lună (2011: 11.397/ +28,6%). Actuala generaţie BMW X3 a fost unul dintre cei mai importanţi vectori BMW de creştere din ultimii doi ani, cu peste 250.000 de exemplare BMW X3 livrate clienţilor de la lansarea în noiembrie 2010. Vânzările actualului BMW X3 au crescut cu peste 23,0% faţă de precedenta generaţie în aceeaşi perioadă de timp. BMW X1 a continuat tendinţa şi a înregistrat un salt al vânzărilor de 37,3%, la 14.711 de unităţi (anul trecut: 10.714). BMW X1 beneficiază astfel de lansarea pe piaţa din China şi Statele Unite în a doua jumătate a acestui an.

Cererea pentru BMW Seria 1 rămâne la un nivel ridicat, vânzările înregistrând un salt de 37,3%, la 20.914 unităţi (anul trecut: 15.234), susţinută de lansarea versiunii cu 3 uşi precum şi a noi versiuni de motorizări, inclusiv versiunea BMW M Performance M135i, dar şi de versiunile cu tracţiune integrală BMW xDrive, pentru prima dată în istorie. Creşteri importante a avut şi BMW Seria 3, cu vânzări care au crescut cu 35,7%, la 40.700 de automobile în cursul lunii noiembrie (2011: 29.998), model care de asemenea beneficiază de un aport de motorizări noi şi BMW xDrive din septembrie. Noul BMW Seria 3 Touring, cu debutul în toamnă, a contribui la această creştere cu 7.766 de unităţi, o evoluţie de 35,3% în comparaţie cu anul anterior (5.739). Vânzările BMW Seria 5 au crescut cu 28,1%, la 30.232 de unităţi (anul trecut: 23.607), iar cererea pentru BMW Seria 6 a continuat să fie una foarte importantă, cu 2.166 de automobile livrate luna trecută (2011: 1.391/ +55,7%).

În intervalul ianuarie-noiembrie, 1.388.274 de automobile ale mărcii BMW au fost livrate, ceea ce înseamnă o creştere de 10,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (1.252.202).

La nivel mondial, MINI a livrat 25.077 de automobile în noiembrie (anul trecut: 23.528), ceea ce reprezintă o creştere de 6,6% în comparaţie cu anul anterior. În SUA, vânzările MINI au crescut cu 10,5%, la 5.248 (2011: 4.750), în timp ce livrările din China continentală au urcat cu 66,1%, la 2.085 de unităţi (anul trecut: 1.255). Vânzările la nivel mondial ale modelului MINI Hatch s-au îmbunătăţit cu 10,5% în noiembrie, la 11.820 de maşini (2011: 10.694), iar cele ale MINI Countryman au ajuns la 8.602 unităţi (anul trecut: 8.199/ +4,9%). În primele 11 luni ale acestui an, vânzările MINI au sporit cu 6,7%, la 272.773 de automobile (2011: 255.593).

În Europa, unde climatul economic se menţine dificil şi în luna noiembrie, BMW Group şi-a îmbunătăţit volumul vânzărilor cu 9,9%, la 76.084 de unităţi (anul trecut: 69.237). Pentru perioada ianuarie-noiembrie, vânzările BMW Group au crescut uşor în Europa, la un total de 787.286 de automobile livrate (2011: 775.837/ +1,5%).

În Asia, livrările BMW Group au crescut cu 48,9% în cursul lunii trecute, la 45.990 de unităţi (anul trecut: 30.886). În primele 11 luni ale anului, compania a înregistrat evoluţii importante în Asia, vânzările urcând cu 30,0% la un total de 444.859 de maşini (2011: 342.176). China continentală se poate mândri cu 31.090 de livrări în noiembrie, un salt de 62,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior (19.155). Creşterea substanţială se datorează impulsului oferit de modelele produse pe plan local, BMW X1 şi BMW Seria 3 cu ampatament lung, precum şi faptului că în aceeaşi perioadă a anului trecut era scoasă precedenta generaţie BMW Seria 3. Pe primele 11 luni, 295.974 de automobile BMW şi MINI au fost vândute în China continentală (2011: 215.023), ceea ce se traduce printr-o creştere de 37,6%.

În cele două Americi, BMW Group a înregistrat creşteri importante în luna noiembrie, cu 43.356 de unităţi livrate, un salt de 29,0% faţă de anul anterior (33.599). De la începutul anului, 373.398 de maşini au fost livrate clienţilor din Americi (anul anterior: 339.789/ +9,9%). În SUA, vânzările BMW Group au urcat cu 38,8% în noiembrie, la 36.461 de unităţi (2011: 26.271). Faţă de anul anterior, BMW Group a urcat cu 11,3% la capitolul vânzări, cu un total de 303.728 de automobile livrate în primele 11 luni din 2012, faţă de 272.873 în aceeaşi perioadă din 2011.

În România BMW a închis cea mai bună lună a acestui an, cu 222 unităţi livrate, ceea ce a dus la un total de 1894 unităţi pentru tot anul 2012. Astfel BMW îşi întăreşte încă o dată prima poziţie şi pe piaţa premium din România. BMW X5 rămâne cel mai bine vândut model al mărcii, cu un total de 333 unităţi pentru primele 11 luni ale anului (2011: 362 unităţi). Deşi modelele X rămân dominante (aproape 2 din 3 sunt modele vândute sunt BMW X1, X3, X5 sau X6), acest an a văzut extinderea mărcii şi în alte segmente. BMW Seria 5 îşi întăreşte astfel dominaţia în segmentul superior cu un total de 305 unităţi, depăşind deja volumele înregistrate pentru tot anul precedent, în timp ce roadsterul BMW Z4 are deja o creştere de peste 300% faţă de volumul total înregistrat în anul 2011. Remarcabilă este şi extinderea în segmentul estate, cu un total de 49 BMW Seria 3 Touring şi 9 BMW Seria 5 Touring.

MINI, cu 143 unităţi livrate în primele 11 luni ale anului, se află deja la 2 unităţi de totalul din 2011 şi se pregăteşte pentru cea mai bună performanţă din ultimii 4 ani. Cel mai de succes model rămâne MINI Hatch cu 81 unităţi, urmat de MINI Countryman cu 49 unităţi.

Evoluţia pozitivă din România este susţinută şi de un pachet extins de programe de finanţare BMW Financial Services, în prezent 2 din 3 automobile fiind achiziţionate prin leasing. Se remarcă noile produse de finanţare în lei, cu dobândă fixă care începe de la numai 1,99%.

Sursa: BMW Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

3 comentarii

  1. Cred ca aceasta marca de masini, va cuceri o cota din ce in ce mai mare si pe piata Romaneasca. Este o masina cu calitati superioare insa nu este chiar pe buzunarul nostru, dar cu timpul aceasta situatie in mod sigur se va schimba asa ca si in occident.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare ca este cea mai populara masina din Romania, dupa Logan

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa mai aud vreunul ca e criza... Pai BMW nu are pretul Loganului si se stie ca investitia intr-o masina noua reprezinta 50 % pierdere din clipa in care bagi prima data cheia in cotact

    RăspundețiȘtergere