Dunlop 24H DUBAI 2013
Cea de-a opta ediţie a competiţiei Dunlop 24H DUBAI, prima cursă internațională de anduranță din acest an pentru clasa GT, turisme și 24H speciale, a fost un mare succes. Pe parcursul celor 24 de ore, s-au înregistrat nu mai puțin de 29 de schimbări ale primei poziții și nouă mașini diferite au preluat conducerea din cele 81 de maşini participante la cursă. “Împreună am trăit experiența unei mari întreceri și, încă o dată, a unui eveniment fantastic,” a declarat Gerrie Willems în numele agenției olandeze CREVENTIC, promotori și organizatori ai Dunlop 24H DUBAI în colaborare cu DNRT (Dutch National Racing Team – Echipa Națională Olandeză de Curse) și DAMC (Dubai Autodrome Motorsport Club – Clubul Autodrom Motorsport din Dubai). “Faptul că am avut atât de multe mașini în poziția de lider, inclusiv mașini din clasa de amatori, este dovada că regulile noastre au funcționat foarte bine. Mai mult, să ai un Mercedes-Benz SLS AMG, un Ferrari 458 Italia și un Aston Martin Vantage GT3 pe podium și mașini precum Porsche 997 GT3 R, Lamborghini Gallardo LP600+ și McLaren MP4-12C în top zece, este visul oricărui fan al sporturilor auto.”

Dar, ca de obicei și în buna tradiție a curselor de anduranță, Dunlop 24H DUBAI nu a fost doar despre ingineria impresionantă GT3 în clasa de vârf, ci a lăsat să se vadă o bună competiție și în celelalte categorii și câteva dintre înfruntări pentru victoriile în clase s-au dat chiar până la linia de sosire.  “Această combinație de mașini de amatori și profesioniști reflectă adevăratul spirit al Dunlop 24H DUBAI,” a mai declarat Willems. “Mașinile compacte precum Renault Clio, MINI și Citroën C2 sunt la fel de binevenite ca și puternicele mașini sport. Echipele s-au ajutat între ele pentru a trece linia de sosire și atmosfera atât în cabina șoferilor cât și la padocuri a fost din nou foarte bună. Acesta este de altfel și un exemplu perfect al filosofiei DNRT privind competițiile auto, care a fost răspândită de-a lungul anilor la nivel internațional de către echipa CREVENTIC.” Așa cum Dr. Mohammed Bin Sulayem, președintele Autorității Motorsport a Emiratelor (ACTUAE) și vice-președinte al FIA, a spus: “Dunlop 24H DUBAI este o întrecere cu suflet.” ACTUAE a contribuit de altfel major la succesul evenimentului, alături de omologul său olandez KNAF.

Dunlop 24H DUBAI a avut o acoperire media considerabilă, cu peste 16 ore de transmisiune live pe Motors TV și numeroase alte canale din întreaga lume. Peste 100 de jurnaliști de pretutindeni, atât din presa online cât și cea scrisă, au fost prezenți la întrecere. De asemenea, o largă audiență a ascultat comentariile echipei de experți a postului Radio Show Limited, cunoscută din transmisiile Radio Le Mans. Twitter (@24HSERIES) și Facebook (24H Series) au fost și ele surse apreciate pentru transmiterea informațiilor despre eveniment, care a și devenit subiect popular pe Twitter. Ca și în anii anteriori, sumele au fost strânse pentru susținerea KWF (fundație olandeză care luptă împotriva cancerului), act de caritate la care au contribuit mulți competitori.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii