În fiecare an, peste 30 de inițiative Michelin de siguranță rutieră sunt desfășurate în aproximativ zece țări europene.

Zilele Sigurantei Rutiere Michelin
În fiecare an, peste 30 de inițiative Michelin de siguranță rutieră sunt desfășurate în aproximativ zece țări europene. Şi în România, Michelin este foarte activă și contribuie semnificativ la îmbunătățirea siguranței rutiere, mai ales în comunităţile aflate în apropierea principalelor puncte în care îşi desfăşoară  operațiunile. În ultimii zece ani, Michelin a avut în România peste 20 de iniţiative diferite de siguranţă rutieră.

· În Zalău, proiectul “EU ŞI STRADA!” este organizat împreună cu Poliţia locală şi liceul Gheorghe Şincai şi are ca scop informarea şi educarea pietonilor şi cicliştilor astfel încât aceştia să respecte regulile de circulaţie pentru a contribui astfel la reducerea numărului de accidente în care sunt implicaţi tinerii.
· Campania de educaţie rutieră „RESPECTĂ VIAŢA! SIGURANŢĂ RUTIERĂ” a fost organizată anul trecut de Michelin România împreună cu Studenţii de la Societatea de Medicină din Bucureşti. Campania a avut ca scop responsabilizarea copiilor de grădiniţă şi şcoală din Bucureşti prin implicarea acestora în mai multe jocuri având ca temă siguranţa rutieră.
· În 2012, Michelin a lansat concursul de desene „Copilul tău desenează şi Michelin îl premiază” cu tema Siguranţa Rutiera, pentru copiii cu vârste între 4 şi 11 ani de la şcolile din Bucureşti şi Ilfov.
· Pentru cei mici, Grupul organizează activităţi precum Michelin Junior Bike, care îi învaţă pe aceştia regulile de circulaţie. Scopul evenimentului Michelin Junior Bike este de a conştientiza importanţa siguranţei rutiere în rândul copiilor de 4-11 ani şi al părinţilor, în special prin însuşirea unui obicei de bază: purtarea căştii de protecţie. Michelin Junior Bike a avut loc în 2011 la Ploieşti, în 2010 la Zalău, în 2004 şi 2005 la Bucureşti, la cele 4 evenimente participând peste 5000 de persoane.
· În acest an, Michelin a atras atenţia asupra siguranţei rutiere şi pe Facebook prin campania „Siguranţa face noua lege a străzii”, ce a avut ca scop schimbarea comportamentului şoferilor şi pietonilor în trafic şi respectarea regulilor de siguranţă, definind noi „legi ale străzii”.

Aceste iniţiative sunt dezvoltate şi implementate de Michelin cu sprijinul unor parteneri locali precum: Poliţia Română, Şcoala de Conducere Defensivă a lui Titi Aur sau Studenţii de la Societatea de Medicină.

Sursa: Michelin Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii