Dupa un sezon nu tocmai usor, in care pilotul din Mangalia a debutat doar pe locul 6 in Marele Premiu al Brasovului, Emil Ghinea castiga titlul de campion al Clasei H3 la Trofeul Rasnov, disputat in perioada 28 – 29 septembrie.

© Dan Strauti.Emil Ghinea Trofeul Rasnov 2013 Locul I
Emil Ghinea isi adjudeca titlul de campion la Trofeul Rasnov;
Un an greu, invins de masina in prima etapa la Poiana Brasov si de temperament la Trofeul Sinaia;
Emil Ghinea, rezultate constante, precis ca un mecanism elvetian;
Obiective indeplinite de pilotul echipei Kremsmueller Rally Team.

Dupa un sezon nu tocmai usor, in care pilotul din Mangalia a debutat doar pe locul 6 in Marele Premiu al Brasovului, Emil Ghinea castiga titlul de campion al Clasei H3 la Trofeul Rasnov, disputat in perioada 28 – 29 septembrie.

“A fost un an greu, cu esecuri. Am avut senzatia ca sunt urmarit de ghinion. La prima etapa un amortizor spate s-a spart, pompa de frana a cedat, rulmentul stanga fata s-a spart si totul a culminat cu un piston spart si cedarea turbinei. Asta pe langa problemele legate de tinuta de drum a masinii. Probleme mecanice am avut si la Teliu iar la Sinaia m-am invins singur. Dorinta de a castiga m-au determinat sa merg mult prea tare si sa abandonez dupa o iesire in decor,” a marturisit campionul Clasei H3.

“Am revenit de fiecare data pe probe cu dorinta de a obtine rezultate cat mai bune. Am avut momente cand fara inventivitatea si rapiditatea echipei mele de mecanici nu as fi mers mai departe. Am ramas fara ambreiaj, mi-a cazut electromotorul, mi s-a spart discul de frana si pana am primit piese de competitie am montat discul de la masina de antrenamente,” a adaugat Emil Ghinea.

Fara reticente, Emil Ghinea abordeaza fiecare cursa cu pasiune si indarjire. Este un pilot temperamental cu sange rece care isi impinge bolidul la limita in orice competitie. Cunoscand potentialul si seriozitatea acestui pilot, staff-ul acestuia a reusit sa-l determine sa aplice strategia de etapa, sa abordeze cursa tehnic si tactic.

“In acest an a fost prima oara cand am reusit sa-mi domin sentimentele, dorintele, telurile si ambitiile. Am reusit, nu fara eforturi, sa merg tehnic. Imi place viteza si nu concep sa abordez o competitie fara sa nu am pedala la fund. Pentru fiecare etapa am avut o strategie pregatita de “tata” Jean Pescaru si profesorul Hangu Florin. Desi initial mi-a fost un pic greu sa nu mai merg la limita sau peste limita, aplicarea precizarilor a fost de bun augur. Am reusit sa fiu precis, constant, sa pot sa ma adaptez cerintelor impuse de conditiile meteo sau de configuratia traseului,” a mai precizat Emil.

Emil Ghinea a concurat in acest sezon competitional sub culorile echipei Kremsmueller Rally Team si a reusit sa-si indeplineasca obiectivele asumate.

“Am inceput acest sezon cu angajamentul obtinerii unor rezultate cat mai bune. Sunt bucuros sa vad echipa din care fac parte pe locul III in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta. Locul I obtinut de mine cu o etapa inainte de incheierea sezonului 2013 imi aduce satisfactii, iar locul 5 la doua roti motrice ma determina sa-mi redefinesc obiectivele pentru anul 2014. Imi doresc foarte mult sa schimb materialul competitional. Pentru a accede in top 10 la Open este necesar sa fac o schimbare. Multumesc familiei, sotiei si copiilor prezenti etapa de etapa alaturi de mine, lui “tata” Jean Pescaru, profesorului Hangu Florin, mecanicului “VV” si partenerilor mei,” a concis Emil Ghinea.

Sursa: Dan Strauti, Ofiter de presa Autostiri.ro
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii