Inainte anvelopele de iarna erau considerate un moft, acum sunt o adevarata necesitate pentru siguranta si confortul national. Notiunea de anvelope de iarna a aparut in 1934, atunci cand Nokian a lansat pe piata de profil prima anvelopa de iarna. Desi au trecut mai bine de 80 de ani de atunci, cei de la Nokian au reusit sa ajunga pe primul loc in topul celor mai buni producatori de anvelope, prin intermediul produselor excelente realizate. Pentru a-si intari pozitia de lider, Nokian a lansat un alt tip de anvelopa de iarna, cu tinte retractabile pentru a putea conduce in conditii de siguranta pe gheata sau pe carosabil uscat. In cazul in care aceste modele de anvelope vor fi acceptate de pietele de profil, atunci putem spune ca Nokian va revolutiona industria de anvelope.

Dunlop
Cei de la Dunlop au fost prezenti la Salonul Auto de la Geneva cu o noua marca de anvelope inteligente. Aceste anvelope au integrate microcipuri capabile de a transmite informatii importante despre starea anvelopelor catre autovehiculul in cauza.

De la data productiei pana la temperatura pe care o au anvelopele, microcipul ofera numeroase informatii importante pentru conducatorul auto si permite gestionarea eficienta a datelor primite pentru a actiona in consecinta.

Pirelli, unul din cei mai apreciati producatori de anvelope, a redevenit furnizorul oficial de anvelope pentru autovehiculele Formula 1. Astfel, anvelopele Pirelli fabricate in acest sens, trebuie sa treaca de noile teste cauzate de schimbarea regulamentului Campionatului Mondial de Formula 1. Insa, tinand cont de faptul ca inginerii Pirelli acorda o mare atentie cercetarii de dezvoltarii de anvelope durabile si rezistente, rezultatele testelor vor fi excelente. De asemenea, Pirelli va fi unul din furnizorii de anvelope ai concurentilor la Campionatul Mondial de Raliuri FIA. Pirelli are peste 180 de medalii castigate prin intermediul concursurilor mondiale, inca de la aparitia acestora.

Pirelli
Recunoscute pentru tractiunea excelenta, precum si pentru durabilitate si uniformitate, anvelopele Toyo au echipat autoturismul lui Guerlain Chicherit in tentativa sa de a intra in Cartea Recordurilor pentru cel mai lung salt realizat cu un autoturism. Astfel, conducator auto a dorit sa realizeze un salt de 110 metri cu un autoturism conceput pentru Cartea Recordurilor. Recordul precedent a fost de 101.19 metri, atins de Tanner Foust, dublu campion la Formula Drift. Tentativa lui Chicherit ar fi trebuit sa aiba loc pe 16 martie 2014, insa datorita conditiilor meteo, acest lucru nu a mai putut avea loc. 
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu stiri auto, informatii auto, documentatii auto si multe altele, toate din nemarginitul univers auto! Haideti sa il descoperim impreuna!

0 comentarii