Traditionala fraza care deschide competitiile din lumea sporturilor cu motor de pe continentul american se aplica acum si echipei Napoca Rally Academy. Echipajele NRA sunt pregatite pentru startul in sezonul competitional 2014 din Campionatul National de Raliuri Dunlop.

Napoca Rally Academy
Marco Tempestini, Simone Tempestini, Bogdan Marisca si Alex Mirea vor puncta la echipe pentru Napoca Rally Academy.
Florin Tincescu va concura cu un Citroen C2 R2 Max la doua roti motrice.
Vlad Cosma si Danny Ungur au un program redus in sezonul 2014.

Traditionala fraza care deschide competitiile din lumea sporturilor cu motor de pe continentul american se aplica acum si echipei Napoca Rally Academy. Echipajele NRA sunt pregatite pentru startul in sezonul competitional 2014 din Campionatul National de Raliuri Dunlop.

Un nou sezon din Campionatul National de Raliuri Dunlop incepe, in acest weekend, cu Tess Rally Romtelecom. In total, in 2014, vor fi sapte etape in competitia interna, o competitie in care Napoca Rally Academy si-a propus sa se lupte pentru titlul pe echipe cu echipajele Marco Tempestini/Lucio Baggio, Simone Tempestini/Dorin Pulpea, Bogdan Marisca/Marc Banca si Alex Mirea/Dragos Despinoiu.

Tot sub culorile Napoca Rally Academy vor lua startul in 2014 si echipajele Florin Tincescu/Iulian Nicolaescu, la toate etapele care nu se suprapun cu cele din Junior ERC, Vlad Cosma/Eugen Rotaru si Danny Ungur/Toni Avram, cu un program redus in acest an competitonal.

Marco Tempestini si Lucio Baggio vor lua startul in competitia interna cu modelul Ford Fiesta R5, obiectivul fiind o clasare in top trei la finalul sezonului 2014. “Este un inceput nou, cu multe schimbari interesante si de abia astept sa luam startul la prima etapa. Va fi cu siguranta o lupta interesanta pe probele speciale pentru ca s-au facut numeroase schimbari si cred ca cei care au de castigat sunt in primul rand spectatorii si suporterii acestui sport”, a spus Marco Tempestini.

Simone Tempestini si Lucio Baggio vor lua startul la etapele din Romania cu un model Peugeot 207 S2000, intentia fiind ca in ultima parte a sezonului sa schimbe acest model cu noul 208 T16, omologat abia in luna martie a acestui an. “Incepem campionatul cu o masina noua si cu un obiectiv foarte clar: acela de a obtine rezultate mai bune ca anul trecut. Inaintea deciziei de a lua startul cu Peugeot am testat si modelul Fabia S2000 si cred ca modelul 207 S2000 se potriveste mai bine cu stilul meu de pilotaj”, a spus si Simone Tempestini.

Bogdan Marisca va lua startul in acest sezon cu un copilot nou, Marc Banca, si cu modelul Subaru Impreza R4. “Vom merge cu Subaru cel putin la primele doua etape, dupa care planul este sa continuam cu Skoda Fabia S2000 pentru restul anului. Voi avea in dreapta si un copilot nou, foarte tanar, si din acest punct de vedere continui filozofia echipei NRA de a promova tinerii in acest  fenomen. Sunt sigur ca acomodarea cu Marc Banca se va face rapid si ca vom avea rezultate bune impreuna”, a spus Bogdan Marisca.

Una din noutatile din cadrul echipei Napoca Rally Academy este includerea in cadrul echipei a echipajului Alex Mirea/Dragos Despinoi, care va concura cu un model Dacia Logan. “Ma bucur ca anul acesta vom merge in cadrul echipei Napoca Rally Academ pentru ca eu cred ca este cea mai frumoasa echipa din campionat. Am acceptat aceasta provocare pentru ca sunt sigur ca pot sa ajut echipa in incercarea de a castiga anul acesta titlul national. Obiectivul nostru este sa ne luptam pentru titlu si in Cupa Dacia si voi face totul pentru a-l atinge”, a spus Alex Mirea.

“Lupta la echipe va fi una extrem de interesanta anul acesta si cred ca suntem pregatiti pentru a ataca un nou titlu. Bogdan si cu mine vom incerca sa aducem cat mai multe puncte in clasamentul FIA, Simone are aceeasi misiune la juniori, iar Alex Mirea este alegerea noastra de anul acesta pentru Cupa Dacia. Avem o echipa formata din piloti tineri si piloti cu experienta si cred ca putem sa ne atingem obiectivele propuse”, a spus Marco Tempestini.

Florin Tincescu si Iulian Nicolaescu vor lua startul anul acesta cu modelul Citroen C2 R2 Max, acelasi cu care concureaza si in Junior ERC. Prioritatea pentru juniorii NRA ramane Campionatul European si in Romania vor lua startul doar la etapele care nu se suprapun cu programul international. “NRA mi-a oferit sansa de a concura in Campionatul European si pentru noi acesta este cel mai important lucru. Vom participa la etapele din Romania pentru a acumula cat mai multi kilometri posibili cu noua masina. Desigur imi doresc sa ma lupt la fiecare raliu pentru un loc pe podium, dar planurile noastre de viitor sunt legate mai mult de Junior ERC acum”, a spus Florin Tincescu.

Danny Ungur, campionul clasei 11, si Vlad Cosma vor avea in 2014 un program redus in Campionatul National de Raliuri Dunlop. Vlad Cosma va face echipa cu Eugen Rotar pe o masina cu tractiune pe doua roti, iar Danny Ungur si Toni Avram vor participa cu Subaru Impreza R4. “Rolul meu este sa-i pregatesc pe juniorii echipei pe toata durata sezonului 2014. Desigur ca vom participa si noi la cateva etape, dar acest lucru va fi stabilit in functie de interesele echipei noastre. Juniorii nostri au acum cea mai mare nevoie de experienta noastra si vom fi alaturi de ei”, a spus Danny Ungur.

“Nu am renuntat la ideea participarii in campionat, dar in lipsa unui buget complet am decis sa concurez doar la anumite etape din Romania. Programul nostru nu este inca stabilit si in functie de interesul echipei vom alege etapele in care vom participa si noi”, a adaugat si Vlad Cosma.

Sezonul 2014 va incepe cu Tess Rally Romtelecom, programat in perioada 20 – 22 martie, si va continua cu Raliul Aradului ( 9 – 10 mai), Danube Delta Rally (29 – 31 mai), Transilvania Rally (20 – 21 iunie, Raliul Moldovei (25 – 26 iulie), Raliul Iasului (5 – 6 septembrie) si Harghita Rally (26 – 27 septembrie).

In 2014, Napoca Rally Academy este sustinuta de: Banca Transilvania, BSS, Lease Plan, Polus Center Cluj, Castrol si Pirelli. 

Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii