Goodyear AMT Commercial Graphic
Goodyear va începe de luna viitoare testarea tehnologiei AMT (Air Maintenance Technology) pentru vehiculele comerciale pe flote de camion din Statele Unite. Aceasta este parte a proiectului de cercetare sprijinit de Departamentul Statelor Unite din cadrul Biroului pentru Energie pentru Tehnologia Vehiculelor. Dezvoltarea acestei tehnologii arată încă o dată angajamentul asumat de Goodyear de a căuta noi modalități prin care să răspundă provocărilor cheie cu care se confruntă flotele, provocări printre care se numără și eficiența consumului de carburant.

Această provocare a fost recent discutată în cadrul simpozionului dedicat transportului rutier “Mobilitatea viitorului” susținut de Goodyear Europa, Orientul Mijlociu și Africa în Bruxelles, ocazie cu care compania a lansat și noul său studiu numitWhite Paper “Mobilitatea viitorului: Flotele Inteligente și Viitorul Industriei de Transport”. Unul din principalele rezultate ale cercetării a fost faptul că grija pentru costurile la carburant este preocuparea numărul 1 a flotelor de vechicule comerciale europene. Menținerea unei presiuni corecte în anvelope este un element esențial pentru îmbunătățirea consumului de carburant și pentru reducerea emisiilor, precum și recomandarea cheie a acestui nou White Paper de la Goodyear. AMT, prin menținerea unui nivel corect al presiunii, duce la îndeplinirea principalului obiectiv pe care îl subliniază această recomandare.

Încă din 2011, Goodyear a dezvoltat și testat această tehnologie, Air Maintenance Technology, care contribuie nu numai la economisirea de carburant și la reducerea dioxidului de carbon, ci și la creșterea potențialului de îmbunătățire a duratei de viață a anvelopei, la durabilitatea carcasei, la creșterea siguranței și la eliminarea nevoii de umflare manuală a anvelopelor. Pe parcursul următoarei perioade de testare, numeroase flote de camioane din Statele Unite și Canada vor testa tehnologia AMT pe o perioadă de 18 luni în operațiunile lor obișnuite de transport.

“Goodyear este recunoscută pentru inovație, iar cu acest nou anunț prin care se aduce la cunoștiința opniei publice că s-a început testarea în teren a tehnologiei AMT cu flote din America de Nord, începe astăzi mobilitatea viitorului. Odată cu această tehnologie, vom putea oferi consumatorilor noștri de anvelope de camion posibilitatea de a menține presiunea corectă în anvelope, posibilitate ce îi va ajuta să îmbunătățească eficiența consumului de carburant și kilometrajul anvelopelor lor în viitor,” a spus Michel Rzonzef, Vice Președinte al Unității de Afaceri pentru Segmentul Comercial al Goodyear Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

AMT permite anvelopelor să rămână umflate la un nivel constant de presiune fără a mai fi nevoie de alte pompe sau mecanisme electronice exterioare. Sistemul utilizează tehnologia de pompare peristaltică pentru menținerea automată a presiunii la un nivel dorit de flote. Toate componentele sistemului AMT, printre care se numără șipompa, sunt în întregime integrate în anvelopă.

Departamentul DOE din cadrul Biroului pentru Tehnologia Vehiculelor a oferit un grant de 1,5 milioane de dolari (însemnând 1,17 milioane de euro) pentru a sprijini cercetarea dezvoltată în Akron, precum și testarea și demonstrațiile sistemului AMT făcutepentru anvelopele destinate vehiculelor comerciale.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu stiri auto, informatii auto, documentatii auto si multe altele, toate din nemarginitul univers auto! Haideti sa il descoperim impreuna!

0 comentarii