Pilotii MOTO2
Piloții Moto3 au acum ocazia să alerge cu anvelopele cu compusulhard ce vor fi disponibile în sezonul 2015.

Prima etapă de pe alt continent al Campionatului Mondial de MotoFIM are loc astăzi,  11octombrie, în Japonia. După sesiunile de lucru din Japonia și după testele derulate în Europa la începutul acestui an, piloții MOTO3 vor avea acum posibilitatea de a încerca în cursă noul compus H2 dezvoltat pentru roata față. Această anvelopă, mai tare, ce va echipa roata față a motocicletelor de curse pe circuitul de laMotegi ar putea să se numere printre favoritele piloților grație stabilității mai mari la frânările mai puternice pe care o oferă în plus față de predecesoarea sa.

Pista de la Motegi este considerată de piloți ca una din cele mai puțin tehnice. Circuitul numără 5 linii drepte și 14 viraje pe o distanță de 4,8 kilometri. Circuitul fiind blând cu anvelopele, piloții pot să încerce și compuși mai fermi, pentru mai multă stabilitate.

În cursa Moto2 din 2014 sunt alocate anvelopele cu compuși moale și medium 9854 și respectiv 9855, compuși dezvoltați peste nivelul celor din 2013. Pentru piloți vor fi dinsponibile și versiunile mai populare 302 medium și 123 hard. Piloții Moto3 vor avea disponibile anvelopele pentru roata spate cu compuși moale și medium, precumși anvelopa cu compus H2 pentru roata față.

Alocarea anvelopelor și codurile de culoare:
Moto2:          
Față 120/75R17, 3 x 123 (hard –Logo Dunlop galbenpe negru) și5 x 302 (medium - Logo Dunlop negrupe argintiu)
Spate, 195/75R17, 4 x 9855 (medium – Logo Dunlop negrupe argintiu)și5 x 9854 (soft–Logo Dunlop negru pe galben)

Moto3:          
Față: 95/75R17, 5 x Medium (Logo Dunlop negrupe argintiu) și 3 x Hard H2 (Logo Dunlop galbenpe negru)
Spate: 115/75R17 , 6 x Medium (Logo Dunlop negrupe argintiu)și 3 x Soft (Logo Dunlop negru pe galben)

Piloții vor avea la dispoziție trei seturi de anvelope de ploaie și un set suplimentar în cazul în caretoate manșele se vor desfășura pe carosabil umed.

Gata de start: 3-2-1
3anvelope noi au fost introduse în ultimele două curse – aceasta este cu adevărat o realizare – cu 6 luni mai devreme decât era programat. Noile specificații pentru 2015 folosite în cursele de la Misano (‘hard 3’ și ‘medium 2’) și Aragon (‘soft 1’) au fost toate folosite cu succes. Compușii medium 2 și hard 3și-au adjudecat deja și primele victorii cu Maverick Viñales trecând primul de steagul caroiat în cursa de la Aragoncu acest compus pe roata fațăși cu Tito Rabat folosind compusul tare pe roata spate pentru a obține victoria de la Misano.

Clinton Howe, Manager de Operațiuni pentru Marile Premii de motociclism:
“Weekendul de la Aragon a mers foarte bine pentru Dunlop. Condițiile de cursă nu au fost din cele mai bune, cu peliculă de apă pe suprafața pistei încă din primele ore ale zilei, dar am fost suprins să văd că timpul general din cursă a fost cu doar o secundă mai încet decât cel din 2013.

“Motegi este circuitul de casă al colegilor noștri japonezi și este întotdeauna bine să ne revedem cu ei și să discutăm despre viitoarele oportunități de dezvoltare. Aceasta va fi și prima cursă la care vom da piloților posibiltiatea de a alerga cu noul compus tare H2. Acesta a fost dezvotat în Japonia în februarie anul acesta și dat spre testare în Europa. La categoria Moto2, stabilitatea pe roata față este întodeauna un factor important în cursă, iar cea de pe roata spate poate constitui un avantaj în zonele de frânare intensă.”

Pentru mai multe informații despre DUNLOP, vizitați www.dunlop.ro  sau urmaține pe facebook la pagina Dunlop Racing Info România.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii