G Drive Racing obține al doilea pole position consecutiv la clasa LMP2 în cursa de la Fuji din acest weekend, ce a contat și ca a cincea etapă în Campionatul Mondial de Anduranță FIA (WEC), înainte de a-și adjudeca și victoria decisivă în cursă. Aceasta este și prima victorie a producătorului Ligier, pe podium urcând 3 producători diferiți.

Victorie pentru Dunlop in cursa de 6 ore de la Fuji
G-Drive Racing aduce victorie pentru Dunlop în cursa de la Fuji.

G Drive Racing obține al doilea pole position consecutiv la clasa LMP2 în cursa de la Fuji din acest weekend, ce a contat și ca a cincea etapă în Campionatul Mondial de Anduranță FIA (WEC), înainte de a-și adjudeca și victoria decisivă în cursă. Aceasta este și prima victorie a producătorului Ligier, pe podium urcând 3 producători diferiți.

Olivier Plaa fost cel care a condus în cursa de ieri pentru cei de la G-Drive Ligier, în tandem cu Alexandre Imperatori de la echipa KCMG Oreca, dar cei doi au fost împiedicați să își mărească avantajul la clasa LMP2 față de restul plutonului pe parcursul a 14 tururi de pistă de o mașină mai înceată de la clasa LMP1. Lupta pentru prima poziție la această clasă a fost tranșată în favoarea lui Pla, Imperatori fiind lovit de o mașină de la clasa GT,dar cei de la KCMG au reușit să ajungă totuși cu mașina pe poziția secundă în această cursă. În cea de-a teia oră de cursă, distanța dintre cei doi și restul alergătorilor a fost diminuată , dar cei de la KCMG și-au păstrat totuși un avantaj de 48 secunde față de cel mai apropiat rival. Mașina cu numărul 35 al celor de la Oak Racing a fost penalizată pentru o încălcare tehnică de regulament în calificări, fiind astfel nevoită să lupte ca să își recâștige terenul pierdut, în cea de-a patra oră de cursă și reușind să obțină cea de-a treia poziție.

În timpul ultimei ore de cursă, din cele șase, mașina celor de la KCMG a preluat conducerea ca urmare a opririi celor de la G-Drive la pit-stop-ul de final, dar Olivier Pla a putut să revină în poziția de lider, trecând linia de sosire cu un mic avantaj în fața celor de la KCMG și cu trei tururi de pistă în fața celor de la Oak Racing.

Mike McGregor, inginer Dunlop:
“Fuji este un circuit dur, dar am putut să reducem cu succes numărul opririlor la boxe pentru schimbul de anvelope.Echipa noastră a făcut o treabă foarte bună și a fost bine să vedem asemenea lupte pe circuit ca cea dintre G-Drive și KCMG. Este întotdeauna bine să existe astfel de competiții și lupte strânse pentru victorie și doar 5 secunde să despartă învingătorul de urmăritorul său, după o cursă incredibilă de 6 ore.”

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii