Anvelopa unicat ce umflă și dezumflă în diferite poziții camerele de aer din interiorul ei pentru a furniza o versatilitate mai mare și o performanță optimizată.

Triple Tube
Anvelopa unicat ce umflă și dezumflă în diferite poziții camerele de aer din interiorul ei pentru a furniza o versatilitate mai mare și o performanță optimizată.

Goodyear anunță astăzi că expune la Salonul Internațional Auto de la Geneva anvelopa sa concept Triple Tube. Dezvoltată de Centrul pentru Inovare al Goodyear din Luxemburg, anvelopa poate să se umfle și să se dezumfle în funcție de condițiile de drum, pentru a livra o performanță îmbunătățită și o versatilitate mai mare conducătorilor auto. Anvelopa concept este un alt exemplu al modului în care Goodyear deschide drumul inovațiilor viitoare, deoarece această tehnologie poate fi legată de dezvoltarea în viitor a mașinilor autonome prin faptul că permite anvelopei să își ”pregătească” forma de care are nevoie înainte de a intra în curbă. Nu există nici un plan legat de lansarea acestei anvelope pe piață.

Această anvelopă livrează cel mai înalt nivel de performanță într-o singură anvelopă prin ajustarea automată a trei poziții diferite în funcție de condițiile de drum:

  • Poziția Eco/Safety: oferă un nivel scăzut al rezistenței la rulare printr-o distribuție optimizată a durității anvelopei. Ea optimizează de asemenea frânarea pe carosabil uscat prin lărgirea petei de contact cu suprafața drumului. 
  • Poziția Sporty: conferă conducătorilor auto o manevrabilitate sporită printr-o optimizare a petei de contact, prin folosirea în mod activ a unei forme conice.
  • Poziția Wet Safety: oferă un nivel ridicat al rezistenței la acvaplanare, printr-o bandă de rulare mai ridicată în centrul anvelopei, ceea ce duce la un diametru mai mare al anvelopei, caracteristică ce oferă la rândul ei ca beneficii o amprentă la sol mai lungă și mai îngustă.
Anvelopa se bazează pe o pompă internă care mișcă aerul din camera principală către cele trei camere de aer individuale. Camerele de aer multiple furnizează o mobilitate extinsă, deoarece, în cazul în care una dintre camere ar fi înțepată, anvelopa permite conducătorului auto să își continue călătoria. În sfârșit, peretele lateral al conceptului Triple Tube poate fi costumizat pentru a se potrivi aspectului general al jantei pe care o oferă producătorii de echipare standard.

Compusul conceptului de anvelopă Triple Tube este de asemenea în întregime sustenabil și făcut din derivate de siliciu precum cenușa cojilor de orez, o tehnologie deja anunțată de Goodyear în 2014.

Triple Tube
“Triple Tube este un testament către inginerii noștri, și suntem mândri să prezentăm această inovație ca anvelopă concept la Geneva. La Goodyear, ne-am asumat să facem clienții să se simtă bine și să îi ajutăm să ajungă acolo unde doresc fără să își facă griji. Aceste anvelope întruchipează acest spirit prin adaptarea și furnizarea performanței optime pe care orice călătorie o așteaptă. Anvelopele aduc împreună beneficiile asupra mediului înconjurător prin reducerea emisiilor de CO2 și prin utilizarea de materiale sustenabile, cu beneficiile legate de siguranță și cu mobilitatea sporită în cazul înțepării,” a spus Jean-PierreJeusette, Director General laCentrul pentru Inovare al Goodyear din Luxemburg.

Triple Tube este un concept pur dezvoltat de Goodyear și nu va fi produs. Anvelopele concept sunt proiectate ca parte a procesului de inovare al companiei și sunt dezvoltatepentru a face și mai productive dezbaterile, pentru a discuta posibilele soluții și pentru a da posibilitatea inginerilor de a gândi și în afara tiparelor și de a livra soluții inteligente pentru un viitor inteligent.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii