Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au avut o evoluție excelentă pe cele 8 probe speciale de vineri și au reușit să preia conducerea în Production Cup din WRC 2. Echipajul Napoca Rally Academy are un avans de peste 50 de secunde față de campionul din 2014.

Simone Tempestini si Matteo Chiarcossi - Raliul Mexicului
Simone Tempestini este lider în Production Cup după primele 10 probe speciale din Raliul Mexicului
Juniorul NRA se află pe locul 13 în clasamentul general al competiției.
O zi incredibil de dificilă pe macadamul mexican.

Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au avut o evoluție excelentă pe cele 8 probe speciale de vineri și au reușit să preia conducerea în Production Cup din WRC 2. Echipajul Napoca Rally Academy are un avans de peste 50 de secunde față de campionul din 2014.

Vineri a fost o adevarată bătălie de supraviețuire pe cele 8 probe speciale programate în Raliul Mexicului. Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au încercat să găsească cel mai bun compromis între viteză și menajarea mașinii și au reușit să ajungă în parcul de service cu bine. “Praf, bolovani, gropi, probe grele și foarte tehnice. Cu asta ne-am confruntat vineri în Raliul Mexicului. A fost o zi dificilă și clar una dintre cele mai grele din cariera mea de până acum”, a spus Simone Tempestini.

Echipajul Napoca Rally Academy a fost implicat permanent într-un duel cu Massimiliano Rendina, campionul din Production Cup în 2014, iar la finalul zilei ocupă prima poziție cu un avans de peste 50 de secunde. “A fost o zi foarte solicitantă pentru noi, dar mai ales pentru mașină. Pe speciala a noua am simțit că ceva nu este în regulă cu transmisia, iar pe super specială planetara spate a cedat. Am învățat multe aici și trebuie să rămânem concentrați pentru că urmează o altă zi lungă. Vrem să menținem același ritm și să ne ferim de probleme”, a mai adăugat Simone Tempestini, după o zi extrem de solicitantă.

Ziua de sâmbătă este cea mai lungă din programul Raliului Mexicului cu o lungime de 168,81 km. În total sunt programate 8 probe speciale, cele mai lungi fiind Ibarilla (30,27 km) și Otates (42,9 km), care vor fi parcurse de două ori. 

Sursa: Motor Heads Publishing
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii