Jota Sport, una dintre echipele care concurează cu anvelope Dunlop în competiție Le Mans Series, și-a adjudecat victoria la clasa LMP2 în cursa de 6 ore de la Spa pentru a doua oară în 4 ani de istorie în Campionatul Mondial de Anduranță FIA (WEC).

Jota Sport castiga cursa de 6 ore de la Spa la clasa LMP2, alergand cu anvelope DUNLOP
Dunlop își consolidează poziția în Campionatul Mondial de Anduranță.

Jota Sport, una dintre echipele care concurează cu anvelope Dunlop în competiție Le Mans Series, și-a adjudecat victoria la clasa LMP2 în cursa de 6 ore de la Spa pentru a doua oară în 4 ani de istorie în Campionatul Mondial de Anduranță FIA (WEC). Jota a obținut trofeul, dar numărul maxim de puncte a mers către echipa G-Drive Racing – a doua sosită cu bolidul cu numărul 28 de concurs – un rezultat care a plasat-o în fruntea clasamentului, unde conduce cu un ecart de 16 puncte.

Jota Sport a condus inițial cursa la clasa LMP2 cu Harry Tincknell la volanul unui Gibson-Nissan, dar pilotul a primit o penalizare pentru start furat și a lăsat astfel ușa deschisă pentru câștigătorii de la Silverstone și pentru bolidul cu numărul 26 al echipei G-Drive Racing, Ligier-Nissan. Celor de la Jota le-a luat doar 90 minutes pentru a recupara din timpul pierdut, prin Mitch Evans. Din acest moment, Jota nu a mai pierdut poziția de lider. Cu numai o oră înainte de sosire, bolidul cu numărul 26 al celor de la G-Drive Ligiera suferit o defecțiune tehnică la motor, având nevoie de o oprire prelungită la pit stop și sfârșind cursa pe poziția a noua în rezultatele WEC. Sora lui, mașina cu numărul 28 de la echipa G-Drive Racing,a terminat cursa pe poziția a doua la clasa LMP2 și și-a adjudecat 25 de puncte. Cea de-a treia poziție în cursă i-a revenit echipei SARD Morand cu bolidul Morgan Evo-SARD.

Compusul mediu-plus și-a făcut prima dată apariția în această cursă, cei de la KCMG (Oreca) alegând această variantă ca parte a strategiei lor de a recupera cât mai mult după penalizarea tehnică luată ca urmare a unei nereguli tehnice.

Echipele Dunlop dețin acum primele trei poziții în clasamentele FIA WEC Endurance Trophy la clasa LMP2. În timp ce piloții G-Drive ocupă primele două poziții, KCMG urcă pe trei în clasamentele generale după ce a terminat cursa pe 4.

Mike McGregor, Senior Engineer, Dunlop
“Am avut o cursă bună astăzi, cu toate echipele noastre obținând puncte importante prin clasarea pe toate cele trei trepte ale podiumului în toate cele 5 curse. Anvelopele au performat foarte bine. Harry Tincknell și Simon Dolan s-au arătat extrem de încântați de peformanța și consistența acestor anvelope - Harry a stabilit cel mai rapid tur de pista în turul 18. Este bine de știut că anvelopele noastre din 2015 se potrivesc atât conducătorilor auto profesioniști cât și celor dedicați condusului de zi cu zi.“

Cursa de 6 ore de la Spa -  Rezultate
Poziție
Echipă

1
Jota Sport
161 tururi
2
28 G-Drive Racing
+ 1 tur
3
Team Sard Morand
+ 2 tururi
4
KCMG
+ 2 tururi
5
Signatech Alpine
+ 2 tuturi
6
Strakka Racing
+ 5 tururi
7
Oak Racing
+ 9 tururi
8
31 Extreme Speed Motorsports
+ 12 tururi
9
30 Extreme Speed Motorsports
+ 27 tururi
10
26 G-Drive Racing
+ 37 tururi
Clasamentele la clasa LMP2 în Campionatul Mondial de Anduranță FIA

Echipa
Puncte
1
28 G-Drive Racing
44
2
26 G-Drive Racing
28
3
KCMG
27
4
Strakka Racing
25
5
Team Sard Morand
18
6
Oak Racing
18
7
31 Extreme Speed Motorsports
14
8
Signatech Alpine
12
9
30 Extreme Speed Motorsports
4

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii