Motivele implicarii Michelin in Formula-e
Atunci când FIA a lansat un apel de candidaturi pentru parteneriate tehnice în cadrul noului Campionat de Formula-e, Michelin a fost primul care a depus dosarul. O decizie strategică din punct de vedere tehnologic, dar și o potrivire perfectă pentru Grupul Michelin și pentru Michelin Motorsport, din cel puțin trei motive:

1. Mobilitatea
Campionatul mondial de  Formula-e se concentrează pe o problematică de larg interes pentru Grupul Michelin: progresul mobilităţii. Motto-ul nostru, „Un mod mai bun de a avansa”, constituie laitmotivul Michelin încă din 1889. Prin urmare, Formula-e constituie un partener evident pentru Michelin.

2. Locul acțiunii
Acest nou campionat este ancorat în mediul urban, fiind organizat în centrul a zece orașe importante. Acest cadru, dar și noul format (sesiuni de pregătire, sesiuni de calificare și cursa organizate într-o singură zi) vor permite Michelin să întâlnească un public urban complet nou, care, poate a venit să vadă cursa, nu doar din pasiune pentru sporturile cu motor. e-Village, prin numeroasele sale ateliere și activități organizate chiar lângă circuit, va deschide noi oportunităţi de educare a oamenilor în ceea ce privește rolul pe care anvelopele îl joacă în mobilitatea durabilă.

3. Interesul mediatic
Michelin consideră Formula-e un campionat al viitorului, care va atrage interesul mediatic pe tot parcursul sezonului și care va oferi Grupului Michelin o mai mare vizibilitate și o reală oportunitate de a-și face cunoscute valorile. Pe de altă parte, media consideră Formula-e un campionat aflat în legătură directă cu precupările publicului larg, respectiv îmbunătăţirea mobilităţii urbane, care implică și mașinile viitorului, mai ecologice și mai conectate.

Al patrulea motiv cheie: competiția, un adevărat laborator de dezvoltare
În toate categoriile în care este implicat, Michelin Motorsport testează noi tehnologii pe care urmează să le integreze în noile generaţii de anvelope. Formula-e, domeniul exclusiv al mașinilor cu motoare electrice puternice, va oferi Michelin informații utile pentru îmbunătăţirea eficienței energetice a tuturor anvelopelor, și nu doar a anvelopelor destinate echipării vehiculelor electrice.  O mai bună rezistență la rulare va permite clienților companiei franceze să realizeze economii de carburant, indiferent dacă e vorba de benzină, motorină sau electricitate.

Fiecare etapă contează
Michelin consideră că toate etapele sunt importante atunci când vine vorba de mobilitatea durabilă, și că fiecare pas contează. De exemplu, autonomia Renault ZOE, un vehicul 100% electric, a fost crescută cu 6% grație anvelopelor MICHELIN Energy EV, folosite ca echipare originală. Cu siguranță, această contribuție adusă de anvelope nu constituie doar primul pas al inovației Michelin, ci și o realizare tehnologică de amploare, de care vor beneficia și alte anvelope Michelin.

Sursa: Irina DRĂGAN, PR Manager Romania, Bulgaria, Serbia, Croatia 
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii