Tanarul pilot auto Edi Anton este foarte aproape de performanta de a deveni cel mai tanar campion national al Romaniei la varsta de 15 ani abia impliniti.

Tinerii care fac istorie in Campionatul National de Turisme pe Circuit la prima editie dupa 25 de ani
Tanarul pilot auto Edi Anton este foarte aproape de performanta de a deveni cel mai tanar campion national al Romaniei la varsta de 15 ani abia impliniti.

Dupa 5 etape desfasurate in Campionatul National de Turisme, pilotul Eduard Anton conduce in clasament, la clasa Monomarca VW LUPO, cu 5 victorii de etapa, avand 7 manse castigate, restul de 3 fiind adjudecate de sora sa Bianca Anton, 17 ani, urmatoarea in clasament si singura care-i mai poate pune probleme din punct de vedere al punctajului pentru obtinerea titlului.

Ultima etapa desfasurata, a fost foarte disputata intre cei doi piloti cu multe depasiri si rasturnari de situatie, fiind foarte aprope de limita acrosajelor. Remarcabil este faptul ca cei doi sunt intr-o permanenta concurenta in lumea motorsportului, talentul fiecaruia fiind demonstrat in toate competitiile la care au fost prezenti. Cu un istoric impresionat, chiar daca este foarte tanar, Eduard a adus pe pista de concurs o noua imagine a pilotajului în Romania.

Anul trecut Eduard a obtinut titlul de Campion in Campionatul National de Autoslalom clasa 1600 cmc - Juniori, fiind urmat de asemenea, de sora sa. Eduard detine recordul de timp/tura parcursa pe circuitul MotorPark România la clasa 1600 cmc cu 1:47:7 pe varianta de 3300 metri si 2:04:77 pe varianta de 4129 metri, iar experienta dobandita in karting, sport practicat de acesta inca de la varsta de 6 ani, isi spune cuvantul si in gestionarea curselor auto.

De asemenea, ambii piloti practica motocross-ul pentru a se mentine intr-o forma sportiva excelenta, sunt elevi la Liceul Jean Monnet din Capitala si au rezulate foarte bune la invatatura, fiind un exemplu al acestei scoli, scoala implicata in perfomanta celor doi prin intermediul doamnei profesor de sport Marinela Ion.

Un important imbold este dat participantilor in Campionatul National de Turisme de initiativa Clubului Toma Racing din Constanta, club care ii premiaza cu anvelope de competitie pe pilotii de la fiecare clasa situati pe podium, in cadrul etapelor de concurs. Este un exemplu de urmat pentru toti cei care activeaza in domeniul auto din Romania.

Trebuie aduse felicitari si Federatiei Romane de Automobilism Sportiv care, prin eforturile presedintelui Norris Mageanu, a facut ca dupa 25 ani de pauza sa renasca in Romania spectaculoasa competitie de viteza pe circuit si care face eforturi constante sa creasca piloti demni sa reprezinte tara noastra in competitiile internationale de acest gen.

Autoturismele VW Lupo sunt extrem de puternice si stabile pentru circuitul de viteza. Sunt primele autoturisme folosite in Campionatul European Monomarca si, pilotate adecvat, sunt net superioare, ca performanta, multora dintre masinile de competitie.

Odata cu aparitia in 2014 a circuitului de viteza Motorpark Romania se constata o crestere constanta a performantelor pilotilor autohtoni de auto si moto si perfectionarea echipelor tehnice precum JMS Performance, Auto MB Sport, WilliMSport, Exelixis etc.

Inceperea transmisiilor live de pe circuitul MotorPark Romania, preconizate pentru anul 2016, va marca un salt calitativ pentru motorsportul romanesc, atat pentru piloti, cat si pentru publicul larg. 2015 Grandz Comunicare.

Sursa: Grandz Comunicare
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii