Simone Tempestini si Dorin Pulpea - Ford Fiesta WRC
Simone Tempestini a terminat primul său raliu cu un model WRC pe podium.
Juniorul Napoca Rally Academy este pregătit pentru o nouă etapă din mondialul de raliuri.
Următoarea provocare din Junior WRC este Raliul Spaniei (22 – 25 octombrie).

În acest weekend, Simone Tempestini a luat startul la Vsetin Rally pentru prima oară cu un model Ford Fiesta WRC. Juniorul NRA a terminat pe podium în etapa din Cehia și vrea să continue în același ritm și în Raliul Spaniei, etapă inclusă în programul Junior WRC. 

Simone Tempestini a parcurs primii săi kilometri cu un model WRC și a reușit să termine pe podium în Vsetin Rally, o etapă de rally sprint din Campionatul Cehiei. Juniorul NRA a avut la dispoziție o singură zi de teste alături de echipa Rufa Sport, dar a avut o evoluție bună pe probele speciale. “A fost un weekend frumos în care am avut ocazia să pilotez o mașină de top din WRC. Am încercat să învăț cât mai multe și fiecare kilometru parcurs este extrem de important pentru mine”, a spus Simone Tempestini.

Desfășurat pe o vreme ploioasă, Vsetin Rally a fost un test dificil, dar care s-a încheiat cu două victorii de probă specială și alte patru terminate în top 3. “Din păcate, răsucirea de pe speciala a șasea ne-a scos din lupta pentru victorie, dar rămânem cu experiența unui raliu cu un model WRC. Sunt sigur că a fost un test util pentru viitorul meu, iar acum trebuie să ne concentrăm pentru următoarea etapă din Junior WRC. Obiectivul este să câștigăm în Spania și să ne asigurăm locul secund în clasamentul mondial din Junior WRC”, a continuat Simone Tempestini, care a concurat în Cehia alături de Dorin Pulpea.

Programat în perioada 22 – 25 octombrie, Raliul Spaniei este penultima etapă din Campionatul Mondial de Raliuri și este inclus și în calendarul Junior WRC. Simone Tempestini are 47 de puncte și va concura aici pe modelul DS3 R3-MAX alături de Matteo Chiarcossi, iar obiectivul este să adune punctele necesare în lupta cu Ole Christian Veiby (52 puncte) și Henri Haapamaki (48 puncte).

După Monte-Carlo parțial pe zăpadă, Portugalia, Polonia și Finlanda pe macadam, Turul Corsicii pe asfalt, Raliul Spaniei este un raliu mixt (asfalt și macadam), singurul din calendarul competițional. După super speciala de vineri, pe asfalt, urmează 128 km pe macadam și apoi aproximativ 200 km pe asfalt. “Macadamul este suprafața mea preferată, dar aici trebuie să mă adaptez și la macadam și la asfalt în același raliu. După prima parte trebuie să schimbăm setările pentru asfalt și este foarte important să-mi păstrez ritmul. Trebuie să fim foarte atenți la recunoașteri și sper să adunăm cât mai multe puncte pentru a ne atinge obiectivul”, a mai adăugat Simone Tempestini. 

Indiferent de rezultatul din acest sezon, Simone Tempestini a confirmat participarea în Junior WRC și în 2016, obiectivul pentru sezonul următor fiind titlul mondial al juniorilor. Citroën Racing a confirmat de asemenea că în 2016 se va concura tot pe modelul DS3 R3-MAX.

Sursa: Motor Heads Publishing
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii