Cu puţin timp înaintea sărbătorilor, ŠKODA aduce sentimentele în felicitările de Crăciun: cu ajutorul aplicaţiei ŠKODAJIS de la ŠKODA, utilizatorii de smartphone pot să îşi creeze propriile felicitări personalizate. Sunt disponibili peste 150 de emoticoni sau emoji pe teme cum ar fi Crăciunul, automobilele ŠKODA, noutăţi de la ŠKODA, motorsport sau umor.

Skodajis
Peste 150 de emoticoni diferiţi pentru utilizatorii de smartphone.
Simply Clever: pictograme care uşurează comunicarea electronică.
Limbaj universal: creşterea importanţei emoticonilor in comunicare.
Distribuiţi felicitări de Crăciun: un website nou cu urări unice.

Cu puţin timp înaintea sărbătorilor, ŠKODA aduce sentimentele în felicitările de Crăciun: cu ajutorul aplicaţiei ŠKODAJIS de la ŠKODA, utilizatorii de smartphone pot să îşi creeze propriile felicitări personalizate. Sunt disponibili peste 150 de emoticoni sau emoji pe teme cum ar fi Crăciunul, automobilele ŠKODA, noutăţi de la ŠKODA, motorsport sau umor.

„O imagine valorează cât o mie de cuvinte” spune Stefan Büscher, Director de Marketing  la ŠKODA. Noul ŠKODAJIS uşurează şi dă emoţie comunicării într-un mod atractiv. O idee „Simply Clever” care face viaţa un pic mai uşoară pentru clienţii si prietenii mărcii.

Fie ca este vorba de Crăciun, modelele ŠKODA actuale sau vintage, artificii de Anul Nou sau inimioare făcute din mâini, aplicaţia plină de imaginaţie ŠKODAJIS oferă numeroase simboluri pe teme variate. Emotigramele sunt disponibile prin intermediul  unei aplicaţii pentru smartphone şi pot fi descărcate gratuit pe Android sau pe dispozitive iOS.

Emoticonii sau Emoji sunt simboluri şi caractere utilizate în corespondenţa digitală neoficială, de exemplu în e-mailuri, mesaje WhatsApp sau pe website-urile de socializare. Emoticonii cei mai utilizaţi sunt cei care exprimă un zâmbet (Smiley). Lumea „emoticonilor” este plină de „sentiment” si „emotigrame”. Termenul „Emoji”, folosit ca sinonim, combină doua cuvinte din limba japoneza: „E” care înseamnă imagine şi „Moji” care înseamnă caracter.

Măsura în care sentimentele şi-au găsit locul în comunicare poate fi observată în cuvântul anului 2015 din Marea Britanie: pentru prima dată, în acest an emoticonul cu „lacrimi de bucurie” a fost numit cuvântul anului!

În completarea aplicaţiei, ŠKODA a lansat un nou website pentru fanii mărcii: www.skodachristmas.com/ro unde puteţi crea felicitări personalizate pe care sa le trimiteţi prietenilor.

ŠKODAJIS poate fi descărcat gratuit pentru dispozitive Android sau iOS.

Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager SKODA PORSCHE ROMANIA
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii