După cursa de 24 de ore de succes de la Le Mans, echipele de curse care au ales anvelopele Dunlop au beneficiat în acest weekend de o cursă de 6 ore extraordinară pe circuitul Nurburgring - ultima etapăa Campionatului Mondial de Anduranță FIA (FIA World Endurance Championship - WEC).

Cursa de 6 ore de la Nurburgring
Liderii campionatului își extind avantajul în clasamentul clasei LMP2.
Dempsey-Proton Racing Porsche obține prima victorie la clasa LM GTE pe anvelope Dunlop.
Două poziții de pole position și două victorii - LMP2 & LM GTE Am.
La clasele LMP2 și GTE au fost folosiți ambii compuși disponibili.

După cursa de 24 de ore de succes de la Le Mans, echipele de curse care au ales anvelopele Dunlop au beneficiat în acest weekend de o cursă de 6 ore extraordinară pe circuitul Nurburgring  - ultima etapă a Campionatului Mondial de Anduranță FIA (FIA World Endurance Championship - WEC).

Starurile din lupta prototipurilor de la Le Mans, echipa Jackie Chan DC Racing, au obținut o altă victorie cu bolidul #38 Oreca. Oliver Jarvis, Thomas Laurent și Ho-Pin Tung și-au adjudecat victoria, impunând ritmul după ce au preluat conducerea în a doua oră de cursă. Echipa chineză și-a extins astfel conducerea în campionatul WME LMP2.

La categoria LMP2 a fost impus un ritm alert, cu timpi pe turul de pistă pentru noii bolizi de rasă cu peste două secunde mai rapizi decât în 2016, datorită creșterii forței și lățimii anvelopelor Dunlop pentru față. Înaintea cursei, Ho-Pin Tung a vizitat fabrica de anvelope Dunlop pentru motorsport pentru a vedea cum anvelopele echipei sale sunt fabricate. Entuziasmat, acesta a afirmat: "Este uimitor să vedem precizia, munca și efortul cu care sunt făcute anvelopele noastre pentru FIA WEC". Și colegii săi au arătat o precizie similară în marșul lor neobosit către victorie în cursa de la Nurburgring.

La clasele LM GTE, a fost rândul celor de la Dempsey Proton Racing să exceleze. După ce au luat decizia de a trece la anvelopele Dunlop la începutul sezonului, echipa a câștigat prima victorie din 2017 de la clasa LM GTE-Am pentru Porschele lor 911 RSR. Piloții Christian Ried, Matteo Cairoli și Marvin Dienst au luptat pe parcursul cursei cu bolidul Aston Martin Vantage condus de Paul Dalla Lana, Matthias Lauda si Pedro Lamy. Porsche-ul câștigător a folosit anvelopele Dunlop GTE cu compus mediu pe tot parcursul cursei.

La clasa LM-GTE Pro, ambii bolizi Aston Martin echipați cu anvelope Dunlop au fost implicați în bătălii intense cu rivalii lor Ferrari, Porsche și Ford înainte de a termina pe locurile patru (#95) și șapte (#97). Bolidul cu numărul #95 a condus primele 50 de minute ale cursei după un start furtunos impus de Marco Sorensen.

Jean-Felix Bazelin, directorul de operațiuni al Dunlop Motorsport, a declarat despre cursă: "Previziunile meteo privind schimbările la nivelul vremii ne-au determinat să credem că va fi multă energie în jurul alegerii anvelopelor. Totuși, înspre dimineața primei curse, pista a început să se usuce până la punctul în care toată lumea și-a ales anvelopele slick pentru a începe cursa. Toate echipele LMP2 au ales anvelopele Dunlop cu compusul mediu care demonstrează versatilitatea și  o gamă largă de operare. În pofida ploii, acest compus a permis realizarea unor timpi constanți pe turul de pistă și a dat performanță pe tot parcursul cursei."

Următoarea etapă a campionatului FIA World Endurance este cursa de 6 ore din Mexic, programată pentru 3 septembrie la orele 12.00 ora locală.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii