Buna,
Am un Renault Twingo din 2000, de 1,149 litri. Am schimbat cureaua de distributie si cea de la alternator, dupa ce prima s-a rupt. Am inlocuit toate supapapele si am pus totul la loc. Masina merge, motorul porneste imediat, trage bine dar sta cam jos la relanti si trepideaza. In plus, se aude un scartait la o anumita turatie la una din curele, nu stiu exact care. Daca aveti ceva sugestii, va sunt recunoscator. Sa fi fost pusa un pic gresit distributia?
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

1 comentarii

  1. Buna ziua!
    Este o situatie un pic mai complicata, in care pot fi mai multe cauze, cand se rupe cureaua la distributie situatia nu este cea mai roza...noi v-am sugera sa faceti in primul rand o diagnoza pe calculator, in care sa vi se citeasca nu numai erorile memorate in calculatorul masinii cat si valorile reale ale motorului...in functie de aceste rezultate, puteti afla daca problemele sunt de natura electronica sau mecanica, sau puteti avea macar un punct de plecare...la demontare-montare se pot intampla multe, iar partile electronice sunt foarte sensibile...in ceea ce priveste acel scartait, poate sa fie in special de la transmisie (curea mai mica sau mai mare, curea neintinsa corespunzator, un intinzator sau o rola de ghidaj cu uzura) dar si in unele cazuri de la distributie.
    Testerul este bine sa il faceti la reprezentanta deoarece nu orice tester citeste bine motoarele de Renault.
    Ne pare rau ca nu va putem ajuta mai mult.
    Asteptam vesti de la d-voastra!

    Cu stima,
    Echipa AUTOvital

    RăspundețiȘtergere