Recitalul “Lazilor”.
De toate, pentru toti.
Fiecare dupa regulamentul lui.
Titi Aur, primul roman in clasament.


Superspeciala a marcat debutul Raliului Aradului, a sasea etapa contand pentru Campionatul National de Raliuri Dunlop, competitie organizata sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

Recitalul “Lazilor”
Cei doi kilometri, asfalt si macadam, de speciala s-au concretizat intr-un spectacol automobilistic adevarat, in care au fost momente de cascadorie pura, nu pilotaj. Astfel, „batranele” ale vecinilor unguri au avut onoarea de a deschide „balul”. Si nu s-au facut deloc de rusine, pilotii, adevarati kamikaze pe patru roti dand totul pentru fiecare secunda castigata.


De toate, pentru toti
Dupa aceasta deschidere, spectatorii, care s-au inghesuit in tribune, pe cladiri sau macarale, au fost tinuti in priza de evolutia celorlalti concurenti. Nici macar nu si-au dat seama cand a trecut timpul, iar pe circuit au inceput sa apara bolzii adevarati din raliu. Si au fost de toate. Viraje luate pe trei roti, sarituri care au smuls ropote de aplauze, derapaje de parca am fi fost la drifting si incredibila prestatie a ungurului Csaba Spitzmuller, care a „pus” masina pe oglinda retrovizoare, aratandu-le spectatorilor cum arata un Mitsubishi pe dedesupt. A reusit sa redreseze bolidul incredibil si s-a continuat cursa, obtinand al cincilea timp in clasamentul com romano-maghiar.

Fiecare dupa regulamentul lui
Trebuie subliniat faptul ca in acest raliu, care este etapa atat in campionatul Romaniei, cat si al Ungariei, evolueaza sub incidenta regulamentelor celor doua federatii. Astfel, daca romanii au fost obligat sa aerge la suerspeciala cu „gume” de macadam, vecinii nostrii au avut libera alegere si au pus peuri pentru asfalt. Si diferenta s-a vazut in timpii inregistrati de cele dou parti. Astfel, Robert Butor a terminat cu un timp de 2:14.5, iar cel mai bine clasat roman a fost Titi Aur, cu 2:22.6. Diferenta pare a fi uriase pentru doi kilometri de proba, dar acest lucru nu este elocvent, intrucat pilotii nu au concurat in canditii egale. Astfel, duelul adevarat dintre romani si unguri se amana pentru a doua zi a raliului, atunci cand pe macadam, im mod sigur, toti vor avea acelasi tip de „gume”.


Titi Aur, primul roman in clasament
In clasamentul romanilor, primul a fost Titi Aur, urmat, in ordine, de Edwin Keleti (2:22.7), Daniel Ungur (2:23.4), Gergo Szabo (2:2.6), Marco Tempestini (2:25.7), Vali Porcisteanu (2:26.2), Bogdan Marisca (2:27.2), Dan Gartofan (2:27.8). Evident, primii in clasamentul open au fost pilotii maghiari, podiumul provizoriu aratand astfel: Butor Rober (2:14.5), Toth Janos (2:16.9), ASI (2:18.3).



Sursa: Raliul Aradului
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii