Localizarea lanţului de creare a valorilor pentru dezvoltarea unor produse la preţuri potrivite pieţei.
Fără compromisuri în ceea ce priveşte siguranţa, calitatea, durabilitatea şi confortul în operare.
Cererea pentru automobilele la preţuri accesibile nu se limitează numai la pieţele în curs de dezvoltare.

Frankfurt am Main, 13 septembrie 2011. Furnizorul internaţional de componente auto Continental reacţionează la nevoia tot mai acută de mobilitate individuală, în special pe pieţele în curs de dezvoltare. De aceea, compania oferă soluţii la nivel global pentru piaţa automobilelor la preţuri accesibile, aflată în plină dezvoltare. „Pornim de la ideea că până în anul 2015 circa 20% dintre automobilele produse în întreaga lume vor fi automobile la preţuri accesibile. De aceea, încercăm să localizăm lanţul de creare a valorilor pentru pieţele individuale, folosind know-how-ul nostru extins din domeniul tehnologic precum şi reţeaua noastră globală de proiectare şi producţie, pentru a putea crea mobilitate fără compromisuri în ceea ce priveşte siguranţa, calitatea, durabilitatea şi confortul în operare", a declarat Dr. Elmar Degenhart, preşedintele comitetului administrativ al Continental AG..

Automobilele mai mici şi la preţuri mai convenabile nu sunt căutate doar în Asia, Rusia şi America Latină, ci în şi, din ce în ce mai mult, în ţările industrializate. De aceea, depinzând de piaţă, şi automobilele din clasa compactă se numără la categoria aşa-numitelor automobile accesibile sau “Affordable Cars”.  Termenul „accesibil“ se defineşte în funcţie de puterea de cumpărare de pe diferitele pieţe. Dimensiunile aplicabile ale segmentului de piaţă se întind - în funcţie de piaţă - de la aşa-numitele automobile Ultra-Low-Cost la automobile din clasa compactă.

Vehiculele la preţuri avantajoase nu sunt automobile de calitate redusă, echipate cu cele mai simple componente, ci autovehicule pe care clienţii şi le pot permite. Ele sunt echipate minimalist şi au funcţionalităţi specifice pieţii, bazate pe cele mai noi tehnologii.

Şi la automobilele accesibile se aplică aceleaşi cerinţe ca şi la segmentul Premium: fără compromisuri în ceea ce priveşte siguranţa, calitatea, durabilitatea şi confortul în operare. Continental oferă în special în ceea ce priveşte calitatea, costurile şi gama de funcţionalităţi, printr-o localizare intensă a lanţului de creare a valorilor, soluţii şi produse special gândite pentru clienţi şi regiuni individuale. Furnizorul de componente auto se bazează în acest sens pe know-how-ul inginerilor şi specialiştilor locali.  În plus, Continental achiziţionează materiile prime de la furnizori locali, astfel încât, printre altele, costurile adiţionale pentru transporturi pe distanţe mari să poată fi eliminate. 

Exemple de produse proiectate la nivel local, eficiente din punct de vedere al costurilor, şi complet scalabile, gândite pentru “Affordable Cars”, sunt dispozitivul de control al airbagurilor SPEED, dispozitivul de control al motorului EASY-U şi familia de produse Body Controller, destinată funcţionalităţilor de confort, bazată pe produsul Basic Function Controller. Fiind prezentate pentru prima dată la IAA 2009, cele trei produse s-au lansat între timp cu succes pe piaţă şi conving prin gama de funcţionalităţi scalabilă, eficienţa lor din punct de vedere al costurilor, robusteţea şi ciclurile de dezvoltare scurte.  Producătorii de automobile recompensează această performanţă prin comenzi de dezvoltare şi de serie, care ajung zilnic la un număr de cel puţin 70 numai pentru produsele menţionate.

Continental şi-a stabilit obiectivul de a înregistra o creştere peste medie pe pieţele asiatice, în anii următori.  O mare parte din investiţiile planificate pentru anul 2011, în valoare de aproximativ 1,8 miliarde de euro, este destinată pieţelor asiatice. Numărul de angajaţi din Asia va creşte şi el. Cele mai noi fabrici deschise în Hefei şi Jinan în China, aşezarea pietrei de temelie a unui nou centru de cercetare şi dezvoltare în Singapore, clădirea de birouri planificată a fi construită anul acesta în Icheon, Corea, şi extinderea centrului de dezvoltare deja existent din Bangalore, India, sunt numai câteva exemple ale angajamentului Continental în ceea ce priveşte pieţele asiatice. Automobilele accesibile se potrivesc cu aceste activităţi, deoarece cel puţin 80%, respectiv marea majoritate a acestui tip de maşini se produc în Asia, mai ales în China şi India.

Sursa: Continental Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii