Succesul gamei Peugeot permite mărcii să progreseze în volum la 292.000 unităţi vândute şi 17,82% cotă de piaţă. Un succes comercial consolidat în iulie printr-o excelentă performanţă pe piaţa de vehicule comerciale, unde marca afişează o creştere a volumelor cu 11% în raport cu iulie 2010.

Pe piaţa de autoturisme, în primele 7 luni, Peugeot a înregistrat o cotă de piaţă stabilă de 18% şi 248.600 unităţi înmatriculate.

Cuplul Peugeot 206+ / 207 realizează 100.000 unităţi vândute în 2011, păstrând poziţia de lider în segmentul B, cu 7,3% cotă de piaţă.

Noul 308 creşte în volum, cu aproape 42.000 unităţi vândute până la finalul lunii iulie.

Cuplul 3008 / 5008 continuă performanţele bune înregistrate până acum, rămânând lider în segmentul său, cu 4,1% cotă de piaţă.

Marca este de asemenea în topul segmentului M2, graţie celor 17.500 unităţi Peugeot 508 vândute, model care a obţinut 5 stele la testele de siguranţă Euro NCAP.


Pe piaţa vehiculelor comerciale, înmatriculările Peugeot au progresat rapid, ajungând la 5900 unităţi vândute. Această dinamică este susţinută de o excelentă performanţă a modelelor Partner (+13% în iulie), Expert (+7%) şi Boxer (+37%), fiind o confirmare a succesului modelelor lansate în 2010 şi 2011 la nivel de marcă. În materie de oferte comerciale, seriile speciale acoperă toate segmentele.


Sursa: Peugeot Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii