Succesul gamei Peugeot
permite mărcii să progreseze în volum la 292.000 unităţi vândute şi
17,82% cotă de piaţă. Un succes comercial consolidat în iulie printr-o
excelentă performanţă pe piaţa de vehicule comerciale, unde marca afişează o
creştere a volumelor cu 11% în raport cu iulie 2010.
Pe piaţa de autoturisme, în primele 7 luni, Peugeot a înregistrat o cotă
de piaţă stabilă de 18% şi 248.600 unităţi înmatriculate.
Cuplul Peugeot 206+ / 207 realizează 100.000 unităţi vândute în 2011,
păstrând poziţia de lider în segmentul B, cu 7,3% cotă de piaţă.
Noul 308 creşte în volum, cu aproape 42.000 unităţi vândute până la
finalul lunii iulie.
Cuplul 3008 / 5008 continuă performanţele bune înregistrate până acum,
rămânând lider în segmentul său, cu 4,1% cotă de piaţă.
Marca este de asemenea în topul segmentului M2, graţie celor 17.500
unităţi Peugeot 508 vândute, model care a obţinut 5 stele la
testele de siguranţă Euro NCAP.
Pe piaţa vehiculelor
comerciale, înmatriculările Peugeot au progresat rapid, ajungând la 5900
unităţi vândute. Această dinamică este susţinută de o excelentă performanţă a
modelelor Partner (+13% în iulie), Expert (+7%) şi Boxer (+37%), fiind o
confirmare a succesului modelelor lansate în 2010 şi 2011 la nivel de marcă. În
materie de oferte comerciale, seriile speciale acoperă toate segmentele.
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii