Tiësto lansează videoclipul exclusiv pentru ŠKODA.
Premiera a avut loc pe 19 decembrie 2011, la www.facebook.com/Skoda.
După succesul lansării pe piaţa din Republica Cehă, , în 2012 Citigo va fi introdus şi pe celelalte pieţe.

Mladá Boleslav, 19 decembrie 2011 – Tiësto, megastar-ul internaţional, DJ şi producător, va susţine lansarea modelului Citigo, noua maşină mică de la ŠKODA, cu un videoclip creat exclusiv pentru această ocazie, care va avea şi un remix ce va putea fi descărcat gratuit.

Videoclipul pentru cea mai recentă piesă a lui Tiësto “What Can We Do (A Deeper Love)” poate fi vizionat exclusiv pe pagina de Facebook ŠKODA (www.facebook.com/Skoda), începând din 19 decembrie 2011.

Un remix pentru aceeaşi piesă, creat de Third Party, va fi disponibil pentru descărcare gratuită pe 21 decembrie, acesta fiind, de asemenea, găzduit pe pagina de Facebook ŠKODA (www.facebook.com/Skoda).

Videoclipul şi remixul (poate fi descărcat gratuit), sunt rezultatul unei colaborări unice între Tiësto şi ŠKODA, care a demarat cu câteva luni în urmă, la Conferinţa Mondială a Distribuitorilor ŠKODA, care a avut loc în Praga, unde artistul a oferit o reprezentaţie extraordinară, în faţa a 5.000 de parteneri ŠKODA veniţi din întreaga lume.

Parteneriatul ŠKODA cu Tiësto, recunoscut de mulţi drept cel mai bun DJ din toate timpurile, doreşte să creeze o legătură specială între potenţialii clienţi ŠKODA, grupurile ţintă de persoane tinere şi noul model Citigo. Prin cea de-a şaptea gamă de modele, marca este reprezentată, în premieră, şi în segmentul superminiurilor, care este în plină ascensiune. “Citigo reprezintă prezenţa ŠKODA într-un nou segment pentru companie şi doreşte să atragă noi clienţi. Pentru a atinge acest scop, trebuie să descoperim şi noi modalităţi de comunicare. De aceea, parteneriatul cu Tiësto este perfect în acest sens,” declară Jürgen Stackmann, membru în Consiliul de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Vânzări şi Marketing. “Citigo este un automobil mic, atractiv şi proaspăt, care corespunde celor mai înalte standarde de calitate şi siguranţă. Acest automobil se potriveşte acestor vremuri şi este perfect pentru generaţia Facebook, căreia vrem să ne adresăm direct, cu ajutorul acestui parteneriat,” continuă Stackmann. Pagina de Facebook a companiei ŠKODA a avut o creştere rapidă, adunând peste 100.000 de vizitatori de la lansarea sa, care a avut loc cu câteva săptămâni în urmă.

Citigo este unul dintre pilonii Strategiei de Dezvoltare ŠKODA pentru 2018, iar pentru prima dată segmentul supermini este accesibil mărcii prin intermediul acestui model. Cu o lungime de 3,56 metri, o lăţime de 1,64 metri şi o înălţime de 1,48 metri, acesta este printre cele mai compacte automobile supermini de pe piaţă, oferind spaţiu pentru patru persoane plus bagaje. La începutul lunii noiembrie, automobilul şi-a sărbătorit premiera în Republica Cehă. Mai mult, automobilul de dimensiuni mici a primit, graţie excelentului său pachet de siguranţă, cel mai mare rating, de cinci stele, la testele de impact EuroNCAP, efectuate de organizaţia de protecţie a consumatorilor europeni, EuroNCAP. Citigo a fost primit bine şi de clienţi: Încă din primele patru săptămâni de vânzări, peste 1.000 de comenzi au fost plasate pentru acest model. În anul viitor, Citigo va fi introdus şi pe alte pieţe din Europa. Alături de versiunea cu trei uşi, acest model va dispune la momentul respectiv şi de o versiune cu cinci uşi.

Despre Tiësto:
Tiësto a fost votat ‘Cel mai mare DJ al tuturor timpurilor’ de Mixmag, în 2011, şi este privit în general drept cel mai mare DJ/Producător, din lume. Artistul, nominalizat pentru un premiu Grammy, a colaborat cu alte superstaruri mondiale precum Kanye West, Sigur Ros, Yeah Yeah Yeahs şi Coldplay. Turneul său Kaleidoscope World Tour a inclus peste 175 de reprezentaţii, pe 6 continente, în cele 15 luni strângând peste 1.000.000 de fani. Tiësto a fost nominalizat pentru două premii Billboard Touring Awards în 2010, a fost listat în top 25 Billboard al celor mai profitabile turnee mondiale din 2010 şi recent, a depăşit pragul de zece milioane de fani pe Facebook.

În 2011, Tiësto a fost mai ocupat ca niciodată cu diferite proiecte, care au inclus lansarea rezidenţei sale lunare la The Joint în Hard Rock Hotel & Casino; lansarea mult aşteptatelor album de mix-uri şi turneul “Club Life - Volume One Las Vegas”; noile single-uri printre care "Zero76" şi "Maximal Crazy" (ambele lansate sub marca propriei sale case de înregistrări, Musical Freedom); turneul “Club Life College Invasion Tour” care l-a purtat pe Tiësto într-un tur de două săptămâni al campusurilor universitare din Statele Unite. Turul a culminat cu un eveniment la care s-au vândut toate locurile, la Home Depot Center în Los Angeles, unde Tiësto a avut o audienţă record, de 26.000 de fani, devenind astfel cel mai mare eveniment care a avut pe afiş un singur DJ, din istoria SUA. Tiësto a încheiat anul pe val, lansându-şi propria linie vestimentară - CLVB LIFE, şi-a anunţat propriul canal Club Life pe Sirius XM, în SUA, mixând, în acelaşi timp, faimoasa coloană sonoră a filmului, la premiera Mission: Impossible Ghost Protocol din Rio, care a fost transmisă către milioane de telespectatori din întreaga lume.

Sursa: Skoda Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

1 comentarii

  1. sunt curioasa cu ce modele o sa concureze viitoarea masina de la Skoda, posibil cu Fiesta sau Polo?

    RăspundețiȘtergere