Mazda expune în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris versiunea combi a noii Mazda6, cel mai nou model de generaţie viitoare al constructorului nipon. Alături de aceasta va fi expusă şi varianta sedan, ambele modele fiind echipate cu noile tehnologii SKYACTIV şi i-ACTIVSENSE.

Mazda6 si Mazda6 Wagon
Mazda expune în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris versiunea combi a noii Mazda6, cel mai nou model de generaţie viitoare al constructorului nipon. Alături de aceasta va fi expusă şi varianta sedan, ambele modele fiind echipate cu noile tehnologii SKYACTIV şi i-ACTIVSENSE.

Noua Mazda6 este, de asemenea, al doilea model care integrează noua linie de design KODO, sufletul mişcării. La exterior elementele definitorii sunt grila în 5 puncte, specifică Mazda, aripile frontale proeminente şi alura joasă a caroseriei care ilustrează energia latentă. Aerul sportiv este accentuat de designul cabinei, ai cărei montanţi faţă au fost deplasaţi în spate rezultând un design asemănător unui coupe, şi de jantele de aliaj de 17 sau 19 inci.

Interiorul combină eleganţa şi sportivitatea, prin intermediul cockpitului orientat spre şofer, cu dispunerea intuitivă a comenzilor şi prin materialele de calitate folosite la nivelul consolei centrale şi al elementelor utilizate des de pasageri. Confortul este un alt atribut definitoriu al interiorului. Ampatamentul de 2.830 mm, unul dintre cele mai mari din segment, a permis obţinerea unuia dintre cele mai mari spaţii din clasă pentru pasagerii din spate. Ocupanţii habitaclului vor avea la dispoziţie şi o listă lungă de echipamente de infotainment care poate include opţional un ecran tactil de 5,8 inci, sistemul audio BOSE cu 11 difuzoare, sistemul de navigaţie cu tehnologie TomTom, commanderul de pe consola mediană şi conectivitate iPod®, USB şi Bluetooth®.

Modelele expuse la Paris vor fi echipate cu trei motorizări SKYACTIV: două pe benzină, de 2l şi 2,5l şi unul diesel, de 2,2l, oferit în două derivate de putere, de 150 şi 175 de CP. Odată cu introducerea noilor motorizări şi tehnologiei de frânare regenerativă i-ELOOP, care foloseşte un capacitor, Mazda a obţinut şi niveluri de consum şi de emisii foarte scăzute. Motorizarea SKYACTIV-D diesel de 2,2l şi 150 CP conectată la transmisia SKYACTIV-MT manuală cu şase rapoarte prezintă un consum estimat combinat de 3,9l/100 km şi emisii de doar 104 g/km, fiind compatibilă cu normele Euro6. Totodată, motorul SKYACTIV-G pe benzină de 2l cuplat la transmisia automată SKYACTIV-Drive cu şase trepte înregistrează un consum estimat combinat de 5,9l/100 km şi emisii de 136 g/km.

Tehnologia SKYACTIV este prezentă şi la nivelul caroseriei şi al şasiului, şi este completată în ceea ce priveşte echipamentele de siguranţă de conceptul i-ACTIVSENSE. Acesta înglobează toate sistemele de siguranţă activă proiectate de constructor pentru noua Mazda6. Cele mai noi sunt reprezentate de Mazda Adaptive Radar Cruise Control care păstrează distanţa faţă de vehiculele din faţă frânând automat la viteze de până la 200 de km/h, Smart Brake Support (SBS) care monitorizează maşinile din faţă la viteze între 15 şi 145 de km/h şi avertizează şoferul dacă distanţa este prea mică, frânând automat în cazul unui impact iminent şi Smart City Brake Support (asistentul iteligent de oraş) care completează sistemul SBS în oraş, la viteze între 4 şi 30 de km/h.

Sursa: Mazda Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii