Cu două clase noi, un clasament pe echipe și trei etape programate în România, ediția 2013 a Dunlop Romanian Superbike este dedicată sportivilor și pasionaților de viteză și performanță la cel mai înalt nivel.

DUNLOP Romanian Superbike 2013
Cu două clase noi, un clasament pe echipe și trei etape programate în România, ediția 2013 a Dunlop Romanian Superbike este dedicată sportivilor și pasionaților de viteză și performanță la cel mai înalt nivel. 

Organizatorii Dunlop Romanian Superbike au anunțat ieri, în cadrul conferinței de presă organizată cu ocazia SAM 2013, deschiderea oficială a sezonului competițional 2013. Noul sezon este dedicat piloților de viteză, și introduce două noi clase în competiție: Superbike Challenge și Supersport Challenge, ambele powered by DUNLOP.

Față de sezonul precedent, dedicat piloților începători prin înființarea cupelor GP Racer Rookies CUP 1000 și GP Racer Rookies CUP 600, sezonul 2013 al cupei DUNLOP Romanian Superbike deschide două noi clase special dedicate piloților mai rapizi, cu performanțe mai mari pe circuitele de viteză. Astfel, cei care obțin timpi foarte buni în sesiunile de calificări vor putea lua startul separat la cursele din 2013, punctând însă cu timpii obținuți atât în clasamentul superbike cât și în cel al clasei superbike challenge, și respectiv atât în supersport cât și în cel al clasei supersport challenge.

„Prin aportul masiv de concurenți la start, sau prin faptul că încercăm să unim etape din Dunlop RoSBK cu etape din competiții internaționale, anumite piste și anumite etape din Dunlop Romanian Superbike devin adesea aglomerate. Inițiativa noastră de a deschide două noi clase dedicate piloților rapizi, care în situații de aglomerare la start riscă să rămână blocați în spatele unor sportivi mai lenți după primul sau al doilea viraj, îi are în vedere și pe piloții străini pe care ne-am propus să îi atragem la cât mai multe din etapele noastre”, a subliniat Ionuț Mistode, co-organizator al Dunlop Romanian Superbike. „La noi în cupă, participă frecvent piloți din Bulgaria, Israel, Grecia sau Ungaria. Piloții din Bulgaria sunt frecvent în top, iar ultimele două sezoane s-au clasat în primii 10 sportivi la sfârșit de sezon. Începând din 2013, dorim să îi avem cât mai aproape, cu atât mai mult cu cât vom începe și întrecerile pe circuite 100% românești”, a mai adăugat acesta.

Pentru creșterea performanței, în 2013 sportivii Dunlop Romanian Superbike vor avea posibilitatea de a puncta și în clasamentul pe echipe. Oricare doi piloți vor putea forma câte o echipă, iar în baza punctelor acumulate împreună vor înscrie și în clasamentul pe echipe.

Pe lângă aceste noutăți, senzațiile sezonului 2013 în Dunlop Romanian Superbike rămân etapele programate în România, două fiind programate la Târgu Mureș pe MureșRing și una la MotorPark Adâncata. Aflate încă în construcție, cele două circuite rămân încă sub rezerva scoaterii din calendar până la jumătatea sezonului. Astfel, deși fundația în cazul MotorPark este turnată deja în proporție de 90%, iar la MureșRing terminarea lucrărilor e programată pentru septembrie a.c., organizatorii Dunlop

Romanian Superbike 2013 își rezervă dreptul de a scoate aceste etape din calendar și de a încheia sezonul cu tradiționala etapă de la Serres.

Prima etapă a DUNLOP Romanian Superbike 2013 este programată în perioada 25-27 aprilie a.c. pe circuitul de la Serres. Pentru acest debut de sezon organizatorii așteaptă o prezență numeroasă, atât din România, cât și din alte țări participante.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii