Adrian Dragan - Valentin Bradateanu
Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu iau startul în cea de-a treia etapa a sezonului Delta Rally.
Multă acțiune în mini pauza competițională.

Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu se pregătesc pentru o noua provocare, Delta Rally 2013, a treia etapă a sezonului, primul raliu de macadam și marea noutate a sezonului 2013. Având cartierul general la Tulcea, acest raliu revine în calendarul competițional după o pauză de aproape 20 de ani, fiind o premieră pentru majoritatea concurenților înscriși la start, inlclusiv pentru echipajul cu numărul de concurs 55 Adrian Drăgan/Valentin Brădățeanu susținut de Toshiba România, UNIOR- Centrul Național de Scule, SKF, janta.ro.

Echipajul revistei auto motor și sport, se confruntă astfel cu o nouă provocare, după ce în primele două etape ale sezonului, Tess Rally și Timiș Rally - ambele derulate pe asfalt- au avut parte de condiții meteo extrem de dificile. 2013 este și primul sezon în care cei doi concurează pe un automobil cu tracțiune integrală, Subaru Impreza N15, cu care punctează în cadrul clasamentului general FIA și al Clasei 3. După primele două etape cei doi ocupă poziția a 10-a grație punctelor acumulate în ultima etapă Timiș Rally.

„Delta Rally este pentru noi cea mai mare provocare a acestui debut de sezon. Este primul raliu de macadam la care participăm pe o mașină cu tracțiune integrală, fiind în plus și o etapă complet nouă. Mergem însă în Deltă cu scopul de a acumula cât mai multă experiență cu această mașină și bineînțeles să acumulăm puncte în Clasa 3. Am avut un start greu de sezon, dar sper ca odată cu această etapă să ne regăsim ritmul și tonusul necesare pentru a obține rezultate în aceast dificil sezon competițional, ce include 6 etape de macadam.” a declarat Adrian Drăgan.

Delta Rally se va derula între 31 mai și 2 Iunie pe o distanță totală de  463,8 km dintre care 109,8 km reprezentați de cele 10 probe speciale de clasament. „Deși nu este un raliu montan, așa cum suntem obișnuiți pentru campionatul nostru, ne așteptăm la o etapă dificilă. Căldura și probabil praful vor adăuga un plus de dificultate, iar din ceea ce am văzut până acum pe imagini, din punctul de vedere al dictării, va fi dificil din cauza lipsei de repere din zonele deschise. Dar cu siguranță că spectatorii vor avea ce să vadă” a precizat Vali Brădățeanu, copilotul echipajului.

Adrian Drăgan a folosit mini pauza competițională pentru a se pregăti fizic în vederea dificilelor confruntări din acest sezon, principala provocare a tuturor sportivilor înscriși în acest sezon fiind Raliul Sibiului, etapă înscrisă în Campionatul European de Raliuri și carese va derula între 25 și 27 Iulie pe un traseu ce va însuma peste 200km de probe speciale de clasament, Sibiu fiind deja recunoscut drept cel mai dificil raliu de macadam al acestei serii.

La invitatția lui Constantin Răileanu – importatorul karturilor de comeptiție TonyKart – Drăgan a testat un kart de competiție, TonyKart KZ1 de 50 CP, model ce va fi folosit într-un program special destinat piloților amatori de karting, de către clubul RealRacing.

De asemenea Drăgan a concurat în cadrul Bucharest International Half Marathon, unde s-a înscris în cursa de 10,5km, încheind cu timpul de 1h06m.13s. „Deși la maraton am vrut să-mi depășesc limitele personale și sunt foarte fericit că am reușit să o fac fără probleme, experiența cu kart-ul de competiție a fost extraordinară. Iar adevărul este că febra musculară a fost mai puternică în cazul kart-ului. Oricum, vreau să continui în ambele direcții, atât alergarea cît și kartingul completand perfect pregătirea pentru dificilele etape ce urmează în calendar, unde pe lângă abilitățile de pilotaj se va pune un mare accent pe rezistența fizică în condițiile unor temperaturi foarte ridicate” Adrian Drăgan.

Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

1 comentarii