Locurile 1 și 2 pe podium la clasa Superstock pentru echipele Dunlop.

Dunlop si SERT
Locurile 1 și 2 pe podium la clasa Superstock pentru echipele Dunlop.

Cursa de 8 ore de la Oschersleben din cadrul Campionatului Mondial de Anduranță FIM a fost una de linie dreaptă pentru echipa Suzuki Endurance Team (SERT) și Dunlop. Motocicleta cu numărul 1 a campionilor ce au dominat această cursă a fost în pole position vineri și a condus cursa de la start până la linia de sosire cu o serie de tururi dominate categoric încă din primele stadiile ale cursei. De la prima oprire n-a mai fost nici o privire în spate, iar trio-ul piloților francezi și-a extins conducerea tur după tur, terminând cursa cu două tururi înaintea celor mai apropiați rivali.

Echipa Honda TT Legends a urcat câteva locuri din poziția a 11-a în care era la start, însă o problemă cu combustibilul a devansat-o la jumătatea cursei. După căderea până pe locul 17, echipa a recuperat și s-a clasat la finele etapei pe locul nouă, apoi pe locul 6 în clasa sa.

Echipa R2CL a fost un potențial pretendent la podium, ocupând locurile trei și patru până la jumătatea cursei când o problemă cu filtrul de carburant a oprit atacul piloților săi. În ciuda faptul că echipa e terminat doar pe locul 20, aceasta și-a arătat tempo-ul extraordinar, stabilind al doilea cel mai bun timp pe tur din cursă.

Echipele Dunlop au condus întrecerea la Superstock de-a lungul celor opt ore de cursă, dar trei concurenți diferiți au ținut topul. Piloții echipei Penz3.com Franks Autowelt Racing Team au fost câștigătorii finali, preluând conducerea cu doar două ore și jumătate înainte de finalul cursei, de la piloții echipei Motors Events April Moto, aceștia conducând după prăbușirea celor de la Junior Team LMS Suzuki.

Echipele care au terminat pe al doilea și al treilea loc în clasa de deschidere, Aprilia Grebenstein și KSB One Racing, au ales de asemenea să alerge cu anvelope Dunlop.

Peter Chapman, Dunlop EWC Race Coordinator: “Am avut un plan, am venit și am executat planul. Este mare păcat că Honda TT Legends și R2CL au avut probleme, deoarece am fi putut înregistra mai multe puncte în clasamentul general al campionatului. Cinci din nouă locuri pe podium, incluzând aici două victorii decisive, este ceva de care să fii mândru, iar să conduci în EWC și în clasele Superstock înainte de ultima rundă în competiție demonstrează forma bună în care ne aflăm.”

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner QLT Group Division
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii