Modernul și dificilul circuit Motorland Aragon de lângă Alcaniz, Spania, găzduiește etapa de rămas bun de la Clio III, pe 2 și 3 noiembrie, înainte de debutul celei de-a patra noi ediții a competiției Clio Cup din Campionatele Naționale Renault Sport 2014.

DUNLOP CLIO CUP FINALS
În 2014 Clio Cup Race Car va fi oferită ca premiu.
‘Cursa Campionilor’ întrucât națiunile concurează la Aragon.

Modernul și dificilul circuit Motorland Aragon de lângă Alcaniz, Spania, găzduiește etapa de rămas bun de la Clio III, pe 2 și 3 noiembrie, înainte de debutul celei de-a patra noi ediții a competiției Clio Cup din Campionatele Naționale Renault Sport 2014.

Finala Dunlop Clio Cup va asista la lupta dintre piloții de top din competițiile Clio Cup din întreaga lume. Primii cinci piloți din cupele naționale vor concura pentru o mașină Clio Cup echipată cu anvelope Dunlop cu o specificație nouă, mașină pe care o vor folosi în sezonul 2014.

Dunlop furnizează anvelope pentru concurenții Clio Cup din întreaga lume, inclusiv pentru cei care participă în campionatele naționale din Franța, Marea Britanie, Spania, Italia, Olanda și Suedia, și de asemenea pentru cei care concurează în Bohemian Championship desfășurat în Slovacia, Republica Cehă, Germania și Austria.

Aceasta va fi o cursă importantă, deoarece reprezintă ultimul mare eveniment pentru cea de-a treia ediție a Renault Sport Clio Cup, competiție ce a fost lansată în 2006.
 
Modelul Clio ce participă acum în competițiile Clio Cup este una dintre cele mai de succes mașini din motorsport, sute de astfel de mașini de curse fiind produse de Renault Sport pentru a fi folosite la etapele naționale și internaționale ale competiției din întreaga lume. Acesteia îi va lua locul cea mai recentă mașină de curse, care are la bază modelul nou și remarcabil de stradă: Clio Renaultsport 200 Turbo ECD.

Noua mașină Clio Racing dispune de un motor de 220cp turbo, cu tuning marca Magny-Cours, sigilat la sursă, precum și de o cutie de viteze secvențială în șase trepte, cu schimbarea treptei de viteză la padele și ambreiaj AP Racing. Mașinile de curse folosesc anvelopele Dunlop Sport Maxx variantele slick și pentru ploaie, în timp ce mașina pentru stradă folosește cele mai noi anvelope Dunlop Sport Maxx RT, anvelope de ultra-înaltă performanță proiectate pentru condusul de zi cu zi.

Jean-Felix Bazelin, General Manager, Dunlop Motorsport Europa a declarat: “Câștigarea unei mașini după un sezon de curse este un premiu extraordinar și suntem foarte încântați să lucrăm cu Renault Sport pentru a livra una dintre primele generații noi de mașini de curse Clio Cup destinate întrecerilor din competițiile naționale. Învingătorul s-a confruntat deja cu o concurență acerbă doar pentru a se califica la evenimentul de sfârșit de sezon de la Aragon, fiind unul din primii cinci piloți din regiunea sa, astfel, putem fi siguri că învingătorul va fi cu siguranță unul dintre cei mai buni piloți de mașini produse din Europa. Renault Sport a fost un partener extraordinar pentru Dunlop și suntem mândri că ne extindem relația prin acest eveniment de final numit Dunlop Clio Cup. Etapa de la Aragon, promite să fie una dintre cursele cele mai interesante ale anului.”

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner QLT Group Division
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii