Dupa ceva mai mult de 24 de ore pline de actiune pe specialele din Raliul Sanremo, Sebastian Barbu si Toni Avram au terminat etapa a 11-a din Campionatul European de Raliuri pe locul 14 la clasa 2WD. Doar trei echipaje straine au reusit sa intre in top 15, clasamentul fiind dominat de echipajele l

Raliul Sanremo
Locul 14 la doua roti motrice in cel mai frumos raliu pe asfalt.
O lectie de 231,7 kilometri.
Planuri pentru un sezon european si in 2014.

Dupa ceva mai mult de 24 de ore pline de actiune pe specialele din Raliul Sanremo, Sebastian Barbu si Toni Avram au terminat etapa a 11-a din Campionatul European de Raliuri pe locul 14 la clasa 2WD. Doar trei echipaje straine au reusit sa intre in top 15, clasamentul fiind dominat de echipajele locale.

6 probe speciale cu o lungime de 125,02 kilometri. Acesta a fost programul din ziua a doua a Raliului Sanremo pentru echipajul Sebastian Barbu/Toni Avram. Aflat la cel de-al doilea raliu pe asfalt cu modelul Citroen DS3 R3, preparat de echipa Wurmbrand Racing din Austria, Sebastian Barbu a continuat procesul de acomodare pe specialele din Italia. "Nu mi-am asumat riscuri inutile, dar chiar daca as fi facut-o nu as fi avut sanse prea mari la prima participare aici in fata pilotilor italieni. A fost o lectie de "italiana" perfecta in care am invatat foarte multe despre modul cum se piloteaza pe asfalt", a spus Sebastian Barbu.

Dupa ce au terminat prima zi pe locul 18 la clasa 2WD, Sebastian Barbu si Toni Avram nu au riscat nimic pe ultimele speciale ale Raliului Sanremo, obiectivul principal fiind acela de a termina un raliu dominat de echipajele locale. "Stiam ca nivelul aici este foarte ridicat, mai ales dupa ce l-am vazut pe Simone Campedelli la Sibiu. In ziua a doua am mers mai bine decat in prima zi si am reusit sa pierdem mai putin timp pe probe", a spus Sebastian Barbu.

La finalul zilei, Sebastian Barbu si Toni Avram au ajuns in parcul de service pe locul 14 la clasa 2WD. "A fost primul raliu alaturi de Toni si ne-am inteles perfect. Am invatat si eu multe de la el si ma bucur ca am terminat cel mai frumos si cel mai greu raliu pe asfalt", a mai adaugat Sebastian Barbu.

Pentru pilotul sibian aceasta a fost ultima prezenta din acest sezon in Campionatul European de Raliuri, dar deja a inceput sa faca planuri pentru 2014. "Obiectivul meu este sa particip si anul viitor in aceasta competitie, daca se poate chiar cu un program complet. Am inceput deja discutiile cu potentiali parteneri si sper ca sezonul nostru sa inceapa in prima saptamana din ianuarie cu etapa din Austria", a completat Sebastian Barbu.

Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii