Tour de France
Învingătorii Tour de France primesc sculpturi din sticlă de cristal din Cehia. Trofeele vor fi înmânate la Paris, pe 27 iulie, de către directorul de achiziții, Karlheinz Hell.
Pentru a unsprezecea oară, ŠKODA este sponsorul principal al Tour de France.

Zeci de mii de oameni îi vor celebra pe câștigătorii concursului Tour de France, de-a lungul bulevardului Champs-Elysées, pe 27 iulie. Mândrii învingători din acest an vor ridica din nou către cerul parizian trofee cehești confecționate din sticlă de cristal. Acestea au fost concepute în Studiourile de Design ŠKODA și sculptate de Lasvit Glass din Republica Cehă.

Membrul Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru achiziții, Karlheinz Hell, le va înmâna trofeele câștigătorilor Tricourilor Galben, Alb, Verde și Alb cu Buline Roşii. ŠKODA a sponsorizat Turul în calitate de sponsor oficial și partener auto oficial, pe parcursul ultimilor unsprezece ani.

”Succesul necesită un obiectiv clar, pe lângă talent și multă strădanie”, spune Jozef Kabaň, designerul șef al mărcii ŠKODA. ”Pentru campioni, reprezentăm această relație prin intermediul cristalului luminos și al liniilor fine. Momentul victoriei va fi capturat pentru totdeauna în aceste trofee ŠKODA.”

Competiția Tour de France reprezintă dinamism, pasiune și putere. Pentru designerul ŠKODA, Peter Olah, această triadă emoționantă a reprezentat inspirația creativă pentru conceperea trofeelor învingătorilor. Sculpturile de 60 cm și 4 kg, de o eleganță fermecătoare, dinamică, prezintă un efect captivant de curburi delicate, contururi tridimensionale și colțuri ascuțite. Inspirație a oferit şi conceptul ŠKODA VisionC, prezentat la începutul lunii martie. Coupé-concept-ul în cinci uși a captivat audiența cu stilul său expresiv și eleganța sa dinamică, arătând noua etapă în evoluția designului ŠKODA.

Înmânarea trofeelor câștigătorilor de anul acesta va fi din nou un eveniment important în cadrul sponsorizării asigurate de ŠKODA pentru competiția Tour de France. Flota puternică de maşini ŠKODA este elementul central al sponsorizării. Circa 250 de automobile – în special ŠKODA Octavia Combi și ŠKODA Superb – vor fi folosite în calitate de vehicule de asistență pe întreaga perioadă a competiției. În primul plan este o ŠKODA Superb – mașina oficială ”Red Car” și centrul mobil de comandă pentru directorul Tour de France, Christian Prudhomme.

Pe lângă sponsorizarea evenimentului Tour de France, ŠKODA se implică și într-o amplă campanie de comunicare. Producătorul ceh a lansat un site web complet nou, WeLoveCycling.com, în care găsim reportaje și filme în direct, alături de o multitudine de informații din lumea ciclismului.

Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii