SKODA Fabia in Paris
Premieră mondială: noua compactă este starul Mondial de la l’Automobile.
Pur şi simplu „mai mult automobil”: design emoţional, tehnologie inovatoare, dotări de top.
Tehnologie de clasă superioară: excelenţă în domeniul siguranţei, al protecţiei mediului şi confortului.
Specific ŠKODA: cel mai mare portbagaj din segment şi multe soluţii ‘Simply Clever’.
ŠKODA se prezintă la Paris cu un stand pe o suprafaţă de 1.625 m2 în Pavilionul 4.

Se deschide cortina pentru noua ŠKODA Fabia: la Salonul Auto de la Paris (02 – 19 octombrie 2014), compacta complet înnoită de la Mladá Boleslav sărbătoreşte o premieră mondială dublă: pentru versiunea hatchback şi cea combi. Noua ŠKODA Fabia intră pe catwalk-ul auto într-o manieră modernă, dinamică şi emoţională. De asemenea, a treia generaţie a acestui model dispune de sisteme inovatoare de siguranţă, confort şi infotainment din segmente auto superioare şi este mai prietenoasă cu mediul ca niciodată. Volumul portbagajului este cel mai mare din segment, şi anume de 330 litri. În noiembrie, noua ŠKODA Fabia va fi lansată pe piaţă în Europa, iar la începutul anului 2015 va fi urmată de ŠKODA Fabia Combi. Prin introducerea acestor două modele, producătorul ceh îşi continuă cea mai mare ofensivă a modelelor din istoria companiei.

Noua ŠKODA Fabia este cel mai vândut model ŠKODA după ŠKODA Octavia, cifrele de vânzări ridicându-se în total la aproape 3,5 milioane de unităţi începând din 1999 şi de asemenea, se numără printre cele mai populare automobile din segmentul său, datorită calităţilor sale excelente. În cea de-a treia sa „ediţie”, complet înnoită, compacta modernă defineşte acum din nou repere în domeniu. „Noua ŠKODA Fabia reprezintă, din toate punctele de vedere, mai mult automobil şi oferă în aceeaşi măsură tehnologii inovatoare şi un design emoţional”, a declarat Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, preşedintele Consiliului de Administraţie ŠKODA. „O maşină minunată, pentru suflet şi raţiune, ideală pentru mobilitatea urbană modernă de azi. Suntem foarte încrezători că noua Fabia va continua istoria de succes a modelului, va cuceri noi grupuri de clienţi şi va consolida renumele mărcii pe pieţele internaţionale, în calitatea sa de pilon principal de susținere a Strategiei noastre de Creştere”, a mai continuat Prof. Dr. Vahland.

ŠKODA Fabia este primul model din producţie de serie ŠKODA care prezintă evoluţia limbajului designului mărcii, spre un design expresiv şi emoţional. Pentru prima dată, designerii ŠKODA implementează elemente de design ale spectaculosului showcar „ŠKODA Vision C”, la un model de serie. Totodată pot fi recunoscute elemente din ŠKODA Motorsport. Designul de ansamblu evident mai „ascuţit” al versiunilor hatchback şi combi, face uz de forme cristaline, linii ascuţite şi precizia maximă a detaliilor. Fabia şi Fabia Combi au acum proporții mai echilibrate şi mai ferme şi au devenit cu 90 mm mai late şi cu 31 de mm mai scunde decât predecesorii. De asemenea, impresionantă este şi varietatea posibilităţilor de personalizare, atât la exterior, cât şi la interior.

SKODA Fabia in ParisCompacta cu tehnologie de ultimă oră. Fabia este prima ŠKODA pentru care tehnologia  MirrorLink™ şi noua funcţie SmartGate fac posibilă interconectarea facilă a automobilului cu smartphone-ul. Astfel, ŠKODA integrează, facil şi la un preţ accesibil, inteligenţa smartphone-urilor în automobil. Graţie noilor motoare (patru pe benzină şi trei diesel), a reducerii ţintite a greutăţii la până la 980 kg, precum şi a caracteristicilor aerodinamice optimizate, consumul şi emisiile noii ŠKODA Fabia au fost reduse cu până la 17%. Cea mai economică ŠKODA Fabia va fi versiunea ŠKODA Fabia GreenLine, disponibilă începând cu anul 2015. Aceasta va dispune de motorizarea  1,4 TDI/55 kW (75 CP), având un consum de motorină de numai 3,1 l/100 km, ceea ce corespunde unor emisii de CO2 de doar 82 g/km.

Mai mult, noua ŠKODA Fabia oferă sisteme inovatoare de siguranţă şi confort, care până în  prezent erau rezervate mai degrabă segmentelor auto superioare. Sistemul Front Assistant cu funcţie City de frânare de urgenţă şi sistemul de frânare Multi-Collision Brake sunt disponibile pentru prima dată pentru modelul Fabia. Front Assistant monitorizează în permanenţă, prin intermediul radarului, distanţa faţă de participanţii la trafic care se deplasează în faţă şi, în cazul unei distanţe prea mici, intervine la diferite intensităţi (de la avertizări optice şi acustice, la acţionarea scurtă a frânei sau chiar frânarea completă), în vederea împiedicării unei coliziuni. Sistemul de frânare Multi-Collision Brake reduce riscul unei a doua coliziuni consecutive, după o primă coliziune care a intervenit deja. Sistemul se declanşează automat, imediat ce primul impact a fost detectat.

Alte sisteme de siguranţă disponibile pentru noua Fabia sunt Driver Activity Assistant (detectorul de oboseală), Speedlimiter, Hill Hold Control (asistentul pentru demararea din rampă) şi funcţia electronică de monitorizare a presiunii din pneuri. Confort adiţional este oferit opţional, printre altele, de sistemul de blocare şi pornire automată KESSY, de senzorii de parcare în faţă şi în spate, de noua servo-direcţie electromecanică, precum şi de trapa panoramică vitrată. Totodată noua Fabia surprinde plăcut cu spațiul generos, funcţionalitatea sa şi mai mult îmbunătăţită, precum şi cu cele 19 soluţii ‚Simply Clever’.

ŠKODA la Mondial de l’Automobile 2014 - Paris:
  • Găsiţi ŠKODA la: pavilionul 4, standul 215
  • Suprafaţa de expunere a mărcii Škoda: 1.625 m2
  • Conferinţa de presă Škoda: 02.10.2014, 08:40 – ora 08:50
  • Automobilele expuse de Škoda în prima zi dedicată presei: 10 autovehicule (7x Fabia, 3x Fabia Combi)
  • Automobilele expuse de ŠKODA în a doua zi dedicată presei: 12 autovehicule (9x Fabia, 3x Fabia Combi)
  • Automobilele expuse de ŠKODA în zilele dedicate publicului: 13 autovehicule (6x Fabia, 2x Fabia Combi, 1x Rapid Spaceback Monte Carlo, 1x Yeti Monte Carlo, 1x Citigo Monte Carlo, 1x Octavia Scout, 1x Superb Combi L&K)
  • Zilele pentru presă: 02./03.10.2014
  • Zilele pentru public: 04.10 – 19.10.2014
Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Škoda PORSCHE ROMANIA
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii