Dani Sordo
Echipa Hyundai Shell World Rally a terminat ziua a doua din Raliul Frantei cu toate cele trei modele Hyundai i20 WRC clasate in primele 10 pozitii.
Dani Sordo (#8 Hyundai i20 WRC) se afla intr-o lupta stransa pentru locul patru cu Robert Kubica.
Bryan Bouffier (#20 Hyundai i20 WRC) si Thierry Neuville (#7 Hyundai i20 WRC) au facut progrese in bucla de dupa-amiaza si se afla in top 10 inaintea ultimei zile din Raliul Frantei.

Echipa Hyundai Shell World Rally a continuat sa acumuleze experienta pe probele dificile pe asfalt din Raliul Frantei, toate cele trei modele Hyundai i20 WRC clasandu-se la finalul zilei de sambata in top 10.

In penultima zi a raliului au fost programate sapte probe – trei speciale care au fost parcurse de cate doua ori (Vallée de Munster, Soultzeren-Le Grand Hohnack si Pays Welche-Riquewihr), plus o super speciala in nocturna, desfasurata la Mulhouse. A fost o zi plina atat pentru piloti cat si pentru echipele tehnice, intre probele de dimineata si cele de dupa-amiaza fiind organizat un parc de service auxiliar la Colmar.

Dani Sordo (#8 Hyundai i20 WRC, copilot Marc Martí) este cel mai bine clasat pilot al echipei Hyundai Shell World Rally. Aflat pe patru dupa doua zile, spaniolul a fost implicat intr-o lupta stransa pentru pentru aceasta pozitie cu Robert Kubica, diferenta dintre cei doi fiind de doar 0,9 secunde la finalul zilei.

“Am avut o zi foarte buna si a fost o lupta interesanta pentru locul patru cu Robert. Am avut mai multa incredere in masina, iar modificarile facute dupa ziua de vineri s-au simtit imediat pe probele de astazi. A fost o zi fara probleme tehnice si mecanicii nu au avut prea multe de schimbat in parcul de service auxiliar. Diferentele sunt foarte mici, speram sa continuam la fel si pe ultimele probe speciale si sa ne luptam duminica pentru pozitia a patra“, a spus Dani Sordo.

Bryan Bouffier (#20 Hyundai i20 WRC, copilot Xavier Panseri) si-a conservat pozitia in top 10, in raliul sau de casa, in ciuda unor probleme cu setarile modelului Hyundai i20 WRC. Pilotul francez spera sa isi poata imbunatati timpii pe ultimele patru probe, programate duminica.

“Sunt incantat ca ma aflu in top zece dupa probele de astazi. Nu am intampinat dificultati tehnice, dar am setat suspensia prea tare si cred ca a fost putin prea rigida pentru conditiile de pe probe. Nu a fost usor sa ne gasim ritmul, suprafata fiind denivelata si alunecoasa. Am facut cateva modificari in parcul de service auxiliar, dar stiam ca nu va fi simplu nici dupa-amiaza. Cu toate acestea, timpii nu sunt foarte slabi si speram sa mai castigam ceva si maine“, a spus Bryan Boufier.

Thierry Neuville (#7 Hyundai i20 WRC, copilot Nicolas Gilsoul) a incheiat cele sapte probe speciale programate sambata in top zece, o performanta impresionanta dupa problemele de vineri. Pilotul belgian nu s-a acomodat complet la volanul modelului Hyundai i20 WRC in bucla de dimineata, iar in parcul de service auxiliar echipa i-a ajustat setarile. Evolutia sa pe speciala a 13-a a fost compromisa dupa incidentul in care a fost implicata masina cu numarul zero, iar Neuville a primit un timp reprezentativ pentru parcurgerea acestei probe.

“Pentru echipa este excelent ca toate cele trei masini sunt inca in cursa dupa a doua zi a raliului, clasandu-se in primele zece pozitii. Nu am fost foarte multumit cu setarile masinii, mai ales dimineata, si nu am reusit sa imi adaptez stilul de pilotaj si sa ma simt confortabil la volan. Echipa a facut cateva modificari in parcul de service auxiliar, care in mod cert m-au ajutat, dar este loc de mai bine. Am facut tot ce am putut astazi si am progresat, acesta fiind si obiectivul nostru in weekend. Au mai ramas de parcurs patru probe speciale duminica si vom vedea ce putem face impreuna cu masina”, a spus Neuville.

Echipa Hyundai Shell World Rally a profitat de probele specifice din Raliul Frantei pentru a studia in continuare comportamentul modelului Hyundai i20 WRC in mediul competitiv din Campionatul Mondial de Raliuri. Obiectivul principal ramane acela de a termina raliul cu toate cele trei masini si de a aduna cat mai multe informatii pentru dezvoltarea ulterioara a modelului i20 WRC.

“In primul rand, a fost minunat sa il urmarim pe Dani in lupta sa interesanta pentru locul patru cu Robert. Lupta va continua maine, pana la finalul ultimei probe a raliului. Dani a avut o evolutie buna si s-a acomodat excelent cu modelul Hyundai i20 WRC pe probele de astazi. Si Bryan a facut progrese, dar setarile prea rigide l-au impiedicat sa-si gaseasca ritmul pe probele de dimineata. Thierry s-a luptat in permanenta si tinand cont de problema la turbo de vineri, a revenit excelent si s-a clasat in top 10. Duminica ne vom concentra sa le oferim pilotilor nostri setari cat mai adecvate pentru a termina raliul cu toate cele trei masini”, a spus si Michel Nandan, directorul echipei.

Raliul Frantei – clasament dupa ziua a 2-a
J.M Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) 2:06:40.4
A. Mikkelsen / O. Floene (Volkswagen Polo R WRC) +28.0
K. Meeke / P. Nagle (Citroën DS3 WRC) +53.7
D. Sordo / M. Martí (Hyundai i20 WRC) + +1:41.7
R. Kubica / M. Szczepaniak (Ford Fiesta RS WRC) + +1:42.6
M. Hirvonen / J. Lehtinen (Ford Fiesta RS WRC) +1:54.6
M. Østberg / J. Andersson (Citroën DS3 WRC) +3:04.6
E. Evans / D. Barritt (Ford Fiesta RS WRC) +3:16.8
B. Bouffier / X. Panseri (Hyundai i20 WRC) +3:47.0
T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +4:03.7

Sursa: Hyundai Auto Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii