Un nou film interactiv online de la Honda, lansat pe 30 octombrie, aduce la viaţă ‚cealaltă față’ a brandului înainte de mult aşteptata lansare a noului model Civic Type R din 2015.

Un nou film interactiv online de la Honda, lansat pe 30 octombrie, aduce la viaţă ‚cealaltă față’ a brandului înainte de mult aşteptata lansare a noului model Civic Type R din 2015.

Honda este renumită pentru reputaţia sa în ceea ce priveşte excelenţa în inginerie, tehnologie şi fiabilitate. Dar ‚cealaltă față’, născută din moştenirea din lumea curselor şi din setea de inovaţie, este subiectul principal al acestei campanii.

În anul 2015, Honda va lansa noul model Civic Type R – ce promite a fi cel mai extrem şi performant model ce poartă faimoasa emblemă roșie ‚H’ –reprezentând perfect cealaltă față a mărcii. Aşa cum filmul evidenţiază, modelul Type R este alter-ego-ul modelului Civic hatchback, pe care clienţii îl cunosc şi în care aceştia au încredere.

Filmul intenţionează să aducă la viaţă aceste două laturi ale Honda, punând fanii în mijlocul unei naraţiuni pline de adrenalină. Povestea se desfăşoară în două istorisiri paralele, una ce are loc în timpul zilei iar alta în timpul nopţii. Istorisirea din timpul zilei evidenţiază un tată ce îşi ia fiica de la şcoală cu maşina sa Civic de culoare albă şi o duce la o petrecere surpriză. În contrast, povestea din timpul nopţii arată cealaltă latură a tatălui – un poliţist sub acoperire ce conduce o bandă de hoţi de artă, într-un model Type R, de culoare roşie.Deşi au nuanţe complet diferite, cele două poveşti se oglindesc perfect din punct de vedere al compoziției.

Filmul începe cu modelul Civic în timpul zilei, cu titluri îndemnând la interacţiune pe măsură ce sunt afişate. Din acest punct, privitorul poate trece de la naraţiunea Civic la Type R prin simpla apăsare a butonului ‚R’ de pe tastatură. Efectul este dramatic şi plin de adrenalină, schimbarea majoră între cele două poveşti repetând senzaţia oferită la apăsarea butonului ‚R’ al noului Type R pentru a activarea modului ‚Race’.

Apăsarea tastei ‚R’ pune abilităţile regizorului la dispoziţia privitorilor, permiţându-le să schimbe în timp real cele două povestiri în oglindă. Cu ajutorului sunetului şi al scenelor ce se potrivesc perfect, nu puteţi să nu simţiţi puterea celeilalte fețe Honda.

Filmul se lansează pe YouTube la data 30 octombrie, demarând o campanie pan-europeană gândită să ruleze până în 2015.

Ca o bucurie suplimentară pentru fani, Gabriele Tarquini, pilotulechipei Honda în WTCC, are o participare specială. Dar doar dacă clipiţi, îl veţi rata! Este ascuns pentru a încuraja şi mai mult angajamentul în canalele de social media.

Martin Moll, Directorul de Marketing al Honda Motor Europe, afirmă, „Această campanie marchează un moment semnificativ pentru marca noastră. Civic Type R este unul din cele patru modele noi pe care Honda le lansează în anul 2015 și va avea un rol extrem de important asupra imaginii mărcii.Aşa cum produsele noastre sunt renumite ca fiind inovative, stilul nostru de comunicare va amplifica acest lucru. Spre exemplu, nu cunosc ca nimeni să fi creatun conţinut interactiv pentru utilizator în acelaşi mod dramatic, ce ar trebui să îi confere un nivel şi mai ridicat de atractivitate.”

Materialul a fost filmat de cunoscutul regizor Daniel Wolfe, forţa creatoare din spatele reclamelor premiate, a materialelor video  şi a filmului ‚Catch Me Daddy’ prezentat la Festivalul de Film Cannes. Muzica a fost creată de Bobby Krlic de la The Haxan Cloak.

Daniel Wolfe, regizor la Somesuch afirmă: “'Îmi place această idee, simplitatea brută a unuibuton. Type R. Utilizatorul creează. Tranzitează între două lumi. A fost o bucurie să lucrez la crearea a două naraţiuni dualiste ce se întrepătrund. Să colaborez cu Jean-Philippe Ricci, Slimane Dazi şi Mourad Frarema. Să înregistrez pe 35mm cu Robbie Ryan. Să creez două laturi ale lumii Honda, şi aducerea lor în coliziune. Honda are un trecut extraordinar în ceea ce priveşte publicitatea, şi a fost o plăcere să colaborez cu Scott Dungate, Lou Hake şi cu echipa Wieden pe acest proiect.'

Scott Dungate, Creative Director la Wieden+Kennedy London, afirmă, “Frumuseţea acestei idei este simplitatea interacţionării. Simpla apăsare a tastei ‚R’ oferă privitorului  puterea de a gestiona filmul, mutând între două poveşti. Trecerea de la universul de zi al Civic la universul nocturn palpitant al modelului TYPE R este extrem de satisfăcătoare şi de palpitantă. Este ca şi cum aţi trece în modul Sport şi apoi acceleraţi la maxim. Obţineţi un sentiment de putere şi exaltare. Astfel, sperăm că privitorii vor simţi şi vor vedea cealaltă față Honda.’

Sursa: Florin Nita, Sales Planning Manager HONDA TRADING ROMANIA SRL 
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii