Până la sfârșitul acestui deceniu, Mercedes-Benz își va extinde portofoliul de produse, lansând primul pick-up al unui producător auto premium. Datorită versatilității, utilizărilor sale multiple, precum și sarcinii utile de aproape o tonă, autovehiculele de tip pick-up sunt populare peste tot în lume și de aceea potențialul lor de vânzare este unul ridicat.

Mercedes-Benz
Extinderea portofoliului de modele susține creșterea brand-ului la nivel global.
Piața auto este pregătită să primească primul model de pick-up de dimensiuni medii, lansat de un producător auto premium.
Până la sfârșitul acestui deceniu, Mercedes-Benz estimează că va intra pe acest segment, cu volume ridicate de vânzări.
Principalele piețe: America Latină, Africa de Sud, Australia și Europa.

Până la sfârșitul acestui deceniu, Mercedes-Benz își va extinde portofoliul de produse, lansând primul pick-up al unui producător auto premium. Datorită versatilității, utilizărilor sale multiple, precum și sarcinii utile de aproape o tonă, autovehiculele de tip pick-up sunt populare peste tot în lume și de aceea potențialul lor de vânzare este unul ridicat.

„Modelul pick-up Mercedes-Benz va contribui cu succes la atingerea țintelor de creștere globală”, spune Dr. Dieter Zetsche, Președintele Consiliului de Administrație Daimler AGși Manager Mercedes-Benz Cars. „Vom intra pe acest segment de piață cu identitatea noastră distinctă de brand și cu toate atributele specifice tuturor autovehiculelor noastre: siguranță, confort, putere și valoare.”

Volker Mornhinweg, Head of Mercedes-Benz Vans, adaugă: „Ca parte a strategiei noastre ‘Mercedes-Benz Vans se extinde global’, pick-up-ul este autovehiculul ideal pentru extinderea internațională a portofoliului nostru de produse cu un nou model.”

Un segment promițător cu potențial la nivel global
Segmentul de pick-up de dimensiuni medii trece în acest moment printr-o transformare globală. Din ce în ce mai multe pickup-uri sunt folosite în scopuri personale, iar utilizatorii comerciali, dar și cei privați, solicită din ce în ce mai mult autovehicule care să aibă dotări și specificații similare cu autoturismele.

Mercedes-Benz este primul producător auto premium care răspunde acestei schimbări din piață, dezvoltând propriul său pick-up. Un exemplu similar este introducerea Clasei M acum 20 de ani. Primul SUV dezvoltat de un producător auto premium, Clasa M a redefinit total segmentul din care face parte.

Noul Mercedes-Benz pick-up va fi destinat inițial piețelor din America Latină, Africa de Sud, Australia și Europa, toate acestea înregistrând creșteri susținute de vânzări pe acest segment.

Mercedes-Benz Vans: Centru de competență pentru autovehicule folosite în scop privat, dar și comercial
Echipa Mercedes-Benz Vans este responsabilă pentru dezvoltarea noului model. Cu o experiență de mulți ani în dezvoltarea, producerea și vânzarea autovehiculelor atât către clienți privați, cât și către clienți comerciali, divizia Vans a Mercedes-Benz este cea mai potrivită pentru a intra pe segmentul de pick-up de dimensiuni medii și pentru a lansa un Mercedes-Benz pick-up pe piață, o premieră în istoria companiei. Modelele existente în portofoliu demonstrează că Mercedes-Benz Vans dispune de un nivel ridicat de experiență, necesar pentru a răspunde cerințelor clienților, atât persoane fizice, cât și juridice.

„Putem răspunde cu succes cerințelor clienților care caută un autovehicul ce oferă un grad ridicat de utilitate, dar are în egală măsură confortul, siguranța și design-ul unui autoturism Mercedes-Benz”, spune Mornhinweg. „Vom realiza design-ul primului nostru pick-up în concordanță cu această rețetă de succes.”

Sursa: Mercedes-Benz Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii