Suzuki Motor Corporation și-a stabilit noul Plan de management pe termen mediu – SUZUKI NEXT 100, un plan pe 5 ani, începând din 2015.

Suzuki anunta noul sau Plan de Management pe termen mediu SUZUKI NEXT 100
Consolidarea principiilor de management cu ocazia aniversării a 100 de ani de la înființare și pentru următorii 100 de ani.

Suzuki Motor Corporation și-a stabilit noul Plan de management pe termen mediu – SUZUKI NEXT 100, un plan pe 5 ani, începând din 2015.

Suzuki Group va sărbători cea de-a 100-a aniversare în 2020. Pentru a asigura creșterea continuă a grupului în următorii 100 de ani, Suzuki își va concentra eforturile în direcția întăririi managementului companiei, desemnând următorii 5 ani ca o perioadă de stabilizare și fundamentare a managementului. Grupul va aborda echipele Suzuki pentru a dezvolta global bazele producției și a revizui procedurile de lucru.

Conform noului Plan de Management pe termen mediu, Grupul va acționa ca o singură echipă pentru a amplifica valoarea companiei și a atinge obiectivele sale de creștere durabilă.

Noul Plan de Management pe termen mediu SUZUKI NEXT 100 - Consolidarea principiilor de management cu ocazia aniversării a 100 de ani de la înființare și pentru următorii 100 de ani:

I. Politica de bază
Suzuki își propune sa își consolideze afacerile întorcându-se la origini, la “dezvoltarea unor produse cu o valoare superioară, concentrându-se pe consumator”.

II. Strategia de dezvoltare Suzuki
1. Producția de automobile
• Suzuki se va concentra pe producția modelelor din segmentele Mini, C și SUV, pentru a se adapta creșterii pieței globale a vehiculelor compacte.
• Pentru a crește eficiența, va consolida platformele existente și se va concentra pe dezvoltarea motoarelor pe benzină.
• Suzuki va lansa 20 de modele noi la nivel global în următorii cinci ani.
• Suzuki se va concentra pe Japonia și India, Asia fiind principala regiune în ceea ce privește vânzările(Japonia – pe segmentul Mini, Suzuki are o cotă de peste 30%, vânzările de vehicule compacte depășind 100.000 de unități) (India – o cotă de piață, pentru autoturisme, de peste 45%)
• Suzuki va transforma Japonia, India, Indonezia, Thailanda și Ungaria în platforme de producție globale.
2. Producția de motociclete
• Suzuki și-a propus să depășească deficitul cronic printr-un proces de selecție și concentrare.
• Să dezvolte produse care să definească clar caracteristicileSuzuki (cel puțin 150cmc, motoare puternice, sportivitate)
3. Outboard Motor Business
• Suzuki se va concentra pe consolidarea vânzărilor pe piața americană și dezvoltarea pieței asiatice.

III. Obiectiv de management pe termen mediu
În privința vânzărilor consolidate, Suzuki își propune să depășească anul cu cele mai mari vânzări – 2007 (¥3,502.4 miliarde) printr-o creștere constantă.

Suzuki va promova consecvent eforturile pentru creșterea valorii companiei, prin investiții echilbrate în dezvoltare și consolidarea managementului.

Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii