PSA Peugeot Citroen
Vânzările mondiale înregistrează 1.547.000 unităţi, în creştere cu 0,4%;
Se înregistrează o creştere a vânzărilor în Europa, China, India Pacific, şi în Orientul Mijlociu & Africa, regiune care devine a 3-a cea mai mare piaţă a Grupului;
O poziţie categorică a Mărcii:
- Succesul mondial al PEUGEOT 308, cel mai bine vândut model al Mărcii;
- Pariu câştigat de CITROËN C4 Cactus cu 90.000 vânzări de la lansarea de acum un an şi 35 titluri obţinute în întreaga lume;
- Marca premium DS îşi continuă dezvoltarea cu lansarea noului DS 5;
Grupul îşi consolidează poziţia de lider european în materie de reducere a emisiilor cu o medie de 106,9 g de CO2/km în primele 5 luni ale anului, graţie în special succesului comercial şi performanţei gamei de motorizări pe benzină în 3 cilindri.

În Europa, vânzările Grupului au ajuns la 984.000 vehicule, în creştere cu 2,9 % comparativ cu semestrul 1 din 2014.

Vânzările PEUGEOT au crescut cu 6,7% în special ca urmare a performanţei excepţionale înregistrate de PEUGEOT 308, numărul 3 al vânzărilor pe segmentul C (berlină şi break) în Europa şi lider al segmentului în Franţa. Pe segmentele B-SUV, PEUGEOT 2008 îşi menţine poziţia a 2 a în Europa cu 57% din totalul vânzărilor realizate la cele mai înalte două niveluri de echipare.

Înmatriculările CITROËN au crescut cu 2,8 % în prima jumătate, reflectând politica de repoziţionare abordată anul trecut, politica comercială de succes şi reuşita ultimelor noutăţi VP. CITROËN C4 Cactus a înregistrat un număr de 43,000 unităţi vândute, bucurându-se în acelaşi timp de recunoaşterea criticilor internaţionali, drept dovadă titlul de   «World Car Design of the Year» acordat în aprilie la New York. Noul C1 înregistrează 32.000 vânzări pe semestru, adică o creştere de 54 % comparativ cu predecesorul său.

DS înregistrează 40.700 vânzări cu o creştere de 14,8% între primul şi al doilea trimestru din 2015, creştere marcată de lansarea noului DS 5. Marca îşi continuă strategia de poziţionare premium pe termen lung şi lansează ediţia limitată ‘1955’ la toate modelele gamei pentru  aniversarea de 60 de ani a DS-ului original.

Primul trimestru din 2015 este, de asemenea, marcat şi de inaugurarea a mai multor DS STORE printre care ultimele la Paris, Geneva, Luxembourg şi Milano. Astăzi, reţeaua DS înregistrează un număr total de 9 DS STORE şi 65 SALOANE DS.

În China şi Asia de Sud-Est, vânzările PSA Peugeot Citroën au ajuns la 368.000 vehicule, în creştere cu 2,2 % faţă de primul semestru din 2014.
Cu 11,1% creştere în China, PEUGEOT se remarcă pentru al 2 lea an la rând printre mărcile internaţionale care au crescut cel mai mult pe piaţă: modelele 2008 şi 3008 înregistrează o creştere de 34%, noua berlină 408 are un debut excepţional (+68% faţă de vechiul model), susţinut de 308 S lansat în aprilie.

În China, vânzările de unităţi CITROËN au scăzut cu 6,7% faţă de primul trimestru din 2014, în special datorită întreruperii versiunilor cu marjă mică inclusiv fostul model C-Elysée, precum şi datorită stagnării segmentului berlinelor tri-corp, pe care Marca înregistra cea mai mare parte a vânzărilor până la lansarea reuşită a SUV-ului C3-XR în Decembrie 2014 (aproape 30.000 unităţi vândute). CITROËN C-Elysée rămâne best-seller-ul Mărcii cu peste 46.000 vânzări pe semestru. 

DS înregistrează în China, o creştere de 4% a vânzărilor graţie, în special, succesului DS 6. De altfel, Marca îşi continuă strategia de dezvoltare a reţelei de distribuţie, acoperind astfel peste 60 de oraşe importante cu peste 84 DS STORE. China reprezintă astăzi 20% din vânzările mondiale ale Mărcii.

Africa şi Orientul Mijlociu: o pârghie de internaţionalizare rentabilă pentru strategia Back in the Race
Africa şi Orientul Mijlociu reprezintă pieţe istorice pentru Grup, care consolidează în primul trimestru poziţiile puternice pe care acesta le ocupă pe mai multe pieţe, 1ul în Tunisia, al 2lea în Maroc şi al 3lea în Algeria.

PEUGEOT, cu 61.700 vânzări în 1ul semestru, creşte cu 11% faţă de aceeaşi perioadă din 2014. Marca profită de revenirea pieţii din Turcia unde câştigă 0,6 puncte cotă de piaţă. În Algeria, PEUGEOT îşi creşte, de asemenea, cota de piaţă ajungând de la 10.8% la 13% consolidându-şi astfel poziţia a treia pe piaţă.

CITROËN, cu peste 38.300 vânzări, creşte cu 53% ocupând poziţii bune pe 2 din cele mai mari pieţe din regiune, Turcia şi  Algeria (+1 punct şi +0,5 puncte), graţie în special succesului reupurtat de CITROËN C-Elysée, cel mai bine vândut model al Mărcii în ambele ţări.

În America Latină şi Eurasia, pieţe aflate în recesiune, PEUGEOT şi CITROËN s-au axat pe creşterea marjelor, concentrându-se pe vehiculele cele mai rentabile şi pe cele fabricate local. În Mexic, vânzările PEUGEOT au crescut cu 19,6% graţie succesului PEUGEOT 301 şi PARTNER dar şi lansării recente a Peugeot 308.

În India Pacific, vânzările de unităţi PEUGEOT au crescut puternic, în special în Coreea de Sud (+132%), mai ales prin vânzările de PEUGEOT 2008. CITROËN a înregistrat, de asemenea, o creştere puternică, în special în Japonia, cu un număr al livrărilor în creştere cu 67%, datorită succesului repurtat de Grand C4 Picasso.

Cu privire la rezultatele de prima jumătate a anului 2015,

Maxime Picat, Director General al Mărcii PEUGEOT: «Cu o valoare a vânzărilor mondiale în creştere cu 3,9%, datorată în special succesului repurtat de 308 şi introducerea tehnologiei «best in class», Marca PEUGEOT şi-a confirmat puterea de atracţie, denotând în special încrederea în viitor.»

Linda Jackson, Directoare Generală a Mărcii CITROËN : «Susţinută de succesul ultimelor lansări,  CITROËN a continuat să-şi consolideze poziţia în prima jumătate a anului, înregistrând o creştere a volumelor în Europa. În China, SUV-ul lansat la sfârşitul lunii decembrie s-a bucurat de un debut excepţional pe piaţă, CITROËN C3-XR a înregistrat, de asemenea, un succes remarcabil. Peste tot în lume, am continuat implementarea strategiei iniţiate anul trecut şi ilustrată în aprilie de conceptul nostru CITROËN AIRCROSS. Un concept care demonstrează încă o dată capacitatea noastră de a răsturna  codurile pe toate segmentele!»

Yves Bonnefont, Director General al Mărcii DS : «Vom continua lansarea mărcii DS la nivel mondial cu noul DS 5, noile motorizări DS 4 şi DS 3 şi noile servicii conectate disponibile la întreaga gamă. Ultimele lansări consolidează oferta noastră şi poziţia Mărcii, care vizează alchimia dintre tehnologie şi rafinament. De altfel, DS a deschis în primul trimestru mai multe puncte DS STORE  în mai multe capitale europene precum Geneva, Milano sau Paris.»

Sursa: Georgiana Patru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii