Hyundai Motorsport a revenit pe locul secund in clasamentul constructorilor din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC), dupa ce a terminat Raliul Germaniei cu doua modele Hyundai i20 WRC in top cinci si raliul cu toate cele patru echipaje inscrise in competitie.

Hayden Paddon
Hyundai Motorsport a terminat Raliul Germaniei cu doua masini in top cinci si a revenit pe locul secund in clasamentul constructorilor din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC).
Dani Sordo s-a clasat pe patru, iar Thierry Neuville a incheiat etapa germana pe pozitia a cincea la general.
Hayden Paddon si Kevin Abbring au acumulat experienta importanta pe asfalt si s-au clasat pe locurile noua, respectiv 11 la general.

Hyundai Motorsport a revenit pe locul secund in clasamentul constructorilor din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC), dupa ce a terminat Raliul Germaniei cu doua modele Hyundai i20 WRC in top cinci si raliul cu toate cele patru echipaje inscrise in competitie.

Echipa a atacat ultima zi din etapa a noua a sezonului cu un singur obiectiv, acela de a-si pastra pozitiile din clasamentul general, punctele obtinute fiind extrem de importante pentru echipa in clasamentul constructorilor.

Pilotii Hyundai Shell World Rally Team, Dani Sordo si Thierry Neuville au terminat raliul pe locurile patru, respectiv cinci, dupa cele patru speciale programate duminica: Stein & Wein (19,59 km) si Dhrontal (14,08km), care au fost parcurse de doua ori. Hayden Paddon si Kevin Abbring, cei doi piloti ai echipei Hyundai Mobis World Rally, au adunat experienta utila pe asfaltul din Germania si au ajuns la sosire fara probleme.  

Sordo (#8 Hyundai i20 WRC) a fost intr-o forma excelenta pe tot parcursul acestui sfarsit de saptamana si s-a luptat pentru pozitia a patra cu colegul sau de echipa Neuville. Spaniolul a terminat pe locul trei in Power Stage, ultima speciala a raliului, si a mai primit un punct suplimentar pentru aceasta performanta.

“A fost un weekend pozitiv pentru mine si sunt foarte bucuros ca am terminat pe locul patru si ca am reusit sa mai adun un punct si in Power Stage. Masina s-a comportat excelent, in special duminica, si nu cred ca puteam obtine mai mult aici. Am abordat totul cu prudenta pentru ca obiectivul nostru era sa ne consolidam clasarile in top cinci si sa obtinem punctele pentru clasamentul constructorilor. Am reusit sa revenim pe locul secund, ceea ce este perfect, mai ales ca aici este cursa noastra de casa. Vreau sa-l felicit si pe Thierry care a facut un raliu foarte bun”, a spus Dani Sordo.

Neuville (#7 Hyundai i20 WRC) a avut un parcurs fara probleme si dupa cele patru probe speciale de duminica s-a clasat pe locul cinci la general. Belgianul si consolidat si pozitia a patra in clasamentul general al pilotilor.

“Cred ca in final putem fi multumiti de rezultatul din Germania. Obiectivul pentru ziua de duminica a fost sa ajungem la sosire in top cinci si am facut asta fara nicio problema. A fost placut sa ma lupt cu Dani pentru locul patru aici. Au fost cateva probe unde nu am avut un ritm bun si Dani a mers mai bine, asa ca merita rezultatul. Pentru echipa este un rezultat foarte bun si asta este cel mai important. Cu informatiile adunate aici putem dezvolta mai departe masina pentru etapele urmatoare si sa speram ca ne vom consolida pozitia secunda in clasament pana la finalul sezonului”, a spus Thierry Neuville.

Hayden Paddon (#20 Hyundai i20 WRC) si John Kennard, copilotul sau, au avut ocazia sa acumuleze experienta pe asfalt in Raliul Germaniei, un teren nu foarte familiar pentru neozeelandezi.

“Pentru noi a fost un raliu dificil. Nu aveam asteptari foarte mari pentru ca mai avem multe de invatat pe asfalt. Am invatat foarte multe aici si vom analiza toate informatiile si datele colectate si sunt sigur ca vom face progrese in viitor. Am incercat sa imbunatatim setarile masinii pe asfalt si duminica situatia a fost mult mai buna pe probe, ceea ce este imbucurator”, a spus Hayden Paddon.

La doar a treia cursa din WRC cu Hyundai Motorsport, Kevin Abbring (#10 Hyundai i20 WRC) si Sebastian Marshall, copilotul sau, au avut o evolutie constanta si au terminat Raliul Germaniei pe locul 11.

“A fost un raliu interesant in care am adunat experienta. Am avut mici probleme la start pentru ca nu am ales setarile potrivite la masina si a durat ceva timp pana cand am revenit pe directia corecta. Din momentul in care am gasit insa un set-up care sa se potriveasca cu stilul meu de pilotaj a fost totul mult mai bine. E pacat ca nu am intrat in top zece, dar este important ca am gasit setari pe care sa le folosim la urmatoare etape pe asfalt. A fost o nebunie sa vad cati spectatori olandezi au fost pe probele speciale si le multumesc tuturor pentru sustinere. Urmatoarea etapa este in Corsica si abia astept sa luam startul acolo”, a spus Kevin Abbring.

Hyundai Motorsport si-a atins obiectivul in Raliul Germaniei, cursa de casa pentru echipa cu sediul la Alzenau. Hyundai Motorsport a revenit pe locul secund in clasamentul general, o pozitie pe care vrea sa o apere pana la finalul sezonului 2015.

“Suntem multumiti cu acest rezultat, mai ales ca ne-am atins obiectivele propuse. Echipajele noastre au avut evolutii bune si au lucrat ca o adevarata echipa pentru a-si asigura pozitiile in top cinci. Am revenit pe locul secund in campionat si sper sa continuam in acelasi fel de acum incolo. Dani si Thierry au terminat in top cinci, iar Hayden si Kevin au avut multe de invatat aici. Chiar daca nu am putut lupta pentru podium, a fost un raliu bun in care nu a fost foarte departe de echipa campioana. Vom continua sa ne imbunatatim si vrem sa reducem si mai mult din diferenta fata de competitorii nostri in etapele viitoare”, a spus si Michel Nandan, directorul echipei.

Raliul Germaniei 2015 – rezultate
S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 3:35:49.5
J.M Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +23.0
A. Mikkelsen / O. Floene (Volkswagen Polo R WRC) +1:56.6
D. Sordo / M. Martí (Hyundai i20 WRC) +2:09.3
T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +2:33.8
E. Evans / D. Barritt (Ford Fiesta RS WRC) +2:52.1
M. Østberg / J. Andersson (Citroën DS3 WRC) +3:12.5
O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +4:26.6
H. Paddon / J. Kennard (Hyundai i20 WRC) +4:46.8
S. Lefebvre / S. Prévot (Citroën DS3 WRC) +4:54.5
K. Abbring / S. Marshall (Hyundai i20 WRC) +9:31.4

Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC) – clasament general piloti
S. Ogier  207 puncte / J.M. Latvala 114  / A. Mikkelsen 98 / M. Østberg  90 / T. Neuville 80  / E. Evans 61 / K. Meeke 56 / O. Tanak  54 / D. Sordo 52 / H. Paddon 46 / M. Prokop 33 / K. Al Qassimi 9 / Y. Protasov 8 / J. Hänninen 8 / S. Loeb 6 / N. Al-Attyiah 6 / A. Al-Kuwari 6 / R. Kubica 6 / D. Dominguez 4 / P. Andreucci 4 / E. Lappi 4 / N. Fuchs 2 / G. Saba 2 / J. Kopecky 2 / P. Tidemand 2 / J. Ketomaa 1 / F. Villagra 1 / L. Bertelli 1 / S. Lefebvre 1

Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC) – clasament general constructori
Volkswagen Motorsport 300  puncte / Hyundai Motorsport  161 / Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team 148 / M-Sport World Rally Team  138 / Volkswagen Motorsport II 64 / Hyundai Motorsport N 45 / Jipocar Czech National Team 43  / FWRT SRL 9

Sursa: Hyundai Auto Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii