BMW i3
Livrările în septembrie au totalizat 215.413 unităţi, +7,8%.
Livrările BMW Group au urcat cu 7,5% în primele nouă luni, la 1.644.810 automobile.
Creştere de peste zece procente în Europa: 10,3% în primele nouă luni.
Vânzările BMW i au atins 20.000 de unităţi în acest an, până în septembrie.
BMW i3: peste 3.000 de unităţi vândute în septembrie.
Vânzările MINI au crescut cu 18,7% în acest an: livrări totale de 246.426 de unităţi.

BMW Group continuă să-şi mărească vânzările, realizând cel mai bun rezultat din istorie pentru luna septembrie. Livrările de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce au totalizat 215.413 unităţi pentru această lună, o creştere de 7,8% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, a fost şi cea mai bună performanţă a companiei pentru primele trei trimestre ale anului, cu vânzări mai mari cu 7,5% (1.644.810 automobile).

"În ciuda situaţiei dificile de pe anumite pieţe, vânzările BMW Group au înregistrat o creştere constantă", a declarat Ian Robertson, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru vânzări şi marketing BMW. "În multe din pieţele Europei înregistrăm un impuls puternic, în timp ce vânzările în mare parte din Asia şi regiunea NAFTA au şi ele evoluţii pozitive. La intrarea în trimestrul al patrulea, noile BMW Seria 7 şi X1 vor fi lansate pe piaţă la finalul lunii octombrie, iar capacitatea de producţie de la Spartanburg (SUA) va fi extinsă, ceea ce înseamnă că ne putem apropia de atingerea cererii foarte mari pentru modelele BMW X mari, aşa că ne aflăm pe drumul spre un nou rezultat-record al vânzărilor pentru 2015", a mai spus el.

Vânzările globale ale mărcii BMW au crescut cu 7,7% în septembrie, cu un total de 180.475 de automobile livrate clienţilor în această lună. Livrările în primele trei trimestre ale anului au crescut cu 5,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la un total de 1.395.780 de unităţi comercializate.

Vânzările gamei BMW Seria 2 continuă să crească în ritm constant, modelul Active Tourer înregistrând vânzări lunare de 8.670 de unităţi la un an de la lansare. Vânzările BMW Seria 4 Gran Coupé aproape că s-au dublat în comparaţie cu luna septembrie a anului trecut, cu un total de 6.080 de unităţi livrate clienţilor (+90,8%). În septembrie, livrările la nivel global ale BMW Seria 5 au crescut cu 21,0%, la 33.406 unităţi. Modelele BMW X rămân foarte populare, vânzările BMW X3 totalizând 13.808 unităţi, +13,8% în comparaţie cu aceeaşi lună a anului trecut. BMW X6 a avut vânzări mai mari de peste două ori, fiind livrate 4.002 automobile la nivel mondial, o creştere de 127,1%.

Septembrie a fost o lună foarte bună şi pentru modelele BMW i, în care 3.361 BMW i3 (+86,9%) fiind livrate clienţilor pe mapamond. De la începutul anului, 20.576 de clienţi au intrat în posesia unui model BMW i3 sau i8, aproape dublu faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (+95,1%).

Marca MINI continuă să-şi mărească vânzările la nivel global, cu 34.600 de unităţi livrate clienţilor în septembrie, o creştere de 8,6% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Primele nouă luni ale anului au adus o creştere a vânzărilor de 18,7%, adică un total de 246.426 de automobile MINI livrate în lume. "MINI a obţinut vânzări-record în acest an şi sunt încrezător că tendinţa va continua", a declarat Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru mărcile MINI, BMW Motorrad şi Rolls-Royce. "În această lună, noul MINI Clubman ajunge în showroomuri şi este primul MINI din segmentul compact premium, unul cu o evoluţie rapidă. Clubman va oferi un impuls puternic pentru dezvoltarea viitoare a mărcii; MINI îşi clădeşte o poziţie puternică şi sunt convins că vânzările noastre vor continua să crească pe mapamond."

În primele nouă luni ale anului, vânzările MINI Hatch cu trei uşi au crescut cu 13,8% faţă de perioada similară a anului trecut, cu un total de 94.830 de livrări către clienţi. În lume, un total de 67.961 de modele MINI Hatch cu cinci uşi au fost vândute în acest an.

Rolls-Royce Motor Cars a obţinut a doua cea mai bună performanţă a sa în privinţa vânzărilor pentru primele nouă luni, în ciuda unei situaţii foarte dificile în sectorul de lux din China continentală. Marca din Goodwood a livrat clienţilor 2.604 unităţi în cele nouă luni din intervalul ianuarie-septembrie (-8,9%). În afara Chinei, vânzările echilibrate la nivel global au fost în conformitate cu aşteptările, iar compania continuă să-şi propună o creştere sustenabilă pe termen lung.

Toate regiunile majore de vânzări au obţinut creşteri în septembrie şi pentru tot anul, în conformitate cu strategia BMW Group de creştere globală echilibrată.

Europa continuă să furnizeze un impuls puternic în primele trei trimestre ale anului 2015, vânzările totale ale mărcilor BMW şi MINI fiind mai mari cu 10,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (731.065 de unităţi). Marea Britanie, a patra cea mai importantă piaţă a BMW Group, continuă să aibă o creştere semnificativă, cu 171.233 de automobile livrate clienţilor în acest an, o creştere de 13,8%. Multe alte pieţe au obţinut evoluţii de peste 10 procente. Livrările către clienţii din Franţa, de exemplu, sunt mai mari cu 19,6% pentru primele nouă luni (56.208 unităţi). Pieţele sud-europene continuă să-şi revină, cu vânzări mai mari cu 18,0% (33.501 automobile) în Spania şi cu un plus de 25,7% al livrărilor în Portugalia (10.760 de unităţi).

Volumul vânzărilor în America îşi continuă creşterea constantă; un total de 360.700 de automobile BMW şi MINI au fost livrate clienţilor în regiune pe parcursul acestui an, o creştere de 7,0%. În SUA, vânzările pentru primele trei trimestre din 2015 au totalizat 294.930 de unităţi, +6,9%. În aceeaşi perioadă, livrările către clienţii din Canada au crescut cu 11,8% (31.297 de unităţi), în timp ce vânzările din Mexic sunt mai mari cu 18,7% (12.598 de automobile).

Livrările BMW şi MINI în Asia, în acest an, au crescut cu 4,3% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, totalizând 502.046 de unităţi. În China continentală, un total de 342.683 de automobile BMW şi MINI au fost livrate clienţilor, +2,0% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior. Coreea de Sud continuă să obţină o creştere semnificativă în acest an, de peste zece procente, adică +19,8% (40.088 de unităţi), în timp ce livrările din Japonia au urcat cu 9,8% în acest an (50.490 de automobile).

Vânzările de motociclete şi maxiscutere BMW Motorrad continuă să arate o evoluţie excelentă. Un total de 11.088 de unităţi au fost vândute în septembrie, o creştere de 11,0% comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. În primele trei trimestre ale acestui an, 112.411 clienţi au intrat în posesia unui model BMW Motorrad, +12,2% faţă de perioada similară a anului anterior.

Sursa: BMW Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii