O dată cu Raliul Marii Brtianii, Simone Tempestini a pus capăt celui mai bun sezon din carieră. La doar 21 de ani, juniorul Napoca Rally Academy este cel mai tânăr campion național de raliuri din România, a terminat pe podiumul mondial din WRC 3 și pe locul 4 în Junior WRC.

Simone Tempestini si Matteo Chiarcossi  - Citroen DS3 R3-Max - Raliul Marii Britanii
O dată cu Raliul Marii Brtianii, Simone Tempestini a pus capăt celui mai bun sezon din carieră. La doar 21 de ani, juniorul Napoca Rally Academy este cel mai tânăr campion național de raliuri din România, a terminat pe podiumul mondial din WRC 3 și pe locul 4 în Junior WRC.

Raliul Marii Britanii a fost ultima etapă din Campionatul Mondial de Raliuri din acest sezon, iar Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au avut ghinion din prima zi. Încă de pe prima probă de vineri a apărut o problemă la sistemul de frânare. Simone și Matteo au încercat să rezolve defecțiunea într-o regrupare, fiind o zi fără parc de service, dar mașina a refuzat să mai pornească apoi pe prima probă din bucla a doua. “Am făcut totul pentru a putea continua, dar nu s-a putut. Nu vom renunța la luptă și sunt pregătit să recuperez cât mai mult în zilele următoare”, a spus Simone Tempestini, care a continuat Raliul Marii Britanii conform regulamentului Rally 2.

Ziua de sâmbătă a fost una extrem de dificilă, dar Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi și-au intrat în ritm încă de dimineață. Simone a terminat aproape fiecare probă în top trei și a și câștigat patru dintre ele, dar era clar că nu mai avea nicio șansă în duelul cu rivalii săi din Junior WRC. “Au fost cele mai dificile condiții meteo din cu care m-am întâlnit în cariera mea, dar mi-a plăcut foarte mult să pilotez pe macadamul alunecos. Sunt mulțumit de ritmul avut și vom continua așa până la final”, a spus Simone Tempestini.

Duminică, în ultima zi a raliului, au fost programate patru probe speciale, dar echipajul Napoca Rally Academy nu a reușit să ajungă la sosre. Din cauza unor senzori la motor, mașina a refuzat să pornească iar Simone Tempestini a fost nevoit să se oprească înainte de startul pe prima specială a zilei. “Sunt dezamăgit de final, dar este o situație pe care nimeni nu putea să o controleze. Au fost o serie de probleme tehnice care nu au depins de noi și nici de echipă tehnică, toate piesele fiind complet noi. Chiar dacă nu am terminat sezonul așa cum mi-am dorit, acum văd doar partea pozitivă cu cele mai multe victorii pe probele speciale, cu victoria din Polonia și Corsica și, desigur, cu titlul național câștigat acasă. Acum urmează o perioadă mai liniștită, dar care este extrem de importantă pentru sezonul viitor. Am acumulat și mai multă experiență pe care vreau să o transform în rezultate și mai bune în 2016”, a mai adăugat Simone Tempestini.

Sursa: Motor Heads Publishing
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii