Thierry Neuville Rally Monte Carlo 2015
Hyundai Motorsport va debuta in cel de-al treilea sezon al Campionatulului Mondial de Raliuri FIA (WRC) cu trei autovehicule inscrise in Raliul Monte-Carlo.
Thierry Neuville si Dani Sordo vor concura la Raliul Monte-Carlo cu noua generatie i20 WRC, in timp ce Hayden Paddon va participa cu vechiul model Hyundai i20 WRC.

Hyundai Motorsport va debuta cu noua generatie i20 WRC la Raliul Monte-Carlo, prima etapa din sezonul 2016 al Campionatului Mondial FIA (WRC), programata pentru 21– 24 ianuarie 2016.

Pentru Raliul de la Monte-Carlo au fost inscrise doua modele din noua generatie i20 WRC, pilotate de Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul si Dani Sordo/Marc Martí, in culorile Hyundai Shell World Rally Team. Echipajul Hayden Paddon/John Kennard va debuta la aceasta proba, cu vechiul model i20 WRC, in culorile Hyundai Mobis World Rally Team. Incepand cu Raliul Suediei, Paddon va concura cu nouli20 WRC.

Noua generatie i20 WRC a acumulat peste 8.000 km de teste, dar Raliul Monte-Carlo va fi prima proba in regim de cursa. Acesta este cel mai vechi eveniment din calendarul mondial, prima editie desfasurandu-se in anul 1911.

“Raliul Monte-Carlo va fi un alt moment important pentru echipa,reprezentand debutul noii generatii i20 WRC. Autovehiculul a fost supus unor teste intensive de dezvoltare pe tot parcursul anului 2015, iar Monte-Carlo este prima oportunitate de a observa cum se comporta in competitie”, a declarat Michel Nandan, directorul echipei.

“Raliul Monte-Carlo nu este o etapa usoara. Am testat noul model in conditii de iarna si sunt foarte multumit de modul in care se comporta”, a mentionat Thierry Neuville (#3 noua generatie i20 WRC).

“Monte-Carlo este raliul potrivit pentru deschiderea sezonului. Noua masina s-a comportat excelent in teste si sunt curios cum se va manifesta pe legendarele probe ale primei etape”, a adaugat Dani Sordo (#4 noua generatie i20 WRC).

Paddon (#10 Hyundai i20 WRC) incepe primul sau sezon complet in WRC, la Monte-Carlo, o proba in care concureaza in premiera.

“Monte-Carlo este unul dintre cele mai dificile raliuri din calendar, asa ca va fi mai usor sa ma adaptez la volanul unei masini pe care o cunosc foarte bine”, a declarat Hayden Paddon.

Ajuns la editia cu numarul 83, Raliului Monte-Carlo are 377 km impartiti in 16 probe speciale. Startul festiv este programat joi, in fata cazinoului din Monaco. Dupa start vor avea loc doua speciale de noapte, in apropiere de Digne-les-Bains, dupa care echipajele vor merge spre Gap, locul unde este amplasat parcul de service. Vineri, pilotii vor ajunge in regiunile Hautes Alpes si Isère, pe specialele Corps - La Salle en Beaumont (14,65km), Aspres les Corps - Chauffayer (25,78km) si Les Costes - Chaillol (17,82km), care vor fi parcurse de doua ori.

Sambata sunt programate doua treceri pe specialele Lardier et Valenca - Faye (51,55km) si clasica Sisteron - Thoard (36,60km), dupa care pilotii vor reveni la Monaco pentru ultima zi a raliului. Duminica se vor desfasura ultimele trei probe,La Bollene Vesubie - Peira Cava (21,36km) si Col de l’Orme - St Laurent (12,07km), care va fi parcursa de doua ori, ultima oara avand si rol de Power Stage.

Sursa: Hyundai Auto Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii