15 ani de Proleasing Motors
Proleasing, grup de companii infiintat in anul 2001 in judetul Prahova, cu activitate in domeniul leasing-ului, vanzarii si reparatiei auto, dealer si service autorizat pentru marcile FORD, BMW si MINI, realizeaza astazi bilantul a 15 ani de activitate si aniverseaza momentul printr-o serie de actiuni ce reflecta angajamentul companiei de a-si continua drumul cu responsabilitate si implicare sociala.

Un bilant simplu, in cifre, reflecta urmatoarele rezultate pentru 15 ani de activitate Proleasing: 9.130 automobile noi livrate – dintre care 8601 sunt marca Ford, 489 BMW si 40 MINI, 359.726 ore de service facturate, piese de schimb vandute in valoare de 22.091.315 Euro, 105.593 comenzi inregistrate pentru reparatii auto, peste 2.000 contracte de leasing semnate si peste 29.000.000 euro valoare finantata.

Istoria Proleasing a fost marcata de cateva momente cheie: in 2001, la cateva luni dupa infiintarea ca companie independenta de leasing, Proleasing a demarat activitatea de vanzari pentru marca Ford, intr-o locatie tip outlet din Ploiesti. Primul complex comercial showroom & service Ford a fost deschis oficial chiar acum 11 ani, in aprilie 2005. La finalul aceluiasi an, Proleasing Motors s-a desprins din compania-mama pentru a acoperi exclusiv activitatea de vanzare si service auto, iar in 2007 si 2008 a deschis complexul comercial Ford din Targoviste, respectiv pe cel din Buzau. Dupa 5 ani de activitate in plina criza, in 2013 a fost lansat in Ploiesti si dealership-ul BMW & MINI, care deruleaza activitate, efectiv, de 3 ani. Pe parcursul celor 15 ani de activitate, Proleasing a realizat investitii totale de 9,15 milioane de euro, a derulat o cifra de afaceri de aproape 150 de milioane de euro si a castigat de 4 ori Chairman Award, cea mai inalta distinctie pentru dealerii din reteaua Ford.

In prezent, in locatiile Proleasing activeaza 125 de angajati, dintre care 36 sunt alaturi de companie de peste 10 ani. Media de varsta a angajatilor este de 38 de ani, iar 59 dintre membrii echipei lucreaza in departamentele de service, tinichigerie si vopsitorie, activand simultan pe 40 de posturi de lucru in cele 3  service-uri autorizate Ford, respectiv service-ul BMW & MINI.

Proleasing Motors, dealer si service autorizat pentru marcile FORD, BMW si MINI, a incheiat anul 2015 cu urmatoarele rezultate: 692 automobile noi livrate - ce marcheaza cu crestere cu 19% fata de rezultatele anului anterior, 34.674 ore service facturate – in crestere cu 9% fata de 2014, si piese de schimb vandute in valoare de 4.130.000 euro. Tot in 2015, Proleasing Motors a livrat 120 automobile rulate, dintre care 49 au fost certificate prin programul BMW Premium Selection. Cel mai scump automobil vandut in 2015 a fost un BMW X6 M, cu pretul de lista de 156.500 Euro. 72% din vanzarile auto inregistrate in 2015 s-au realizat in regim leasing. Din punct de vedere al cifrei de afaceri totale, business-ul Proleasing Motors a crescut cu 21,4% fata de anul precedent, asigurand premise optimiste si pentru 2016. Astfel, se preconizeaza depasirea pragului de 900 unitati livrate pana la final de 2016, dintre care 150 vor fi rulate.

Cu referire la performantele Proleasing si la viziunea pe termen lung, Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors, declara: Istoria noastra este simpla! Nu am inventat nimic, nu am descoperit niciun lucru senzational. In anul 2001, cand o mana de oameni au decis sa fondeze ceea ce astazi numim Proleasing, entuziasmul a fost principalul atu. Am inceput sa vindem masini si sa semnam primele contracte de leasing in trei magazine, de la parterele unor blocuri din Ploiesti, Buzau si Targoviste. Ni s-au alaturat oameni care au avut urechile, ochii si mai ales mintile deschise, oameni care au vrut sa devina mai buni in ceea ce fac, in fiecare noua zi. Am alocat resurse si timp pregatirii acestor oameni: ne propunem sa fim cu totii mai intelepti si mai responsabili! Ne preocupam sa oferim angajatilor nostri un spatiu de idei si valori in care sa se poata implica si regasi. Acum, la 15 ani de Proleasing, ne gandim la urmatorul pas: si, pentru noi, acest lucru inseamna sa ne propunem sa fim parte a unei comunitati bazata pe respect si valori morale, sa fim impreuna cu alti antreprenori care au ales sa investeasca si care cred in valoarea responsabilitatilor fata de comunitatea din care facem cu totii parte.“

Pentru a sustine aceasta viziune, Proleasing si-a deschis portile catre comunitatea locala, cu ocazia aniversarii celor 15 ani de activitate, cu initiative speciale. In perioada 15-19 aprilie, centrele integrate Proleasing din Ploiesti au gazduit o expozitie tech, proiectii de filme de colectie si expozitii aniversare. 480 de elevi din 5 licee ploiestene au vizitat compania, in cadrul programului Scoala Altfel, si au descoperit cu entuziasm ce inseamna activitatea unui dealer & service autorizat pentru branduri auto cu rezonanta mondiala In plus, ei s-au bucurat de o expozitie tech ce i-a avut ca protagonisti, alaturi de branduri ca Vector Watch, Apple, Canon, HTC sau Microsoft, pe 2 tineri elevi ploiesteni, in varsta de 16 ani – Gabriel si Mihai Sima - care au proiectat o imprimanta 3D cu minime investitii, folosind in principal piese recuperate de la copiatoare nefunctionale, cu obiectivul de a tipari roboti, drone sau chiar proteze. Vizita grupelor de elevi s-a incheiat cu vizionarea filmului inspirational No Limits, intr-o sala de cinema amenajata, dupa toate standardele, in showroom-ul MINI din cadrul complexului comercial.

Tot elevi, de aceasta data de la colegiul de arte Carmen Sylva, au fost protagonistii momentelor artistice din cadrul evenimentului aniversar Proleasing 15 ani, care s-a desfasurat in data de 21 aprilie, cu tema si sub semnul responsabilitatii sociale si implicarii pe termen lung in comunitate. In cadrul acestui eveniment, Proleasing a anuntat intentia de a sustine proiectul de achizitie a operei „Cumintenia Pamantului“ de Constantin Brancusi, de catre Statul Roman, continuand astfel seria de investitii in valoare de peste 125.000 lei realizate de-a lungul timpului in proiecte de sponsorizare. Angajamentul pe care Proleasing si-l ia, prin aceasta initiativa, este de a concretiza, cu coerenta, o viziune pe termen lung ce se bazeaza pe implicarea activa in comunitatea din care face parte.

Sursa: Magda Topolica, Account Manager The GOOD Company
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii