La sfarsitul saptamanii trecute, la Brasov, codul galben de canicula nu a reusit sa topeasca astfaltul. Innobilat de trecerile spectaculoase ale unor masini foarte rapide, Drumul Poienii nu a suferit deloc din cauza caldurii; au ramas, ce-I drept, urmele traselor ca marturie a unui eveniment ale carui impresii nu s-au topit nici ele.

MPBV 2016
La sfarsitul saptamanii trecute, la Brasov, codul galben de canicula nu a reusit sa topeasca astfaltul. Innobilat de trecerile spectaculoase ale unor masini foarte rapide, Drumul Poienii nu a suferit deloc din cauza caldurii; au ramas, ce-I drept, urmele traselor  ca marturie a unui eveniment ale carui impresii nu s-au topit nici ele. A fost Marele Premiu al Orasului Brasov, din cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta, un adevarat festival al curajului, puterii si bucuriei de a pilota.

In calitate de partener principal al acestei competitii, Pro-X  a sustinut si doi piloti brasoveni, Alexandru Mitroi si Manu Mihalache, a caror evolutii au fost pe masura asteptarilor. In premiera, Pro-X a avut la start si doua karturi, pilotate de Ciprian Raileanu si Ovidiu Mitrea.

Dan Daniliuc, General Manager Pro-X: “Dincolo de nota de subiectivism acceptata, cred ca la Brasov nu s-a organizat doar o etapa de Campionat National de Viteza. Am incercat, alaturi de organizatori, carora le multumesc, sa cream un eveniment memorabil, atat pentru competitori, cat si pentru publicul din Brasov, de altfel, bun cunoscator al acestui sport. Le multumesc tuturor pilotilor, echipelor participante si tuturor celor implicati.

In acest context, nu putem trece cu vederea atitudinea lipsita de fair play a unuia dintre concurentii nostri, care a crezut ca isi poate desfasura campania de marketing, departe de orice notiune de fair play fata de organizatori. Este vorba de JetXpert, competitor Pro-X pe piata lichidelor de spalare parbriz, care a incercat sa amplaseze, fara nici un accept sau aprobare, in Parcul Service din Livada Postei, un “balon gonflabil” (replica a ambalajului), de mari dimensiuni, similar celui amplasat de compania noastra. Ideea promovarii cu un astfel de “balon gonflabil” in domeniul auto, ne apartine, lansand-o, cu succes, la Raliul Iasului 2015. Lasand la o parte faptul ca ideile de promovare ale produselor Pro-X au fost, de ani buni, copiate, lucru care pe de-o parte ne onoreaza, situandu-ne in pozitia de lideri dar si de pionieri in domeniu, astfel de actiuni nechibzuite din partea firmelor concurente, precum cele petrecute la Brasov, pot aduce organizatorilor, reale prejudicii.

In alta ordine de idei, ii felicit pe pilotii echipei Pro-X, Alexandru Mitroi si Manu Mihalache pentru rezultate, dar si pentru modul spectaculos in care au concurat si le doresc succes in urmatoarele competitii!

Pro-X ramane un partener de incredere al celor implicati in motor-sport, nu doar din considerente strategice de marketing, ci si din pasiune pentru valorile sportului!”

Sursa: Dan Strauti, Senior Editor Autostiri.ro
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii