Skoda Design
Limbajul de design specific mărcii se dezvoltă şi evoluează constant.
Precizia şi claritatea sunt principiile fundamentale ale designului automobilelor ŠKODA.
Este un design plin de emoţie, cu un caracter puternic şi cu elemente inspirate din arta prelucrării sticlei de cristal.

ŠKODA DESIGN îşi subliniază identitatea distinctivă, dezvoltându-şi constant limbajul de design. Proporţiile armonioase, liniile precis tăiate, contururile marcante şi elementele cristaline se îmbină pentru a crea un design care pune accent pe precizie şi claritate. Una dintre sursele de inspiraţie ale designerilor ŠKODA este arta cehească a prelucrării sticlei, caracterizată de talent şi de abilităţi ieşite din comun. Astfel ia naştere un design expresiv, cu un nivel de emoţie foarte ridicat, care se combină armonios cu estetica şi funcţionalitatea.

"În doar câţiva ani, noul limbaj de design ŠKODA a generat mai multe concepte senzaţionale, care au trezit interesul multora şi au indicat viitorul mărcii noastre," a spus Karl Neuhold, cel care conduce departamentul de Design Exterior de la ŠKODA. "Obiectivele noastre sunt clar definite şi acum suntem pregătiţi să prezentăm următorul pas."

Cu proporţiile sale armonioase, contururile exacte, liniile clare şi muchiile tăiate cu precizie, atât la exterior, cât şi la interior, ADN-ul ŠKODA DESIGN dă dovadă de un stil propriu distinctiv. Acest ADN este expresia eleganţei atemporale şi a caracterului funcţional modern, specific modelelor ŠKODA. De asemenea caracteristice sunt contururile pline de forţă, care definesc cadrul optim pentru jocul senzaţional între lumini şi umbre, sugerând dinamism şi emoţie. Structurile cristaline pot fi găsite în faruri, blocurile optice spate şi în alte detalii. Designul lor cristalin, tridimensional le conferă caracterul de înaltă calitate, confirmat de tehnologia modernă şi rafinamentul deosebit.

Arta cehească a prelucrării cristalului este o tradiţie îndelungată şi renumită, îmbinând proceduri clasice de fabricare, cu estetica modernă. ŠKODA DESIGN dovedeşte respectul mărcii faţă de ţara sa de proveniența şi faţă de artiştii care au creat sculpturi de o frumuseţe atemporală ieşită din comun, datorită preciziei muncii lor şi a atenţiei pentru detalii. Abilitatea acestora de a crea lucrări de înaltă calitate, cu un puternic caracter emoţional, din forme simple şi clare, corespunde valorilor fundamentale ale mărcii auto ceheşti, a cărei autovehicule îmbină esteticul cu funcţionalul.

Pornind, astfel, de la tradiţie, ŠKODA a dezvoltat un limbaj de design care diferenţiază marca şi a fost aplicat deja pentru numeroase studii de design. Pornind de la studiul ŠKODA VISION D din 2011 şi până la conceptele ŠKODA VISION C (2014) şi ŠKODA VISION S (2016), limbajul dă dovadă de o evoluţie continuă, care este, de asemenea, reflectată în aspectul celor mai recente modele ale mărcii şi va influenţa, totodată, viitorul ŠKODA. În curând, un alt studiu va permite ŠKODA DESIGN să-şi releve evoluţia sa constantă.

Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Škoda
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii