Ultimele noutăţi din domeniul auto în materie de siguranţă, protecţia mediului, informare şi maşini accesibile vor forma principalul punct de atracţie al standului Continental.
Competenţe vaste în ceea ce priveşte sistemele în cadrul unui stand de 900 de metri pătraţi.
Prezentări ale specialiştilor despre o gamă largă de subiecte de interes.
Recrutarea de personal, o altă temă importantă, odată cu deschiderea expoziţiei.

Hanovra / Frankfurt pe Main, 09 august 2011. Furnizorul de componente auto Continental va fi prezent la cea de-a 64-a ediţie a Salonului Auto de la Frankfurt (IAA) sub sloganul „Driving Future Mobility“,în perioada 15-25 septembrie 2011 (hala 5.1, standul A 08).  Având la bază ultimele tendinţe din domeniul auto, precum siguranţa, protecţia mediului, informarea, automobilele accesibile, precum şi electromobilitatea, Continental va oferi prin standul de 900 de metri pătraţi o incursiune în cadrul tehnologiei viitorului în ceea ce priveşte mobilitatea individuală.  Sistemele noi şi inovatoare de asistenţă la frânare şi pentru şofer, conceptele de acces, de conectare şi control pentru automobil, precum şi tehnologiile de propulsie, senzorii, materialele de interior şi anvelopele sunt numai o parte dintre inovaţiile prezentate.  Prezentări ale experţilor, precum şi acţiunile în care sunt implicaţi vizitatorii standului completează prezenţa furnizorului cu elemente informative avansate şi interactivitate.

Odată cu deschiderea către public, Continental se va prezenta şi ca potenţial angajator pentru ingineri, cercetători şi economişti, care doresc să evolueze şi să ia parte la o mobilitate sustenabilă în viitor. Anual, compania angajează peste 1.500 de absolvenţi de universitate şi tineri profesionişti, oferind oportunităţi variate pentru carieră într-un mediu economic internaţional.  

„O mai mare siguranţă şi eficienţă, un grad mai mare de socializare şi îmbunătăţire a comfortului reprezintă contribuţia pentru  viitorul mobilităţii individuale, care va fi caracterizată de diversitate şi complexitate tehnologică”, declară preşedintele consiliului de administraţie al Continental, Elmar Degenhart, adăugând că: „Prin prezenţa noastră de anul acesta de la Salonul Auto Internaţional de la Frankfurt, unde ne vom axa pe cele mai noi tendinţe în domeniul auto, dorim să demonstrăm că suntem cel mai bine pregătiţi pentru această provocare, prin intermediul unui portofoliu larg de produse, competenţe vaste în lucrul cu sistemele şi un program de management al calităţii excepţional. Fie că este vorba de sisteme de combustie, de sisteme hibrid, de sisteme de propulsie electrice sau de pile de combustie, noi putem oferi produse valoroase şi soluţii perfect integrate în sistem pentru toate mijloacele de mobilitate individuală existente astăzi sau cele care vor apărea în viitor.”

În ceea ce priveşte tendinţele din domeniul „Siguranţei“, standul Continental se axează pe sistemele de asistenţă la frânare şi pentru conducătorul auto. Prin camera stereo, Continental adoptă o nouă abordare în ceea ce priveşte detectarea vehiculelor din apropiere. Deoarece camera beneficiază de doi „ochi“, ea poate, spre deosebire de camerele de tip mono, să măsoare distanţa şi dimensiunile eventualelor obstacole. Astfel poate fi dezvoltată o nouă generaţie de sisteme de asistenţă pentru frânarea de urgenţă, cu acţiune anticipativă, în adevăratul sens al cuvântului. Acestea pot reduce şansele de producere a accidentelor, precum şi gravitatea eventualelor accidente, reprezentând un pas înainte în cadrul programului„Vision-Zero” de la Continental.

Noua frână electro-hidraulică de la Continental integrează sistemul de acţionare al frânei, sistemul de servofrână şi sistemele de control ale alunecării (ABS, ESC) într-un modul de frână compact şi uşor. Presiunea de frânare se poate acumula mult mai rapid decât în cazul sistemelor hidraulice convenţionale, îndeplinind astfel cerinţele pentru noile sisteme de asistenţă pentru şofer menite să evite pericolele de accidente şi să protejeze pietonii, iar modulul poate fi integrat fără să necesite alte măsuri adiţionale într-un sistem de frânare regenerativ.  Ambele sisteme sunt prezentate la standul Continental în cadrul conceptului de siguranţă ContiGuard®, ce integrează atât sistemele active de siguranţă, cât şi pe cele pasive.

Produsele şi soluţiile pentru reducerea emisiilor de CO2 sunt prezentate în cadrul secţiunii de “protecţia mediului”.  Spre exemplu senzorul nou proiectat pentru detecţia calităţii combustibilului care are scopul de a proteja motorul, dar şi mediul înconjurător. Prin stabilirea calităţii combustibilului se poate optimiza, printre altele, procesul de injecţie a combustibilului.  Noul sistem turbo care va fi livrat de Continental catre un mare producator auto din Statele Unite începând cu luna septembrie, se distinge mai ales prin caracteristicile sale de răspuns optimizate. Fiind proiectat pentru motoare pe benzină de tip downsizing (pentru economisirea combustibilului), sistemul turbo garantează prin montarea sa complet automată nu numai o înaltă calitate şi rate de eroare scăzute, ci şi avantaje la nivelul costurilor. 

Prin noul ContiEcoContact 5, Continental prezintă la Salonul Auto de la Frankfurt un model de anvelopă ce combină o distanţă de frânare mică, indiferent dacă strada este umedă sau uscată, cu o rezistenţă mică la rulare.  Datorită rezistenţei la rulare optimizate cu 20%, un automobil echipat cu noile anvelope ContiEcoContact 5 va folosi cu aproximativ 3% mai puţin combustibil decât acelaşi automobil echipat cu anvelope standard.

O altă inovaţie este folia TEPEO® pentru interiorul automobilelor. Greutatea sa evident mai mică, în comparaţie cu foliile uzuale din PVC, economiseşte până la două kilograme la nivelul întregului automobil. În plus, renunţarea la emolienţi are ca rezultat un nivel de emisii mult scăzut şi o atmosferă mai sănătoasă în interiorul automobilului.

Secţiunea „Informare“ este dedicată în principal conceptelor de acces, conectare şi control pentru automobil. Un telefon mobil echipat cu tehnica Near Field Communication (NFC – comunicare în câmp apropiat) poate deveni de exemplu o “cheie virtuală” carepoate deschide uşa automobilului sau poate porni motorul după ce aţi urcat la volan. Continental plănuieşte să încorporeze prin acesta servicii pe internet, astfel încât prin intermediul telefonului să poată avea loc o personalizare şi o configurare extinsă a vehiculului – de la programele preferate de radio, la poziţia scaunului, până la o iluminare ambientală corespunzătoare. Astfel creşte mai ales confortul acelor şoferi care împart maşina cu alţi utilizatori. Această funcţionalitate este gândită special pentru concepte de mobilitate inovatoare, cum ar fi ideea de Carsharing (folosirea unei maşini de către mai multe persoane) – datorită unei personalizări sporite ce creşte şi atractivitatea pentru utilizatori. 

Şi în ceea ce priveşte controlul automobilului, Continental ne propune o incursiune în viitorul apropiat: Conceptul „Magic UI” (Magic User Interface – Interfaţa magică pentru utilizator) unifică multitudinea de medii informative şi de distracţie de acasă, de la birou, de pe aparatele mobile şi din maşină într-un mod atât de inteligent, încât şoferul le poate administra foarte uşor, utilizându-le întotdeauna inteligent, confortabil şi în siguranţă.

Produsele şi soluţiile pentru segmentul de piaţă al aşa numitelor maşini accesibile, aflat în plină dezvoltare, sunt prezentate la secţiunea cu acelaşi nume. Produsele proiectate şi fabricate în ţările aflate în curs de dezvoltare, cum ar fi dispozitivul scalabil de control al airbag-urilor SPEED, dispozitivul de control al motorului EASY-U şi Basic Function Controller pentru funcţiile de confort joacă aici rolul principal.  Produsele sunt echipate cu funcţiile strict necesare şi specifice pieţei, bazate pe cele mai noi tehnologii. Ele au fost proiectate pe baza principiului: „fără compromisuri în ceea ce priveşte calitatea, siguranţa, durabilitatea şi confortul în manevrare”, potrivindu-se perfect clienţilor ţintă şi nevoilor specifice ale acestora.

Personajul principal al secţiunii „Electromobilitate“ este primul electromotor cu excitaţie separată.  În acelaşi timp cu participarea la Salonul Auto de la Frankfurt, Continental dă startul producţiei în serie pentru echiparea flotei de automobile cu propulsie electrică a unui producător european.  Pentru producerea electromotorului nu sunt necesare pământuri rare, ce pot fi considerate scumpe şi a căror utilizare pe termen lung este privită critic de către experţi. În plus, electromotorul se distinge prin nivelul său înalt de eficienţă.

Şi prin alte inovaţii precum eCar Tire, un tip de anvelopă dezvoltată special pentru vehicule cu propulsie electrică, având o rezistenţă la rulare optimizată, Continental îşi dovedeşte competenţa în dezvoltarea de produse şi sisteme pentru automobile electrice.


Sursa: Continental Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii