Două dintre cele mai cunoscute mărci din lume își extind colaborarea pentru a crea o nouă experienţă pentru milioane de invitaţi în cadrul parcului de distracţii Epcot

LAKE BUENA VISTA, Florida – GM se va implica în mod activ alături de Walt Disney Imagineering în dezvoltarea „Test Track”.  “Test Track” va fi prezentat de către cea mai cunoscută marcă GM, Chevrolet.  Cum Chevrolet a împlini recent 100 de ani, noul contract de colaborare va permite companiei General Motors să-şi expună povestea în cele mai inedite moduri în faţa a milioane de invitaţi din întreaga lume şi să rămână în continuare sponsorul auto oficial al World Disney World Resort. 

„În calitate de marcă globală, Chevrolet are plăcerea de a prezenta „Test Track” invitaţilor din întreaga lume”, a declarat Joel Ewanick, director internațional de marketing pentru General Motors.  „Cele mai bune invenții ale companiilor Disney şi Chevrolet vor aduce împreună invitaţilor o experienţă unică în ceea ce priveşte procesul de design al autovehiculelor pe care le pot vedea pe şosele astăzi şi în viitor.” a adăugat acesta. 

Potrivit planurilor, pista de testare (Test Track) GM actuală îşi va închide porţile în aprilie 2012, urmând ca deschiderea celei noi să fie programată pentru toamna aceluiaşi an.

Invitaţii își vor putea  crea propriile prototipuri şi, desigur, vor putea vedea ultimele modele lansate de Chevrolet într-un salon auto inedit.

Despre parcurile şi staţiunile Walt Disney
Parcurile şi staţiunile Walt Disney sunt locurile în care familiile se bucură de magia personajelor îndrăgite din lumea Disney.  Cu mai bine de 50 de ani în urmă, Walt Disney a creat un nou tip de distracţie pe care familiile o puteau experimenta împreună, transpuse într-o atmosferă de poveste.  Viziunea sa include în prezent o colecţie de cinci dintre principalele destinaţii pentru vacanţele în familie - Parcul Disneyland, Anaheim, California; Walt Disney World Resort, Lake Buena Vista, Florida; Tokyo Disney Resort, Urayasu, Chiba, Japonia; Disneyland Paris, Marne-la-Vallée, Franţa şi Parcul Disneyland din Hong Kong, localizat în Insula Lantau.  În plus, parcurile şi staţiunile Walt Disney includ linia de croazieră internaţională Disney; Clubul de vacanţă Disney, cuprinzând 10 staţiuni şi având peste 450.000 de membri; Adventures by Disney, experienţa unei vacanţe de grup cu ghid în una dintre cele mai populare destinaţii din lume şi Walt Disney Imagineering care creează şi proiectează toate parcurile, staţiunile şi atracţiile Disney.

Sursa: Chevrolet Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii