MICHELIN SUR TRACTEUR NEW HOLLAND T9
Pentru Michelin, lider european în domeniul anvelopelor agricole şi lider mondial în domeniul anvelopelor agricole radiale, cea de-a 75-a ediţie SIMA reprezintă o adevărată ocazie pentru a-şi demonstra capacitatea de inovaţie. Evenimentele de această amploare ne permit să prezentăm soluţiile concrete create pentru clienţii noştri fie că este vorba de utilizatori, dealeri sau constructori de echipamente.

În acest an, am anticipat viitorul prin prezentarea oficială a MICHELIN AXIOBIB 2m32, noua anvelopă pentru tractoarele puternice ale zilelor noastre. Prototipul echipează tractorul New Holland T, expus în afara salonului. Această anvelopă concept ilustrează perfect angajamentul nostru referitor la „inovaţia în favoarea agricultorilor”, reafirmând totodată atenţia constantă pe care o acordăm cercetării şi dezvoltării. Abordarea noastră se materializează în AXIOBIB 2m32 şi continuă cu MICHELIN AXIOBIB IF 900/60R42 şi MICHELIN CEREXBIB IF 900/60R38 CFO pentru combine de recoltat. Introduse în 2012, aceste două noi dimensiuni răspund nevoilor agricultorilor şi constructorilor de utilaje agricole de astăzi, fiind primite cu entuziasm de constructorii cheie.

În 2013, ne dorim să mergem dincolo de gamele noastre de anvelope. Şi aceasta, întrucât clienţii noştri aşteaptă mai mult de la o marcă de anvergura MICHELIN. Atât utilizatorii, cât şi dealerii vor putea afla despre certificarea MICHELIN Exelagri, care confirmă experienţa a mai mult de 700 de dealeri europeni de anvelope agricole.În acest an, lansăm şi prima pereche de cizme cu talpă striată, create în parteneriat cu Le Chameau, o marcă recunoscută în rândul agricultorilor. În acelaşi timp, continuăm să demonstrăm cât de importantă este presiunea corectă pentru o agricultură profitabilă. Noul simulator pentru anvelope agricole include tehnologia unică MICHELIN Ultraflex, iar noul calculator online pentru presiune oferă utilizatorilor sfaturi şi sprijin.

În acest an, mai mult decât oricând şi în ciuda contextului economic incert, Michelin îşi consolidează poziţiile în Europa, prin oferirea unor soluţii complexe, inovatoare. Grupul Michelin continuă să investească în operaţiuni agricole. Cele trei fabrici de anvelope agricole, toate aflate pe teritoriul Europei (Franţa, Spania şi Polonia) au, în total, peste 2.000 angajaţi şi continuă să se dezvolte graţie investiţiilor substanţiale. Pe aceasta se bazează puterea Grupului Michelin, a mărcii şi a celor 6.000 de cercetători din întreaga lume, care ne permit să răspundem mai eficient nevoilor clienţilor noştri.

Emmanuel Ladent, Director Executiv, Agricultural Tires World

Capacităţile de cercetare şi inovaţie ale Grupului Michelin pot fi văzute astăzi în două anvelope unice, lansate în cadrul SIMA 2013.

Rolul unui constructor de anvergura Michelin este acela de a pregăti soluţiile tehnologice de astăzi, de mâine, dar şi ale viitorului mai îndepărtat.

Centrul Tehnologic Michelin reprezintă punctul forte al cercetării şi dezvoltării Michelin. Cei 6.000 de cercetători entuziaşti care îşi desfăşoară activitatea pe trei continente, cu un buget anual de 622 milioane de euro, dezvoltă tehnologii concepute pentru optimizarea mobilităţii pe termen scurt şi mediu. Peste 100 dintre aceştia lucrează exclusiv pentru dezvoltarea anvelopelor agricole. Graţie acestor resurse, Grupul Michelin poate experimenta cu noi dimensiuni de anvelopeşi alte soluţii inovatoare.

MICHELIN SUR TRACTEUR JOHN DEERE
Michelin forţează limitele anvelopelor agricole odată cu prezentarea prototipului MICHELIN AxioBib IF 850/75 R 42, cea mai mare anvelopă de tractor din gamă.
Această anvelopă RCI 50 (circumferinţă de rulare) este cea mai mare anvelopă de tractor din gama Michelin, având o înălţime de 2,32 metri şi o capacitate de încărcare de 9,5 tone.

Pe lângă soluţiile tehnologice şi inginereşti incluse în proiectarea şi fabricarea acestei anvelope, MICHELIN AxioBib 2m32 corespunde totodată tendinţelor din sectorul agricol. La provocările impuse de tractoarele puternice de astăzi (de la 160 - 220 CP la 220 - 280 CP, 260 - 350 CP şi, de curând, peste 350 CP), Michelin a răspuns cu anvelopele cu diametru mai mare (de la 1,95 m la 2,05 m, 2,15 m şi, în cele din urmă, 2,32 m).

Pentru a putea face faţă producţiei agricole crescute, echipamentele agricole au devenit din ce în ce mai mari. Prototipul MICHELIN AxioBib 2m32 este conceput pentru tractoare foarte puternice, de cel puţin 350 CP. Tractorul New Holland T9, ilustrarea perfectă a acestei combinaţii câştigătoare a viitorului, este expus în afara SIMA.

Anvelopa MICHELIN AxioBib IF 850/75 R 42 a fost concepută pentru a transmite către sol întreaga putere a utilajului. După îmbunătăţirile aduse de fabricant la motor şi sistemul de transmisie, acum a fost modernizat şi întregul grup motopropulsor.

Produs reprezentativ al gamei de anvelope agricole Michelin, MICHELIN AxioBib 2m32 integrează tehnologia MICHELIN Ultraflex care permite transportul unor sarcini mai mari la o presiune scăzută (până la 0,8 bar). Aceasta înseamnă o tracţiune sporită şi o compactare mai redusă a solului. Graţie acestei tehnologii inovatoare, Michelin oferă un răspuns concret nevoilor agricultorilor de creştere a productivităţii, cu protejarea valorii solului.

MICHELIN AXIOBIB
Această anvelopă concept demonstrează în mod clar faptul că Michelin depune toate eforturile în domeniul cercetării atunci când vine vorba de profilul benzii de rulare la anvelopele sale agricole.
Graţie capacităţilor sale din domeniul cercetării şi dezvoltării, Grupul Michelin poate inova în toate sectoarele de dezvoltare a anvelopelor. Profilul anvelopelor agricole include, de regulă, nervuri poziţionate pe două rânduri, în formă de V.

Cu toate acestea, nu doar forma benzii de rulare este importantă. Pentru a aduce cu adevărat ceva nou în acest domeniu şi pentru a răspunde nevoilor agricultorilor, trebuie avute în vedere toate detaliile - de la rigiditatea blocurilor de profil şi unghiul sub care acestea ating solul, la soliditatea sârmelor de la talon şi calitatea compuşilor de cauciuc. Astfel, deşi toate anvelopele agricole seamănă între ele într-o anumită măsură, ele nu sunt identice. Tehnologia este cea care le diferenţiază.

Ca parte a angajamentului de îmbunătăţire continuă care rezultă din capacitatea enormă de cercetare şi inovaţie Michelin, odată cu anvelopa concept, cercetătorii Grupului forţează limitele de regulă acceptate care vizează profilul benzii de rulare, cu scopul de a oferi performanţe sporite.

Anvelopa ilustrează doar una dintre multiplele căi urmate de Michelin pentru conceperea unor soluţii eficiente care să satisfacă cerinţe contradictorii, cum ar fi conceperea unei anvelope care să poată fi utilizată atât pe suprafeţe dure, cât şi suprafeţe umede, dar şi pe terenuri în pantă. Doar viitorul va putea demonstra dacă această anvelopă va fi comercializată cândva.

Sursa: Michelin Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii