Noul Renault Captur
Surprinde viața! Acesta este îndemnul sub care și-a făcut aseară intrarea în România Renault Captur, primul crossover urban al concernului auto francez Renault. Noul model va fi disponibil începând de pe 21 mai, în toată reţeaua Renault, cu preţ de pornire de 12.600 euro, TVA inclus. În perioada 23 – 26 mai, toţi cei care vor vizita showroom-urile Renault vor putea testa noul model în cadrul operațiunii Porți Deschise.

Primul crossover urban al Renault îmbină armonios elemente din trei universuri auto: stilul expresiv și poziția de condus specifică unui SUV, habitabilitatea și modularitatea unui monovolum precum și manevrabilitatea și plăcerea de a conduce sepcifice unei berline compacte.

Prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva 2013, pentru presa din România, Renault Captur a fost lansat oficial ieri, 20 mai, în cadrul unui eveniment unde cei peste 100 de invitați prezenți s-au integrat perfect cu spiritul noului model.

Într-o atmosferă relaxată, participanții au fost invitați să exprime vizual, cu ajutorul doodle-urilor, ce înseamnă pentru fiecare dintre ei ”Surprinde viața”. Doodle-ul, termen introdus în limbajul cotidian de anglo-saxoni, reprezintă desenele, schițele pe care le facem deseori fără să ne dăm seama și care surprind trăiri sau momente. În cadrul evenimentului, invitații au creat o galerie ad-hoc de doodle-uri desenând pe ecrane interactive. 
           
Mihai Bordeanu, Director de Marketing Renault România, a declarat: „Ne-am dorit să îi facem noului Renault Captur o lansare care să transmită inovațiile cu adevărat spectaculoase pe care le aduce consumatorilor într-un cadru care să reflecte spiritul acestei mașini creată pentru a răspunde așteptărilor unei generații deschise către nou, caracterizate de entuziasm și nelimitate de prejudecăți. Știm că această mașina se încadrează perfect în stilul de viață urban și liber și sperăm să fie bine primită de cei care își doresc o mașină frumoasă și practică.”

Renault Captur propune o serie de inovații practice, în premieră pentru segmentul său și se evidenţiază prin următoarele caracteristici:

  • Stilul distinctiv și personalizare, două atuuri de baza ale modelului:  
o   Design expresiv ce se înscrie în  noua strategie a mărcii, valorizat prin sigla proeminentă, poziţionată vertical în partea frontală a modelului
o   Siluetă fluidă și armonioasă subliniată de parbrizul înclinat și alungit, evocând mișcarea și lejeritatea  
o   Roțile de dimensiuni mari îi conferă un aer sportiv și dinamic
o   Caroseria bi-ton permite diferențierea vizuală a pavilionului și a montanților de restul caroseriei.
o   Personalizare ofertantă, realizată direct în uzină, ce permite peste două sute de combinații posibile pentru exterior și peste o sută de soluții pentru habitaclu.

  • Inovații și echipamente în premieră:
o   Compartimentul de depozitare „Easy life”, ce înlocuiește torpedoul clasic, cu o capacitate de 11 l și posibilitate de a fi accesat de către șofer de pe scaunul acestuia
o   Tapițeria „Zip Collection” detașabile și lavabile
Banchetă culisantă și rabatabilă 2/3 și respectiv 1/3 ce permite extinderea spațiului în habitaclu sau în portbagaj, după preferințe.
o   Planșeu de portbajag reversibil
o   Card de acces și demaraj, standard pentru toată gama
o   Faruri de zi LED, standard pentru toate versiunile
o   Camera video pentru marșarier (doar împreună cu R-Link și MEDIA NAV)
o   ESP și Hill Start Assist, standard pentru toate versiunile
o   Geamuri electrice față și spate, oglinzi electrice, standard pentru toate versiunile

  • Tehnologie și conectivitate accesibilă tuturor:
o   Tableta multimedia integrată Renault R-LINK, cu ecran tactil de 7 inch (18 cm), conectată la vehicul și la Internet.
o   Cutie automată cu dublu ambreiaj cu 6 trepte de viteză (EDC)

  • Gama de motorizări 100%            TURBO care vizează leadership-ul pe piaţă în ceea ce priveşte consumul şi emisiile de CO2, cu:
o   Noul motor Energy TCe 120  asociat unei cutii de viteze EDC cu 6 trepte de viteză (consum mixt 5,4 l / 100 km și emisii 125 g CO2/ km)
o   Motorul ultra-perfomant în 3 cilindri pe benzină, Energy TCe 90, cel mai economic din categoria sa: consum mixt 3,7 l / 100 km si 96 g CO2 / km)

Lansare Renault Captur
Gama Renault Captur cuprinde trei versiuni de echipare, Authentique, Expression, Dynamique şi trei motorizări: Energy TCe 90  si Energy TCe 120 EDC si Energy dCi 90.

Preţurile de listă pornesc de la 12.600 euro (inclusiv TVA), pentru versiunea de intrare în gamă, Authentique EnergyTCe 90 și ajung până la 17.200 euro (inclusiv TVA) pentru versiunea Dynamique Energy TCe 120 EDC.

Renault Captur poate fi descoperit online, pe www.renault.ro şi pe site-ul dedicat, accesibil la adresa www.captur.renault.ro precum şi pe m.renault.ro și pe  http://www.facebook.com/RenaultRomania.

Sursa: Georgiana Patru, Sr. Account Executive Saatchi & Saatchi PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

1 comentarii

  1. Foarte frumoasa masina, am participat la lansarea masini si pot spune ca a fost un minunat spectacol. Masinile arata foarte bine dar cel mai urat, partea interioara.

    RăspundețiȘtergere