Goodyear SUV
Compania își extinde ratingurile mari ale etichetării către segmentele de mașini SUV și cross-over.

Goodyear prezintă public, la salonul Internațional auto de la Geneva - Geneva Motor Show, o selecţie de anvelope pentru SUV, care prezintă cele mai înalte ratinguri conform noii etichete UE pentru anvelope. Marca Goodyear expune câteva anvelope pentru SUV, dar şi din segmentul celor destinate maşinilor de tip cross-over, incluzând aici anvelopa etichetată cu BA ce va echipa noua ediţie Nissan Qashqai 2014, o nouă formă de echipare pentru companie, precum şi anvelopa Eagle F1 Asymmetric SUV cu un rating BB conform acestei etichete.

Implicarea constantă a Goodyear în implementarea etichetei este confirmată de noile sale succese în domeniu. Compania Goodyear a fost prima care a lansat un concept de anvelopă etichetată cu clasa AA şi care a avut unul dintre cele mai bogate portofolii de anvelope etichetate de pe piaţă, doar într-un an şi jumătate de la intrarea în vigoare a noii scheme de etichetare, în frunte cu recent lansata anvelopă EfficientGrip Performance destinată segmentului de vehicule mici şi mijlocii, cu rating BB pentru majoritatea demensiunilor oferite.

Cu un rating ridicat conform noii scheme de etichetare atât pe segmentul de anvelope pentru vehicule mici cât şi pe cel de anvelope pentru vehicule de dimensiunii medii, Goodyear îşi direcţionează acum atenţia către piaţa de desfacere pentru anvelopele destinate mașinilor de tip SUV şi cele de tip cross-over, expunând la Geneva Motor Show anvelope SUV şi cele de tip cross-over etichetate cu cele mai înalte grade.

Anvelopa EfficientGrip SUV este expusă la Geneva în dimensiunea 215/50 R17, prima din această gamă cu un astfel de rating conform noii etichete (BA). Aceste ratinguri de etichetare reflectă anumite beneficii cheie pe care anvelopa EfficientGrip SUV le oferă. Rezistenţa scăzută la rulare, cu etichetarea B, precum şi extinderea tehnologiei FuelSaving contribuie la reducerea pierderilor de combustibil şi a emisiilor de CO2. Pentru aderența pe carosabil umed, răşinile speciale pentru tracţiune, dezvoltate de Goodyear pentru banda de rulare, asigură o aderenţă sporită pe ud, care joacă, la rândul său, un rol important în oferirea unui rating A pentru aderenţa pe carosabil umed, conform noii etichete UE pentru anvelope.

Susţinerea continuă de către Goodyear a noii sheme de etichetare prin dezvoltarea de produse cu rating ridicat este vizibilă şi în cazul anvelopei pentru SUV, Eagle F1 Asymmetric SUV, etichetată în acest moment cu ratingul BB.

“Dezvoltarea de anvelope care sunt etichetate cu ratinguri ridicate la nivel european reprezintă, în ultimii doi ani de zile, o prioritate cheie pentru Goodyear”, a afirmat Michel Rzonzef, vicepreşedinte al Consumer Tire Business în cadrul Goodyear EMEA. “Încă de la introducerea sa, noi am sprijinit ideea că noua etichetă pentru anvelope va juca un rol important în comerţul cu anvelope şi la nivelul deciziilor de achiziție de anvelope luate de consumatori, iar acest fapt a fost confirmat printr-un proces constant de cercetare iniţiat de noi. Desigur, suntem în situaţia favorabilă de a livra anvelope echilibrate, care nu numai că sunt pe primul loc în privinţa criteriilor etichetării, dar și în privinţa celor 50 de criterii pe care le acoperă testele noastre interne, teste pe care le realizăm pentru a asigura livrarea unui produs de calitate”.

Cel mai recent studiu realizat de Goodyear a confirmat faptul că eticheta europeană joacă un rol important în procesul de luare a deciziilor de achiziţionare de anvelope de către clienţi, revelând faptul că, azi, 53% dintre distribuitori folosesc eticheta în argumentarea vânzărilor[1] şi că influenţa asupra comportamentului cumpărătorilor în procesul achiziţionării a atins deja o cotă de 36%.[2]

“Actualmente ne extindem oferta şi proiectăm tehnologiile avansate asupra pieţelor care comercializează anvelope pentru SUV şi pentru mașini de tip cross-over”, a continuat Rzonzef. “Este un segment privit ca o provocare atunci când este vorba de eficienţă la nivelul consumului de carburant şi credem că putem juca un rol important în schimbările ce se vor produce în acest sector, printre altele, și prin normele de etichetare europeană. Având în vedere că pieţele de desfacere pentru anvelopele pentru SUV şi cele pentru vehiculele de tip cross-over sunt în creştere, cererea pentru anvelope etichetate cu ratinguri ridicate pe acest segment de piață va creşte şi ea. Implicarea noastră în impunerea și implementarea noii etichete europene pentru anvelope şi în colaborarea cu partenerii noştri OEM este clară şi aştepăm să anunţăm cât mai multe succese în acest domeniu în viitor.”

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner QLT Group Division


[1] Sursa Ipsos: 1150 Interviuri  prin telefon  în Germania, Franţa, Italia, Polonia, Marea Britanie şi Spania. Iunie-iulie 2013
[2] Sursa Ipsos: 4070 Interviuri prin Internet  in Germania, Franţa, Italia, Polonia, Marea Britanie şi Spania. Iunie-iulie 2013
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii