Un total de 162.093 de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce au fost livrate clienţilor în aprilie, o creştere de 4,3% faţă de aceeaşi lună a anului trecut (2013: 155.427), ceea ce face ca aceasta să fie cea mai bună lună aprilie din istorie. De la un an la altul, vânzările BMW Group au urcat cu 7,5%, la un nou maxim - 649.118 unităţi au fost livrate în primele patru luni ale anului (2013: 603.631).

BMW Seria 4 Cabriolet
Livrările din aprilie au totalizat 162.093 de unităţi, o creştere de 4,3%.
Faţă de anul trecut, vânzările au urcat cu 7,5%, la 649.118 unităţi.

Un total de 162.093 de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce au fost livrate clienţilor în aprilie, o creştere de 4,3% faţă de aceeaşi lună a anului trecut (2013: 155.427), ceea ce face ca aceasta să fie cea mai bună lună aprilie din istorie. De la un an la altul, vânzările BMW Group au urcat cu 7,5%, la un nou maxim - 649.118 unităţi au fost livrate în primele patru luni ale anului (2013: 603.631).

"BMW Group a înregistrat vânzări-record în aprilie, ceea ce ne menţine în cursa pentru îndeplinirea obiectivului propus, acela de a avea cel mai bun an din istorie, cu vânzări de peste două milioane de automobile în 2014", a declarat Ian Robertson membru al Consiliului Director şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW. "Sunt deosebit de încântat că vânzările noilor automobile BMW Seria 2 şi Seria 4 merg foarte bine, dovedind că aceste modele noi ale mărcii sunt atractive pentru clienţii noştri", a completat Robertson. În acest an, BMW Group va lansa un total de 16 modele noi sau ca facelift şi performanţele de vânzări susţin mai departe investiţiile de expansiune ale mărcii.

BMW s-a bucurat de cel mai bun aprilie din istorie, cu un total de 140.840 de automobile livrate clienţilor (anul trecut: 130.604 / +7,8%). Vânzările faţă de anul trecut au crescut cu 11,2%, la 569.100 de unităţi (2013: 512.010). Livrările BMW Seria 2, model aflat la dealeri din luna martie, au atins 5.000 de unităţi, în timp ce BMW Seria 4, care a fost lansat pe piaţă în luna octombrie a anului trecut, a atins vânzări de 25.859 de unităţi în primele patru luni ale acestui an. Vânzările BMW Seria 3 au crescut constant faţă de anul trecut, totalizând 153.623 de unităţi (2013: 147.807 / +3,9%), la fel cum s-a întâmplat şi cu cele ale gamei BMW Seria 5, care au urcat cu 4,2% în aceeaşi perioadă pentru un total de 122.510 unităţi (2013: 117.524). Livrările BMW Seria 6 au evoluat cu 19,4% (9.999 unităţi / 2013: 8.374).

Modelele BMW X continuă să fie vectori importanţi ai vânzărilor. De-a lungul primelor patru luni ale acestui an, vânzările BMW X1 au crescut cu 11,8%, la un total de 55.342 de unităţi (2013: 49.517), în timp ce BMW X3 a înregistrat o creştere similară, cu 53.098 de automobile noi livrate clienţilor în 2014 (2013: 48.346 unităţi / +9,8%). Noul BMW X5 a obţinut rezultate foarte bune ale vânzărilor în primele patru luni, cu o creştere de 20,8% la 42.753 de unităţi (2013: 35.383).

Volumul vânzărilor BMW i3 continuă să fie unul important, cu aproximativ 1.000 de automobile livrate în aprilie, astfel că totalul acestui an ajunge la 2.996 de unităţi. Multe dintre automobilele produse până acum au fost utilizate ca modele pentru showroomuri şi pentru drive teste. Cum automobilul va deveni din ce în ce mai disponibil în lunile următoare, este de aşteptat ca vânzările să urce corespunzător. Livrările către clienţii din SUA, o piaţă importantă pentru BMW i3, au început la finalul lunii aprilie.

Aprilie 2014 a însemnat livrarea a 20.917 automobile MINI către clienţi (2013: 24.583 / -14,9%). Vânzările faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut au scăzut cu 13,2%, la 78.785 de unităţi (2013: 90.739). Această scădere aşteptată în vânzări a fost cauzată de recenta schimbare de generaţie pentru modelul principal MINI Hatch. Interesul mare pe care clienţii l-au demonstrat faţă de noul MINI este de aşteptat să se reflecte şi în volumul vânzărilor cu începere din vară.

În primele patru luni ale anului 2014, vânzările BMW Group au crescut în toate cele trei regiuni majore, respectând strategia de vânzări echilibrate la nivel mondial.

Livrările modelelor BMW şi MINI în Asia au crescut cu 20,6%, la 209.558 de unităţi (2013: 173.738), în raport cu perioada similară a anului trecut. În China continentală, vânzările au urcat cu 25,2%, la 145.716 unităţi (2013: 116.381). De asemenea, vânzări importante s-au înregistrat în Coreea de Sud, unde au fost livrate 14.097 de automobile în primele patru luni ale anului (2013: 11.990 / +17,6%). Japonia a bifat o creştere de 15,0% în aceeaşi perioadă, 21.510 maşini fiind livrate clienţilor (2013: 18.707).

În cele două Americi, un total de 135.827 de automobile BMW şi MINI au fost livrate de la începutul acestui an (2013: 132.865 / +2,2%). În SUA, vânzările pentru primele patru luni din 2014 au crescut cu 2,5%, la 110.626 de unităţi (2013: 107.968). În aceeaşi perioadă, Brazilia a reuşit o creştere de 23,3%, la 5.586 automobile (2013: 4.531), iar livrările din Mexic au evoluat cu 13,7%, la un total de 4.610 unităţi livrate clienţilor (2013: 4.056).

Piaţa din Europa a continuat să demonstreze semne de revenire, primele patru luni din 2014 aducând livrarea a 283.702 automobile BMW şi MINI (2013: 277.095 / +2,4%). O creştere semnificativă s-a înregistrat în Scandinavia, unde a fost un salt de 20,8% faţă de primele patru luni ale anului trecut: 14.363 de unităţi (2013: 11.893).

După rezultatul-record din primul trimestru, vânzările BMW Motorrad au continuat să înregistreze o creştere consistentă. În aprilie, un total de 16.344 motociclete şi maxiscutere au fost livrate clienţilor (2013: 14.587 / +12,0%). Aceasta face ca aprilie să fie cea mai de succes lună din întreaga istorie a companiei. Faţă de prima treime a anului trecut, BMW Motorrad a reuşit o creştere a vânzărilor cu 14,6%, la 45.063 de unităţi (2013: 39.319).

Sursa: BWM Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii