Modelul KIA Sportage, comercializat în România de KIA Romauto, și-a dovedit calitățile în cadrul concursului „Cel mai 4X4” obținânt titlul de „Cel mai 4X4 SUV din România”. Modelul poate fi achiziționat din rețeaua de dealeri KIA cu prețuri cuprinse între 15.891euro și 24.864 euro (TVA si contravaloarea primei de casare incluse).

KIA Sportage
Modelul KIA Sportage, comercializat în România de KIA Romauto, și-a dovedit calitățile în cadrul concursului „Cel mai 4X4” obținânt titlul de „Cel mai 4X4 SUV din România”. Modelul poate fi achiziționat din rețeaua de dealeri KIA cu prețuri cuprinse între 15.891euro și 24.864 euro (TVA si contravaloarea primei de casare incluse).

Juriul competiției „Cel mai 4X4”, format din jurnaliști cu renume în presa românească, a decis că SUV-ul KIA Sportage este cel mai performant din segmentul său. După o competiție acerbă, în care automobilele aliniate la start au parcurs atât probe on-road cât și off-road pe șoselele și drumurile neamenajate din zona Mateiaș - Lerești, Sportage a adunat cele mai multe puncte, dovedindu-și superioritatea. Este pentru prima dată când un model KIA triumfă în cadrul acestei competiții ajunsă la cea de-a XIII-a ediție.

Sportage este modelul care a adus constructorului Kia primul titlu din istoria competiției «Cel mai 4x4». Recunoașterea juriului ne onoreaza și ne bucură, în egală măsură, confirmând evoluția pe care brandul Kia a înregistrat-o pe toate planurile în ultimii ani.

Sportage, acum la o a treia generație, a beneficiat de câteva îmbunătățiri în mai multe privințe (design exterior, tehnologie, materiale interioare etc), începând cu luna ianuarie a acestui an.

Modelul Sportage, produs cu un real succes în Europa, la fabrica din Slovacia, pentru europeni, și-a dovedit din plin calitățile, o primă dovadă fiind prestigiosul premiu “Best compact SUV” în Germania, acordat de binecunoscuta companie JDPower acum mai puțin de o lună. Acest premiu a fost oferit în urma concluziilor studiilor de satisfacție a clienților, de calitate a autovehiculelor, precum și altor criterii de comparație.

În România, acest model reprezintă peste 80% din vânzările noastre, dovadă că Sportage are nu doar calități deosebite, dar și o foarte bună poziționare în piață, din punctul de vedere al prețului, fără să mai vorbim de ofertele speciale din acest an.

Kia Romauto, importatorul autorizat Kia Motors împlineste anul acesta 10 ani de prezență pe piata românească, motiv suplimentar de bucurie și mândrie pentru titlul obținut de Kia Sportage.

Victoria modelului Sportage este cu atât mai specială pentru noi, cu cât aceasta s-a produs în fața unei concurențe deosebite, un motiv în plus pentru a aprecia decizia juriului concursului ca fiind foarte onorantă”, a declarat Dan Chitaru, președinte al Kia Romauto.

Cea de-a XIII-a ediție a competiției «Cel Mai 4x4 din România» a consfințit succesul lui KIA Sportage la categoria «Cel mai 4x4 SUV din România», ediția 2014. Este o victorie meritată a unui crossover redutabil, de succes pentru piața românească. Este un automobil cu o prezență constantă, vizibilă pe șoselele României, un design atrăgător dublat de tehnologie și confort. Nu putem decât să apaludăm decizia juriului. Este și o confirmare a unei evoluții constant bune a unui brand care se dezvoltă tot mai mult pe toate piețele, inclusiv în România, a menționat Dan Vardie, președintele comitetului de organizare al competiției.

Kia Romauto, importatorul autorizat Kia Motors în România, a demarat activitatea de reprezentare comercială a mărcii asiatice, în anul 2004.

KIA MOTORS CORPORATION este cel mai vechi producător coreean de autovehicule. Ca parte integrantă a grupului Hyundai-Kia, compania ţinteşte un loc fruntaş între brandurile de success ale lumii (Top 4). Cu 2.7 milioane de autovehicule realizate anual în 9 unităţi de producţie şi asamblare, localizate în 5 ţări şi cu o reţea de distribuţie acoperind 150 de ţări în lume, Kia Motors Corporation are astăzi peste 47.000 de angajaţi şi un venit anual de peste 42 miliarde USD. Sloganul companiei – „The Power to Surprise“ („Puterea de a surprinde“) reprezintă angajamentul de a depăşi aşteptările clienţilor din lumea întreagă prin inovaţii în materie de design, tehnologie şi comunicare.

Sursa: Dana David,  Coordonator Marketing Kia Romauto
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii